✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

10.07 - מנכ"לית SAPישראל: "האסטרטגיה של SAP היא להיות המנוע של כלכלת החוויה"

IsraelClouds
|
July 10, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

כך אמרה סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל בכנס ISUG שנערך לאחרונה באווניו בקרית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מ- 1600 לקוחות, שותפים וחברי קהילת SAP.

סתוית נבון מנכ"לית SAP ישראל. צילום: ניב קנטור

"מערך התפעול הארגוני הוא זה שיכול לתפעל בצורה הנכונה את חוויה הלקוח. לשילוב בין השניים אנו קוראים XO. ה- X מסמל את חווית הלקוחות בערוצי הקשר עם הארגון וה- O מסמל את התפעול – כספים, רכש, מלאי, לוגיסטיקה ועובדים. רק כאשר שני אלו שלובים יחדיו ארגונים יוכלו לקבל תובנות מעמיקות ולנקוט בפעולות להגדלת שביעות הרצון של הלקוחות. החיבור בין החוויה והתפעול מספק תמונה ברורה בזמן אמת, ומעניק יכולת לקבל תובנות מושכלות המניעות לפעולה", דברים אלו אמרה סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל בכנס משתמשי SAP השנתי ISUG XO 2019, אשר נערך בהפקת אנשים ומחשבים במרכז הכנסים אווניו.  

"SAP מספקת מענה לטיפול בפער החוויתי (Experience Gap), באמצעות חיבור הנתונים התפעוליים והחווייתיים", ציינה נבון. "ל- SAP יש אסטרטגיה ברורה להיות המנוע מאחורי 'כלכלת החוויה' (Experience Economy), לספק מענה מלא לצרכי ארגונים הפועלים בעידן זה, ולסייע בהפיכתם לארגון אינטליגנטי. החוויה היא הכל וערך המכר משתנה בהתאם לחוויה. אנחנו יודעים לאסוף דאטה מכל מערך התפעול שלנו וגם לאסוף חוויות ורגשות על המוצר בזמן אמת. החיבור הזה מאפשר לנו תמונה מדויקת של המציאות ויכולת תגובה מיידית".

עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול והמוביל הטכנולוגי של SAP ישראל מוסיף: "הפער הקיים היום נובע מאיכות הנתונים, אשר אמורים להיות הדלק של הארגון החכם. הנתונים נותנים תמונה אחת בזמן אמת. ארגון שלא רוצה להיות מוגבל מקצה לקצה חייב לנהל מידע כל הזמן ובזמן אמת. SAP מאפשרת לכל הארגון לדבר בשפה אחת ומייצרת חדשנות שאין דומה לה בעולם".

ווהיד חמסי, ראש תחום אסטרטגיה ב- SAP העולמית פירט אודות רעיון "כלכלת החוויה" ואת תוכניותיה של SAP  העולמית בתחום: "העולם משתנה. הוא עבר מכזה שעוסק בסחורה ומוצרים, לשירותים וכיום אנו בעידן החוויה. כלכלת חוויה מאפשרת לקבל פידבק באופן שוטף ועקבי מהמשתמשים ומהלקוחות. סקרים שנעשו בעולם מראים ש- 80% מהמנכ"לים חושבים שהם מספקים חוויה מעולה אך רק 8% מסכימים איתם. מה עושים בנידון?  SAP פיתחה את קונספט הארגון החכם. רכשנו את Qualtrics וחברות נוספות כדי לשפר חווית לקוח. SAP שינתה אסטרטגיה. נתנו לכל הפרטנרים שלנו להשתמש ב- SAP S/4HANA בחינם כדי שישקיעו את הכספים שלהם בפיתוח מוצרים במקום ברישיונות, וזאת כדי שהלקוחות ירוויחו".

"ברמה הגלובאלית", הוסיף חמסי, "SAP היא חברה פתוחה שמעריכה שיתופי פעולה. אנחנו יכולים לעבוד עם חברות שונות ואסטרטגיות מגוונות בכל התחומים. אנחנו עובדים עם כולם".

ווהיד חמסי, ראש תחום אסטרטגיה ב- SAP העולמית. צילום: ניב קנטור

"הסוד שלנו הוא שאנחנו שומרים על צניעות, והעוצמה שלנו נובעת מכך שאנחנו לא לבד, יש לנו אקוסיסטם נהדר עם יותר מ- 30 שותפים עסקיים שכל אחד מהם מתמחה בתחום מסוים", אמרה נבון. "חשוב לי מאוד להודות לכל השותפים העסקיים שלנו על שנה משמעותית ביותר. שנה בה SAP גדלה גם במספר העובדים וגם במספר הלקוחות." היא סיכמה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות