✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

20.08 - SAP דורגה כמובילה בתחום ליבת בנקאות קמעונאית בריבוע הקסם של גרטנר בפעם העשירית ברציפות

israelclouds
|
August 20, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

"ככל שהשוק ממשיך להתרחב, אנו רואים בנקים מתקדמים אל מעבר למערכות המסורתיות, כשהם מאמצים יכולות ושיפורים חדשים", אמר פולק רייקר, ראש בנקאות גלובלית ב-SAP. "כדי להישאר לפני המתחרים השקענו בחדשנות המציגה את מערכות SAP Leonardo ו-SAP HANA, המאפשרות להבטיח כי אנו מספקים ללקוחות מערך מוצרים מגוון ועשיר. טכנולוגיות אלו יכולות לשלב בלוקצ'יין, אנליטיקה, ביג דאטה, אינטרנט של הדברים ולמידת מכונה על גבי פלטפורמה אחת, אשר מפשטת את ה- ITבבנקאות ומשפרת את חווית המשתמש. אנו מאמינים כי מחויבות זו לחדשנות מאפשרת ל-SAP לשמור על ההובלה בריבוע הקסם במהלך העשור האחרון".

על פי הדוח של גרטנר, "המובילים בתחום ליבת הבנקאות הקמעונאית הם בעלי הבנת שוק עמוקה. הם הופכים את ניטור מגמות השוק לחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית שלהם, ומכניסים חדשנות וקידמה אל תוך מפת הדרכים של המוצרים שלהם. רובם בעלי הסמכות לאיכות לפיתוח תוכנה (כגון CMMI) או פועלים להשגתן. המובילים גם, ללא יוצא מן הכלל, 'חושבים בקטן' - מכוונים ליצירת ארכיטקטורה מבוססת רכיבים. ארכיטקטורה שכזו מספקת הפעלת יכולות מדויקות יותר עבור בנקים על מנת שיוכלו לחזק את הבידול שלהם. המובילים זוכים למשוב נהדר מלקוחותיהם ומיכולת שרידות גבוהה. בנוסף, הם מתמקדים בחדשנות ובמיוחד במגמות חדשניות המשפיעות על שוק זה. הם בעיקר ממוקדים במגמות עתידיות של פלטפורמות בנקאות פתוחות, כשהם מטפחים סביבת בנקאות פתוחה במוצרים ובשירותים שלהם במסגרת סביבה של שיתוף פעולה עם שותפים".

שי נעימי, מנהל מכירות מגזר בנקאות וביטוח ב-SAP ישראל, מוסיף: "פתרונות SAP for Banking מייעלים את תהליכי הליבה של הבנק באמצעות טכנולוגיות רבות התומכות בתהליכי ניהול ריבוי ערוצים, פעולות בנקאיות, תשלומים, ניהול מימון וסיכון, תקשורת לקוחות, משאבי אנוש ורכש. זוהי תוצאה ישירה של הידע שנצבר במהלך יותר מ-40 שנות עבודה בתעשייה, ופרי של עבודה משותפת עם בנקים רבים ברחבי העולם. יותר מ-14,500 בנקים, קטנים וגדולים, ב-150 מדינות, מסתמכים על פתרונות SAP for Banking כדי להשיג התמקדות רבה יותר בלקוח, למזער את מורכבות המערכות וכדי לנהל רגולציה וסיכונים בקלות רבה יותר".

שי נעימי, מנהל מכירות מגזר בנקאות וביטוח ב-SAP ישרא.- קרדיט: רונן חורש

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות