✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

19.04 - השבוע בעננים: מהדורה 120

IsraelClouds
|
April 19, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: Cloud Architect Virtual Forum - System Scalability

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בארץ ובעולם:


שירותי ענן מאובטח ואבטחת מידע מותאמים במיוחד עבור ארגוני בריאות

Palette ו-Project Hosts העמידו לרשות חברות העוסקות בתחום הבריאות אתSecureCloud P2P, שירות אוטומציה ורכישה מאובטח במיוחד. שירות זה עונה על דרישות האבטחה המיוחדות שיש לארגוני בריאות, ומאפשר להן להפחית בניירת, לקצר הליכים של תשלומים, לשפר תהליכים עסקיים, למנוע הונאות ולנהל הוצאות בקלות וביעילות. חברת Palette היא חברה מובילה בתחום האוטומציה של תהליכים פיננסיים, עבור ארגונים מקומיים וגלובליים ו- Project Hosts מיישמת אבטחה ותאימות ב-Azure, עבור ארגונים פדרליים בארה"ב ומוסדות גדולים. שתי החברות מציעות כעת יחדיו שירות ללא תחרות לפריסת תשתיות ענן, כולל אבטחה, תאימות ותמיכה.

 

מיקרוסופט מקצה למלכ"רים זיכוי של 35 מיליון דולרים ל-Azure ול-Windows

בשנת 2015 מיקרוסופט השיקה ארגון פילנתרופי להעצמת אנשים שאין להם גישה לטכנולוגיות עדכניות. כחלק מהמאבק בקורונה, היא הודיעה שתיתן זיכוי של 35 מיליון דולר לשימוש בשירותי הענן שלה, ב-Windows ובשירותי פרו-בונו חדשים, למלכ"רים הנותנים שירותי עזרה ראשונה וסיוע. ההטבות יינתנו לעמותות המגישות סיוע בתחומי הבריאות, המזון, הדיור, שירותי תמיכה אנושית ולארגונים העוסקים במחקר של COVID-19. באמצעות הסיוע הזה הארגונים יוכלו לנצל את יתרונותיהם של Azure ושל Windows, כך שיוכלו לעבוד בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.

 

מקלדת מוזיקלית של AWS ללמידת מכונה, ניתנת כעת לרכישה

אמזון הודיעה ש-Deepcomposer, שירות של AWS, המאפשר למפתחים ללמוד בדרך יצירתית למידת מכונה, זמין כעת לכל המעוניין. Deepcomposer הומצאה בשנה שעברה, כמקלדת עבור מפתחים והושקה כ-preview. כעת היא יצאה לשוק עם כמה תכונות חדשות. המקלדת מיועדת לעוסקים בתחום המוסיקה, והיא נועדה גם לכאלה שרוצים להתפתח בתחום, ללא קשר לרקע שלהם במוסיקה או ב-ML.

 

ה-AI של Google מבצע סלקציה מטרידה בנוגע לכהי העור

הבינה המלאכותית של גוגל מואשמת כי היא מפלה אנשים כהי עור. בניסויים שנערכו על תמונות שונות, נמצא כי כאשר מוצגת תמונה של אדם כהה עור המחזיק אקדח טמפרטורה, Vision API מזהה את החפץ כ"אקדח". אולם כאשר הוצגה של אדם בהיר עור עם חפץ זהה, הוא זוהה כ"מכשיר אלקטרוני". כאשר החליטו לחזור על הניסוי בשנית, הוצגה תמונה של אדם כהה עור שנצבע בצבע סלמון והמערכת זיהתה את החפץ כ"משקפת". בגוגל התנצלו על תוצאות המחקר, והודיעו כי הם יתקנו את הנתונים במערכת. 



הקבוצות של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה 1:

שאלת בילינג קלה - העברת s3 data בין ה-tiers השונים בעזרת ה-lifecycle עולה כסף. לעומת זאת, ל-aws s3 cli יש flag בשם storage-class שמאפשר לי להעלות את התוכן ישירות ל-tier הרצוי - האם יש עלויות המרה גם פה?

תשובה 1:

כשאתה מעלה ומגדיר storage class זה פעם אחת PUT OBJECT (מבחינת בילינג). כשאתה מעביר זה פעולה אחרת שנקראת TRANSITION. שים לב למשקל מינימום פר storage class אם אתה מעביר המון קבצים.

שאלה 2:

שלום, למישהו יצא לעשות Mount לebs כולל לדחוף uuid ל-fstab ב-ansible?


תשובה 2:

בבקשה: https://www.google.com/amp/s/hangarau.space/automatically-mounting-an-ebs-volume-using-ansible/amp/

שאלה 3:

אשמח לעזרתכם המקצועית בנושא תיוג resources. האם ישנה דרך לתייג resource באופן אוטומטי לפי ה-linked account בו הוא הוקם? הכוונה שלי היא לפתח תהליך אוטומטי בו כל resource שמוקם יקבל מספר תיוגים (לפי רשימת תיוגים שאני אגדיר מראש לכל קוד לקוח) והתיוג יתבצע לפי אותו זיהוי... מקווה שהייתי מספיק ברור

תשובה 3:

הכי פשוט לפתח למבדה לרשום אותה ל-events ב-cloudwatch והיא תתייג לך את הכל, תצטרך להדליק cloudtrail בשביל זה. ברגע שנוצר resource מסויים תקבל event לתוך למבדה ובהתאם ל-resource תוכל להשתמש ב-api של aws נניח boto3 אם זה פייטון ולקבל את מה שצריך ,לא עבדתי כל כך עם linked accounts אבל יוזר ו-role ועוד מלא דברים כן ניתן למצוא ולשים על התאגים.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות