✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 152

IsraelClouds
|
November 29, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: פרק 41 של TechTalk, עם VMware ישראל

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

ACI's Fraud Management Solution זמין כעת ב-Microsoft Azure

כעת, הפתרון של ACI יכול להיות מיושם ישירות מה-Marketplace של Azure. הפתרון כולל כלי ML מתקדמים, אנליטיקות-ניבוי (predictive analytics) ועזרים נוספים שיסייעו לבנקים ולמתווכים לזהות ולהתמודד עם הונאות פיננסיות. עסקים וחברות אנטרפרייז יכולים כעת להשתמש בשירות כדי ליצור ולשמר מודלים מבוססים ML בעצמם בתוך זמן קצר מאד - מספר דקות גרידא.

גוגל מחברת בין ישראל לבין ערב הסעודית

גוגל מניחה את הקרקע לרשת סיב אופטי שתחבר, לראשונה בהיסטוריה - בין מדינת ישראל לבין ערב הסעודית. המהלך יפתח פרוזדור חדש לטראפיק של האינטרנט הגלובלי, והוא מהווה חלק מתוכנית רחבה יותר של גוגל לחבר בין אירופה לבין הודו, דרך המזרח התיכון. בקונטקסט הפוליטי נזכיר כי טרם הוכרזו צעדים רשמיים לכינון שינוי ביחסים בין המדינות.

תקלה ארוכה אירעה בשירות של AWS - חלק משמעותי מהאינטרנט נפל

ביום ד האחרון, חוותה הענקית מעמק הסיליקון AWS תקלה במשך שעות - ואפליקציות ואתרים רבים שנשענים עליה נפלו. רוב שירותי AWS חזרו למצב הנורמטיבי ביום ה בבוקר, לפי AWS. בעדכון שלאחר מעשה, נכתב:

“We continue to work towards full recovery for IoT SiteWise and details of the service status is below. All other services are operating normally”.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

בוקר טוב, למישהו יצא במקרה לשלב בפלייבוק של אנסיבל הרצה של כמה roles ללא gather facts ולאחר מכן עם gather facts?

הבעיה שלי היא שבאיזשהו שלב המכונות שעליהן אני מריץ את הפלייבוק מאבדות את הפייתון שלהן (ובלעדיו לא ניתן לקבל facts) אני מריץ איזשהו סקריפט לאחר מכן שמתקין עליהם פייתון ואז אני יכול להשתמש ב gather facts. בעיה אפשרית שחשבתי עליה זה שבגלל שזה בתכלס 2 plays, אם אני מריץ את הפלייבוק על קבוצה של הוסטים, במידה ואחד ה taskים נכשל בplay הראשון, ה play השני עדיין ירוץ עליו. עדיין לא סמלצתי את זה.


תשובה:

כמו כל מערכת הפעלה, לאורך זמן הריצה נכתב ונקרא חומר מול פשוט מאוד. ב site.yml הראשי תריץ ghter_facts=no ומאיפה שאתה רוצה להתחיל לאסוף תרוץ עם פקודת setup שהיא ההפקודה ההפוכה. ככה ניתן לתפור הכל במקום אחד. הדיסק, נבנה בזכרון filesystem cache, ובנוסף האפליקציה עצמה (נגיד פוסטגרס או מריהדיבי, שומר בזיכרון קאש של אינדקסים ושליפות פופולאריות. שאל את אנשי הסיסטם אצלך באירגון לפרטים אם אתה רוצה.


שאלה

שאלת דוקר :)

האם דוקר על windows server (אל תהרגו אותי) אצל לקוח, מחייב לרכוש enterprise?


תשובה:

מצד רישוי שרת. ממש לא, אתה יכול להריץ גם על client.


שאלה:

שלום,

עלי לייצר Azure function שפורסת מכונה עם פרמטרים ייעודיים (כלומר: Functionless deployment that will get resource group and will deploy a VM to it), מישהו ניסה זאת בעבר?


תשובה:

נתקלת במשהו ספציפי כי בעיקרון אין בעיה.

אתה יכול עם function או automation או logic app.



רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות