✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 142

IsraelClouds
|
September 20, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

השבוע הפינה בחסות: Microsoft

מוזמנים להאזין לסדרת הפודקאסטים:


מוזמנים להירשם לסדנאות חינם:

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

AWS משיקה את AWS Outposts Ready:

AWS השיקה את AWS Outposts Ready, תכנית חדשה של AWS המספקת ללקוחותיה פתרונות ענן מ-32 פרטנריות, ביניהן: AIcide ,Citrix ,Trend Micro ,Zadara ועוד. הדבר יתרום ללקוחות AWS המשתמשים בפריסות AWS Outposts – גרסת ה-On-premises של הענן של AWS.


פלטפורמת הData-Intelligence- של BigID זמינה כעת במיקרוסופט Azure

BigID Data Intelligence Platform, פלטפורמה לניהול, סיווג וקטלוגיזציה של דאטה, זמינה כעת ב-Marketplace של מיקרוסופט Azure, ומשתמשי Azure נהנים מגישה נוחה וזמינה לתוכנה שלה. "אנחנו לוקחים דאטה ברצינות, ואני יודעת שגם BigID", אומרת קארן ביילי, FSI Lead במיקרוסופט.


נמאס מזום? GCP ו-Lenovo יוצרות חומרה חדשה למערכת חדרי פגישות

 Google meet, זה בשבילך: GCP ו-Lenovo הכריזו על שותפות ויצרו חומרה חדשה למערכת חדרי פגישות מקוונות. לדברי TJ Varghese, שהוא group product manager for Google Meet hardware, דווקא כעת זהו הזמן הנכון – כאשר עסקים רבים מנסים למצוא את האיזון הנכון בין עבודה מרחוק לעבודה במשרד. אפשרות להזמנות מוקדמות תפתח בקרוב ואלו יבוצעו מול Lenovo.

הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

שלום.
יש לי image של docker במשקל של כמה ג'יגה, שהעליתי ל docker hub. אני רוצה להוסיף שכבה נוספת ל image הנ"ל. האם ניתן להוסיף רק את השכבה הרצויה לdocker hub או שחייב להוסיף אותה ל image מקומית ואז להעלות הכל שוב לhub? כלומר, האם ניתן לחסוך את ההעלאה הנוספת של אותם הג'יגות?

תודה


תשובה:

תכתוב Dockerfile חדש שמתחיל ב FROM מהimage הקודם כפי שהוא נקרא ב-Dockerhub. תוסיף את כל השכבות הנדרשות וDocker יעלה רק אותן ל-hub.

 

שאלה:

בוקר טוב, שאלה לפורום.

אם יש לי באקט עם מספר ״תיקיות״ ואני רוצה לשים lifecycle רק על תיקייה אחת כיצד אפשר לבצע את זה? והאם שמים את שם התיקייה? 


תשובה:

כשאת יוצרת lifecycle את בוחרת בין tag ל-prefix. לגבי שם התיקייה: folder/* אם אני זוכר נכון. תסתכל על ה-headers של אחד הקבצים אחרי שהגדרת lifecycle, אם הוא מיועד למחיקה, יופיע לך שם header עם התאריך והשם של ה-lifecycle.

 

שאלה:

open terminal from container instance in Azure

שלום,
בתוך Docker קונטיינר יש לי קוד כלשהוא שאני רוצה להריץ ידנית, כלומר ברגע שהקונטיינר עולה יפתח לי טרמינל ומשם אריץ את הפקודות. ה entrypoint של הקונטיינר הוא "/bin/bash". כרגע, מיד כשהקונטיינר עולה הוא מסתיים. כנראה הוא לא מוצא טרמינל ומסיים את הריצה. איך אני גורם לפתיחת טרמינל מיד בתחילת ההרצה?

תודה 


תשובה:

על איזה os הבייס אימג' נבנה? כניסה אינטרקטיבית לטרמינל יכולה לדרוש סינטקס אחר מbash תלוי בos. אבל נניח שאתה על בילד סט סדרדרטי, פשוט תשנה את הCMD ל ENTRYPOINT [bash] ותריץ

docker run -it imagename:tag, ואתה בפנים.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות