✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

08.01 - קבוצת אסנס תשיק בתערוכת CES 2019 את SigmaDots, חברת סייבר בלוקצ׳יין שתתמחה בעולמות ה-IoT

IsraelClouds
|
January 8, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

קבוצת אסנס (Essence Group), ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לתחומי האבטחה, הבית החכם והבריאות הדיגיטלית, תשיק במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2019, שתיערך החודש (ינואר) בלאס וגאס, חברה חדשה – סיגמאדוטס (Sigmadots) - שתביא את כח אבטחת הסייבר מבוססת טכנולוגיית בלוקצ׳יין לעולם ה-IoT (האינטרנט של הדברים). פתרונות הענן של החברה, המבוססים על הדור הבא של הבלוקצ׳יין, יעשו שימוש בארכיטקטורה מבוזרת כדי לצמצם את נזקי הכשלים שהתקפות סייבר יכולות לגרום, תוך המשכיות עסקית והפעילות השוטפת של הרשתות.

לדברי ד״ר חיים אמיר, מייסד ומנכ״ל קבוצת אסנס, בעולם בו ימצאו מעל 25 מיליארד מכשירים, התקנים ומערכות מקושרות עד שנת 2021, יש בהחלט סיכון להתקפות סייבר עליהם ולתוצאות קשות. ״ניצלנו את 25 שנות הידע והניסיון העשיר שצברנו בתחום הפיתוח והייצור בהיקפים גלובאליים של מערכות ומוצרים מקושרים.לטובת זאת הקמנו סטראט אפ חדש שיספק את הפתרון שובר השוויון שמתאים לעולם בו הכל מקושר – והכל פגיע״ לדברי ד״ר אמיר, מכניזם הגנת הסייבר שמפותח על ידי סיגמאדוטס (SigmaDots), בשיתוף פעולה עם ספקיות פתרונות תקשורת מובילים, נבחן בימים אלה בסביבת IoT מקצה לקצה, יחד עם שותפה עסקית – אחת מספקי השירותים הגדולים בעולם. ״התוצאות מראות שיפור משמעותי ברמת ההגנה האפשרית למערכות IoT המוגנות באמצעות הארכיטקטורה החדשה״.  

לדברי איציק הרפז, מנהל סיגמאדוטס (SigmaDots), החברה יכולה להגן על מערכות IoT,  בפריסה רחבת היקפים, תוך אבטחה אמיתית מקצה לקצה. ״הפתרון שלנו מיועד לאבטחת מוצרים בתחומי אבטחה, תקשורת, בריאות, תעשייה ובית חכם. בעתיד, אנו מכוונים לשלב את הפתרונות שלנו לתעשיית הרכב האוטונומי".

איציק הרפז, מנהל סיגמאדוטס

את הצוות של סיגמאדוטס (Sigmadots ) ניתן יהיה לפגוש בביתן #42249 בתערוכת CES.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות