✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Trusstor הופכת את אתרי הבנייה לחכמים

IsraelClouds
|
October 15, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

זה אולי נשמע מוזר, אבל הבתים החכמים ומגדלי המשרדים החכמים הניבנים בכל יום, עדיין נוצרים על-ידי צוות הבונה אותם עם יחסית מעט מאוד טכנולוגיה ומעט מאוד יכולת להבין מה קורה במהירות בתוך הסביבה המסובכת הזאת. סטארטאפ ישראלי צעיר בשם Trusstor רוצה לשנות את המצב הזה  ולסייע לצוות הנהלת הפרויקט לנטר את המתרחש בסביבת העבודה המורכבת הזו. Trusstor החלה לפעול בשנת 2019 על-ידי שני המייסדים עמרי שורק המכהן כ-CEO ועופר סימון אשר מכהן כ-CTO. שורק, עו״ד בהכשרתו, דור חמישי למשפחה של בנאים ובעל ניסיון בתעשיית הנדל"ן וההשקעות. סימון, מהנדס מערכות תקשורת, היה שותף בשנים האחרונות להקמת מספר סטארטאפים בתחומים מגוונים. שורק מספר לנו על הפעילות של החברה.

מימין: עמרי שורק, CEO ב-Trusstor. משמאל: עופר סימון, CTO ב-Trusstor. צילום: יח"צ Trusstor

 

אתה יכול לספר לי, איך אתה משפר את הפעילות של מנהלי העבודה באתרי הבנייה?

הטכנולוגיה של Trusstor מבוססת שילוב תוכנה וחומרה, בכך מחברת בין המערכת לשטח. חיישנים המבצעים ניטור של המתרחש באתר הבנייה עם דגש על משאבי העבודה באתר (לדוגמא ציוד, כלים וכוח אדם) וזאת לצד ניטור סביבת העבודה. מערכות ניתוח המידע של Trusstor יודעות בין היתר לזהות אם מיקומם של משאבי הבנייה הם כמתוכנן או כנדרש או שמא יש לבצע התאמה.

 

איך המערכת שלכם עובדת?

הטכנולוגיה של Trusstor מבוססת שילוב תוכנה עם חיישנים המבצעים ניטור של המתרחש באתר הבנייה. אנחנו ממקמים חיישנים ותגים חכמים בכל אתר הבנייה, פעולה מהירה, פשוטה ויעילה אשר אורכת פחות מיום עבודה באתר גדול וזאת בנוסף לתגים חכמים אשר העובדים נושאים איתם וחיישני הציוד. החיישנים האלו כוללים יכולות שידור מיקום, ברומטר, תנועה ונפילות. אלו דברים שמאפשרים לנו לנטר אחר אנשים וחפצים המתניידים בשטח, כאשר בנוסף יש לנו חיישנים מיקום בכל הקומות, כך אנחנו יודעים איפה העובד נמצא וזאת לעומת איפה הוא צריך להיות.

 

איך אתם משפרים את הסביבה הקיימת של פועלי הבנייה?

קודם כל, אנחנו הופכים אותה ליותר בטוחה ועוזרים לפועלים לא לסכן את החיים שלהם. אנחנו מבצעים ניטור של העובדים עם מוצרים לבישים, כמו חיישנים ותגים קטנים חכמים אשר הם נושאים איתם או מדביקים על הציוד. החיישנים האלו כוללים יכולות מיקום, ברומטר, תנועה ונפילות. אלו דברים שמאפשרים לנו לנטר אחר אנשים וחפצים הזזים בשטח. למשל, המערכת יכולה לדעת אם עובד לא חובש את קסדת הבטיחות שלו, עובד בגובה ללא היתר או ציוד הבטיחות הנדרש ועוד. בשלב הראשון, המערכת תיתן לעובד התראה על כך באמצעות התג שהוא עונד, לאחר מכן היא תתריע על כך למנהל הבטיחות. במקרה של הפרות בטיחות קשות יותר, כמו במקרה בו עובד עובר מעל פיר מערכת פתוח ללא ציוד הבטיחות הנדרש, הנהלת האתר תקבל התראה מיידית על כך.

 

איך הטכנולוגיה של AWS עזרה לכם בפיתוח המוצר?

לדברי סימון, "אנחנו מטמיעים אלפי חיישנים שונים בסביבת אתר הבנייה, על-מנת להעניק למנהלי האתר שליטה מירבית בנעשה בו. ניהול מערכת כזאת שפרוסה בשטח זאת משימה מורכבת. לביצוע המשימה בחרנו ב-AWS IoT Core, אשר מאפשר לנו בקלות ובפשטות לחבר את כלל הרכיבים יחד בצורה נקייה והכי חשוב – מאובטחת".

 

בתור סטארטאפ, החלטתם ללכת להתמקצע ביכולות שלכם בתוכנית הסטארטאפים של אמזון ווב סרוויס AWS – Builder Space. אתה יכול לספר לי קצת על התוכנית ומה הצלחתם ללמוד ממנה?

ההשתתפות שלנו ב-Builder Space שילבה עבודת עומק טכנולוגית עם צוות הארכיטקטים של AWS, דבר אשר עזר לנו לבצע אופטימיזציה של ה-Roadmap הפיתוחי ודיפרנסציה של הטכנולוגיה ממתחרותיה. במסגרת התוכנית, נחשפנו לצוות העסקי של אמזון ווב סרוויס AWS ולרשת הקשרים של החברה, הכוללת משקיעים, שותפים עסקיים פוטנציאלים ויעוץ ממוקד בתחום.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות