✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 151

IsraelClouds
|
November 22, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

השבוע הפינה בחסות: Meet Azure Spring Cloud

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

GCP עוזרים להגן על מינים בסכנת הכחדה

החברה הזיאולוגית של לונדון (ZSL) מתארת כיצד השותפות שלה עם GCP עוזרת להגן על מיני בעלי-חיים בסכנת הכחדה, באמצעות שימוש ב-AI ו-ML. זו תקופה של מספר שנים בה צוות מ-GCP מפתח מודלים מותאמים אישית של ML, כדי לסייע לזהות ולאתר מיני בע"ח בסכנת הכחדה מכל העולם. שלב מתקדם יותר הוא פיתוח כלים שיזהו רעשי יריות באזורים מוגדרים, כדי לנתח את האיום שמציבים ציידים בפני מינים בסכנת הכחדה.

AlgoSec CloudFlow זמין כעת ב-AWS

AlgoSec, ספקית פתרונות ניהול אבטחה מובילה של Business-driven network, הכריזה כי AlgoSec CloudFlow, שהוא פתרון ה-Cloud native של החברה, זמין כעת ב-AWS. הפתרון נועד לספק complete visibility & management של שכבות השליטה באבטחה עבור חברות אנטרפרייז.

Azure Hybrid Benefit זמין כעת (General Availability) ב-Linux

מיקרוסופט הכריזו ביום ג האחרון על General Availability של Azure Hybrid Benefit עבור לקוחות Linux, מה שאפשר להם להביא את רשיונות ה-on-premises Window Server וה-SQL Server שלהם, וגם את הרשמות ה-Red Hat Enterprise Linux (RHEL) או ה-SUSE Linux Enterprise Server (SLES) ל-Azure.

Clarabridge CX Analytics זמינה כעת ב-Oracle Cloud

Clarabridge היא ספקית מובילה של AI-powered text & speech analytics, וחברה ב-Oracle Partner Network (OPN). החברה הכריזה על זמינות Clarabridge Customer Experience ב-Oracle Cloud, כשהשירות משולב לחלוטין ב-Oracle Cloud CX Service. הפתרון של Clarabridge CX Analytics מאפשר לחברות להבין פידבק מלקוחות מ-data sources שונים - כמו רשתות חברתיות, צ'אטים, אימיילים ועוד.

הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

רבותי מישהו יודע למה בrds ככל שעובר הזמן מאיתחול הזיכרון ram הפנוי יורד?


תשובה:

כמו כל מערכת הפעלה, לאורך זמן הריצה נכתב ונקרא חומר מול הדיסק, נבנה בזכרון filesystem cache, ובנוסף האפליקציה עצמה (נגיד פוסטגרס או מריהדיבי, שומר בזיכרון קאש של אינדקסים ושליפות פופולאריות. שאל את אנשי הסיסטם אצלך באירגון לפרטים אם אתה רוצה.


שאלה

שאלה לאנשים שמקורבים לכספים - חברות שאתם משלמים עבור השירות שלהם דרך הmarketplace של AWS או של גוגל, איך הן מופיעות בתקציב? בתוך התקציב ספק הענן המארח? או מתוקצבים בנפרד לספק השירות עצמו?


תשובה:

בתוך תקציב הספק, כלומר כחלק מתקציב הענן. אמזון מספקים חשבונית נפרדת לרכישות כאלו למיטב ידיעתי. זה מק״ט בחשבונית ברוב הדברים, יש מקרים שזה חיצוני אבל זה מאוד נדיר.


שאלה:

שלום.

יש אפשרות לקבל מ docker image את ה Dockerfile שיצר אותו?

תודה


תשובה:

alias dfimage="docker run -v

/var/run/docker.sock:/var/run/docker.sock --rm alpine/dfimage"

dfimage -sV=1.36 <your image>


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות