✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.11 - Techstars פותחת את מאיץ טקסטארס תל אביב

IsraelClouds
|
November 6, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

, רשת עולמית להאצת חברות סטארט אפ, הודיעה על השקת "טקסטארס תל אביב" - מאיץ טכנולוגי שיפעל מישראל. טקסטארס ת"א תפתח את המחזור הראשון שלה במרץ 2020. במסגרת תכנית האצה של 3 חודשים, ייהנו היזמים ממנטורינג מעשי באמצעות מומחים ישראלים ובינלאומיים, כמו גם מגישה לרשת העולמית של טקסטארס ולקשרים עם גורמים עסקיים בחו"ל, וחברות בינלאומיות. בנוסף, כל אחת מהחברות המשתתפות בתוכנית יקבלו השקעה בסך של עד 120 אלף דולר.

התכנית פתוחה לחברות העוסקות במגוון תחומים טכנולוגיים, ביניהם בינה מלאכותית, ריטייל, מוביליטי, סייבר, פינטק, פודטק ועוד. חברות הסטרטאפ המעוניינות להאיץ את עסקיהן בתל אביב וליצור קשרים בינ"ל באמצעות הרשת הענפה של טקסטארס, מוזמנות להגיש מועמדות לתוכנית.

את תכנית טקסטארס ת"א תנהל הילה אוביל-ברנר – יזמית סדרתית שהקימה בעצמה שלוש חברות וכן ניהלה את התכנית המשותפת של ברקליס וטקסטארס בישראל. התכנית תפעל ממרס עד יוני 2020 ותסתיים ביום דמו שייערך בשבוע של ה-22 ביוני, 2020.

"בשנתיים שאני עומדת בראש טקסטארס, הייתי עדה לקסם שמתחולל ברשת העולמית של טקסטארס, שכוללת תאגידים, משקיעים ומנטורים," אמרה אוביל-ברנר. "כעת טקסטארס החליטה, לאחר פעילות של ארבע שנים בישראל, לפתוח מאיץ חדש עצמאי שיפעל בת"א. אין ספק שזה מצביע על הבעת אמון בשוק הישראלי ועניין רב של טקסטארס בטכנולוגיות הישראליות. שילוב הכוחות של כל כך הרבה אנשים במטרה לעזור לחברות צעירות בכל צעד של המסע היזמי שלהן הוא מעורר השראה. השקת טקסטארס תל אביב תחזק את התמיכה המוענקת ליזמות בליבה של אומת הסטארט-אפ ותוביל לסיפורי הצלחה מדהימים נוספים."

הילה אוביל ברנר. צילום - יורם רשף

בקשות להצטרפות לתכנית ניתן להגיש כעת ועד 8 בדצמבר 2019.

חברות סטארט-אפ המעוניינות במידע נוסף על התכנית מוזמנות ליצור קשר עם טקסטארס או להיכנס ל-techstars.com/programs/tel-aviv-program  לקריאת מידע נוסף.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות