✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 145

IsraelClouds
|
October 11, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

Amazon Timestream הופך לזמין כעת בכל מוקדי הפעילות של AWS

AWS הכריזה על זמינות כללית של השירות Amazon Timestream – אשר מספק Database ייעודי ללא שרת, שחושף Time-series Data באמצעות SQL. באמצעות השירות, הלקוחות של AWS יוכלו לחסוך בזמן ולחתוך בעלויות, תוך שהם שומרים דאטה חדש בזיכרון ומעבירים דאטה היסטורי ל-Storage חסכוני בעלויות.


הכירו את פלטפורמת ה-Enterprise Imaging הזמינה כעת ב-Microsoft Azure

 Dicom Systems שיגרה פלטפורמת Enterprise Imaging חדשה ב-Microsoft Azure Marketplace, המאפשרת ללקוחות Azure לנצל את ה-Scalability, האמינות והגמישות של Azure כדי לעצב אסטרטגיות עסקיות ולהניע פיתוח אפליקציות.

 

שיתוף פעולה מעניין: GCP מכריזה על איחוד כוחות עם EOS

במסגרת השת"פ שהוכרז בין EOS Blockchain, שחקנית בתחום ה-Blockchain אשר נוצרה ע"י Block.one,  ובין GCP הענקית, גוגל תפעל על מנת להגביר את פעילות פיתוח אפליקציות ה-EOS ולחזק את פיתוח ה-Open-Source של Block.one. גוגל היא הענקית הראשונה מעמק הסיליקון אשר שואפת להפוך ליצרנית EOS block.

הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

שלום לכולם - אני מקווה ששלומכם טוב בתקופה המאתגרת הזו. רציתי לשאול אם ב-Azure יש אפשרות "להדביק" volume לכמה מכונות ביחד? ב-AWS ניתן לעשות את זה (בהקלקה כאן) תודה על ההכוונה ! מאחל לכולם בריאות שלמה.


תשובה:

https://docs.microsoft.com/en-us/azure/virtual-machines/windows/disks-shared

שים לב שללא בורר (WSFC/Pacemaker) או לוגיקה של האפליקציה יש סיכוי טוב שהקבצים יושחתו כי יוצר משרת אחד יפנה אליהם באותו זמן


שאלה:

שלום, אני מנסה להרים מספר גדול של docker containers על Azure שירוצו במקביל, כך שכל אחד רץ על GPU נפרד. הבעיה היא שכל container instances מוגבל ל 4 GPUs ולכן מוגבל ל 4 containers שכל אחד לוקח GPU אחד. לדוגמא, כדי להריץ 16 containers צריך להריץ 4 container instance ע"י 4 קבצי YAML. האם יש דרך יעילה לעשות זאת בעזרת קובץ בודד (גם למספר גדול של containers)? תודה


תשובה:

Try to use Azure Batch with VM family Standard NC6, NC6 v2, NC6 v3

https://azure.microsoft.com/.../running-docker-container.../


שאלה:

יש לנו אפליקציה מובייל שמשתמשת ב Cognito & Amplify לניהול אותנטיקצית המשתמשים. בדיעבד יתכן והיה פשוט יותר לעבור ל FIREBASE אבל זה מה שבחרנו כרגע (נעבור אם אשתכנע שזה יהיה כדאי). עכשיו אנחנו רוצים להוסיף נתונים עבור כל משתמש. התמריץ הראשון לזה הוא שאנחנו מוספים לאפליקציה אפשרות מינוי דרך החנות (אפפ/פליי סטור). אז אנחנו רוצים לדעת עבור כל משתמש האם הוא מנוי או לא, ואיזה סוג של מנוי (פרמיום, כסף, זהב, פלטינה). בנוסף רוצים לאחסן עוד נתונים כמו כמה זמן המשתמש האזין בסה"כ (אנחנו אפליקציה אודיו וזה נתון שהאפליקציה תשתמש בו). ואולי עוד נתונים בעתיד. מה הדרך הנכונה לעשות את זה: 1. ליצור טבלה נוספת ב DynamoDB שבה נוסיף כל משתמש שעושה רישום? 2. להוסיף את ה attributes הללו לטבלה הקיימת של ה COGNITO כלומר שדה לסוג המנוי, זמן האנה וכו'? אם שרדתם עד פה, יש עוד כמה שאלות בונוס שאולי יעניינו אותכם: 1. איך נהוג לטפל ב CONSOLIDATING USERS באפליקציות כאלה? כלומר משתמש עשה AUTH LOGIN דרך גוגל/פייסבוק אבל גם נרשם אם אותו אי מייל? 2. האם צריך/כדאי לשמור billing information כמו קבלות של החנות (אפל/גוגל) בדטה-בייס? 3. אם אנחנו מעדכנים את המחיר האם נהוג לעדכן גם למשתמשים קיימים? כלומר נניח שהתחלנו עם משתמשים שמשלמים $199 תשלום חודשי, ואח"כ עבור משתמשים חדשים העלנו את זה ל $220 או אולי הורדנו. האם צריך/נהוג/אפשרי לעדכן את המחיר גם למשתמשים הישנים?


תשובה:

לא הייתי משתמש ב cognito בתור בסיס הנתונים האופרטיבי שלך. מהר מאד תגיע למגבלות שלו, אין יכולת לעשות שאילתות מעבר ללקוח בודד וזה באמת לא הכלי למשימה הזאת. שימוש ב Dynamo או בסיס נתונים אחר הוא הכיוון, תלוי על מה אתה רוצה לשים את הדגש, מהירות, סקייל וביצועים (דיינמו) או יכולת שאילתות מורכבת, מבנה נתונים מוגדר ועוד (אז הייתי הולך על RDS).


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות