✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.07 - TrapX הישראלית גייסה 18 מיליון דולר

IsraelClouds
|
July 3, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

החברה מציעה פתרון הגנת סייבר לסביבות נטולות מענה, כמו רשתות מבוזרות, רשתות IoT ו-SCADA

חברת הסייבר הישראלית TrapX Security®, המובילה את שוק טכנולוגיות ההטעיה (Deception) העולמי, הכריזה על גיוס של 18 מיליון דולר בהובלת חברת Ibex Investors ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: BRM, אופוס קפיטל, אינטל קפיטל,  Liberty Israel Venture Fund ו- Strategic Cyber Ventures. הגיוס נועד להגדיל את הנוכחות של החברה בשווקים ובמגזרים חדשים ולהגדיל את פעילות המו"פ.

TrapX אשר הוקמה ב- 2012   מעסיקה כיום 60 עובדים, מרכז הפיתוח של החברה שוכן בתל אביב ויש לה פעילויות נוספת בעמק הסיליקון וברחבי העולם. TrapX היא חלוצת גישת ההטעיה בעולם הסייבר והיתה הראשונה לטבוע המושג "טכנולוגית הטעיה" (Deception Technology).

בריאן אברהמס, נשיא Ibex, המתמחה ביצירת שיתופי פעולה עם החברות החדשניות בעולם, אמר כי TrapX נתפסת בשוק הסייבר כחברה בעלת פוטנציאל פנומנלי. "לחברה יש  יכולת נדירה לספק נראות מלאה של רשתות וסביבות בהן לא ניתן להטמיע כלי אבטחה אחרים,  מסיבות טכניות או כלכליות, כמו למשל: רשתות מבוזרות מדי, רשתות IoT ו-SCADA." אברהמס אשר צפוי להצטרף לדירקטוריון של TrapX, הוסיף כי "Ibex התרשמה מן היכולת של החברה להוביל, לאורך זמן, את שוק זיהוי וניטור איומי הסייבר באמצעות טכנולוגיה חדשנית, העומדת בחוד החנית."

"סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לבצע השקעות נוספות במו"פ ולחדור לשווקים חדשים וכך להזניק את החברה קדימה. שני ערוצי השקעה אלה – מו"פ ושווקים חדשים – יאפשרו לנו לתת מענה הולם לתעשיות עתירות רגולציה ולמגזרים מבוססי תשתיות לגאסי המבקשים להתגונן מפני פשעי הסייבר" אמר משה בן סימון, מנכ"ל TrapX Security.  

משה בן סימון

הגיוס הנוכחי מצטרף למומנטום חיובי של החברה עם צמיחה ניכרת במספר הלקוחות, כמו גם במספר השותפויות, ביניהם שיתופי פעולה עם שחקניות מובילות כמו צ'ק פוינט ו- Forescout.  בחודש שעבר, שחררה החברה לשוק  גירסה מעודכנת של פתרון הדגל שלה -  DeceptionGrid platform – המאפשר ללקוחות לפרוש צבא וירטואלי של משתמשים מלאכותיים על מנת לחשוף תוקפי סייבר.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות