✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.01 - דרופבוקס משחררת תוסף חדש המאפשר להוסיף הערה על קבצי וידאו או אודיו

IsraelClouds
|
January 29, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

התוספת תאפשר בקבצים משותפים שהתוכן שלהם נע ויש משמעות למימד הזמן, לקשר את ההערה לנקודת זמן מסויימת

דרופבוקס שיחררה תוסף חדש "תגובות מבוססות זמן" (time-based comments), המאפשר להוסיף הערה על קבצי וידאו או אודיו. התוספת תאפשר בקבצים משותפים שהתוכן שלהם נע ויש משמעות למימד הזמן, לקשר את ההערה לנקודת זמן מסויימת.  התוסף מתווסף לפיצ׳ר שכבר קיים בדרופבוקס ומאפשר להוסיף הערה על קבצים מסוגים שונים.

שליחת קבצי מדיה לבדיקה וקבלת משוב היא חלק קריטי מאופן העבודה של צוותים קריאטיביים, במיוחד ככל שמתקרבים לקו הסיום. צוותים כאלה משתמשים בדרך כלל בדואר אלקטרוני כאמצעי לשיתוף הקבצים, אבל אמצעי זה אינו אידיאלי. מגבלות על גודל הקבצים שאפשר להעביר, משוב שמגיע מאוחר על קבצים שכבר אינם רלוונטיים וחוסר אפשרות לשייך את התגובה למרכיב המסוים של העבודה הופכים את כל התהליך לבלתי יעיל. קבצי וידיאו ואודיו, המתאפיינים גם בהיבט של זמן , מסבכים עוד את ניסיונות שיתוף הפעולה של משווקים, תסריטאים ויוצרי פודקאסטים. כעת, תהליך הבדיקה יהיה הרבה יותר קל מעכשיו הודות להשקת "תגובות מבוססות זמן" (time-based comments) בקבצי וידיאו ואודיו.

עם תגובות מבוססות זמן, התגובות נשארות מחוץ לשרשורי המייל המבולגנים. כל המשתמשים מקבלים את המשוב בדרופבוקס לצד הקבצים עצמם. כעת, כאשר אתם משתפים קובץ אודיו או וידיאו, הנמענים יכולים לשבץ תגובה במקום ספציפי בציר הזמן של הקובץ. כך, במקום לכתוב, "יש רעש של פיצוץ בערך דקה מתחילת הסרט," המגיבים יכולים לשבץ את התגובה ב-0:51 ולכתוב "לנקות את רעש הפיצוץ".

המאפיין החדש מפשט מאוד את תהליך הבדיקה הקריאטיבי והתגובות ברורות יותר. כך זה עובד:

• משוב ממוקד: חותמת הזמן על התגובה מאפשרת למשתתפים אחרים לקפוץ לשנייה המדויקת שאליה מתייחסת ההערה.

• ניגון משופר: התאמת המהירות וה"סקראבינג" בעת צפייה מוקדמת בווידיאו 1080p בעזרת תמונות מוקטנות  והאזנה מוקדמת לקובצי אודיו בעזרת waveforms.

• תמיכה רחבה בפורמטים שונים. צפייה והאזנה מוקדמות ביותר מ-30 פורמטי קבצי אודיו ווידאו, לרבות QuickTime, MPEG-4, MXF, MP3 ו-WAV.

• שיתוף קבצים של גיגבייט רבים: שליחת קבצים קטנים וגדולים ללא צורך בדחיסה כדי שיתאימו למגבלות הגודל של צרופות דואר אלקטרוני, לקבל משוב מעמיתים לעבודה ולקוחות.

• אישורים מהירים: תיוג חברי הצוות, הלקוחות והספקים ב-@ מיידע אותם שהעלית תגובות – והפרויקט ממשיך להתקדם.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות