✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 156

IsraelClouds
|
December 27, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: Redis Enterprise on Azure Cache

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

ציפור בעננים: טוויטר מחזקת את שיתוף הפעולה עם AWS

בציון עשור לשותפות החברות, הענקית מעמק הסיליקון הכריזה כי היא עתידה להרחיב את שימושה בשירותי הענן של AWS, ושהיא תשתמש בשירות ה-Cloud Infrastructure של AWS כדי להעביר את הפלטפורמה אף יותר ל-Hybrid Cloud Environment. טוויטר אכן השתמשה בשירותי AWS עד כה, אך לא עבור שירותים בזמן-אמת - מה שיתקיים מעתה והלאה.

Microsoft Azure מעדכנים את אבטחת Azure AD ו-Identity

בסבב עדכוני האבטחה האחרון של Microsoft Azure, הענקית התמקדה באבטחת Azure AD ו-Identity. השבוע הוצגו פיצ'רים מורחבים ב-Azure AD compromise prevention system שגרסתה המעודכנת שוחררה בשבוע שעבר, ובמהלך החודש האחרון הוכרז גם כי אפליקציית ה-Proxy, המאפשרת גישה מאובטחת מרחוק לאפליקציות on-permise, תתמוך כעת בסוגי אפליקציות נוספות, כדוגמת PeopleSoft ו-NetWeaver Portal.

גוגל מרחיבה את שירותי הענן שלה לאזורים חדשים על הגלובוס

באקט הסיום לשנת 2020 וכיריית הפתיחה לשנת 2021, גוגל הכריזה על מספר אזורי זמינות חדשים ל-GCP, ביניהם חלקים מצ'ילה, גרמניה וערב הסעודית. מתחילת השנה ועד כה גוגל שיגרו עוד מספר אזורי זמינות חדשים, לרבות בארצות הברית, דרום קוריאה ואינדונזיה, והכריזה על שיגורם העתידי של אזורי זמינות נוספים בצרפת, איטליה, קטר וספרד.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

חברים, אני צריך פתרון למערכת לוגים מחוץ לaws של למדות. חשבתי להקים elk, אבל אני לא רוצה להקים cluster. אני יכול להקים על מכונה אחת? מה מומלץ לעשות?

תשובה:

https://www.novatec-gmbh.de/en/blog/integrating-cloudwatch-logs-with-grafanas-loki/


שאלה

בוקר טוב, מישהו נתקל אולי בסנריו הבא?

יש לי פלייבוק שמכיל המון רולים לשדרוג אובייקט כלשהו, אני צריך שהרול הראשון ירוץ, בסופו של הרול הראשון ישנה איזשהי בדיקה (שבודקת אם השדרוג עבר בהצלחה, אם הוא עבר בהצלחה אז אני מוסיף איזשהו fact, לצורך העניין upgrade_successful=yes) ואז על סמך הבדיקה הזאת אני רוצה להתנות את הריצה של שאר הרולים (אם השדרוג לא נדרש או לחלופין לא עבר בהצלחה אני לא צריך להריץ את שאר הרולים).

ניסיתי להגדיר את הfact הזה ואז להתנות את שאר הרולים עם when אבל נראה שהבעיה היא שהתנאים נבדקים בריצה הראשונית של הפלייבוק הראשי, והוא לא מחכה לבדוק את התנאים לאחר שהרול הראשון מסתיים.

מיותר לציין שאני מדבר על אנסיבל :)


תשובה:

אני עשיתי משהו שונה, נתקלתי במאמר של מישהו שאמר שהדרך הטובה ביותר להעביר var בין פיילבוקים - זה ליצור host temp ולהצמיד לו את הפרמטר. ואז, כל שאר הפלייבוקים יכולים לקרוא אותו.


שאלה:

היי, צהריים טובים.

אולי מישהו נתקל במקרה הזה:

יש לי ALB שמפובלש לעולם, יש לי איזשהו סנריו מאוד מוזר עם צד ג' שהם לא יכולים לפנות לDNS name של השירות אלה רק לכתובת IP בודדה.

גם אם אני שם global accelerator זה משאיר אותי עם 2 כתובות שרק אחת מהן זמינה (תקנו אותי אם אני טועה?), וגם זה בעייתי. יש איזשהו פתרון לכך?


תשובה:

אפשר nlb עם ip סטטי שמאחוריו nginx שמעביר ישירות לalb. אם לא רוצים nginx, אפשר ישירות לALB ולהשתמש בלמדה שדוחפת את הIP של ALB לTG.



רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות