✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

SAP מכריזה על סדרת פתרונות טכנולוגיים חדשים המותאמים לעולם של פוסט-מגיפה בכנס SAPPHIRE NOW

|
June 18, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
Christian Klein


ענקית התוכנה הבינלאומית הכריזה על שורה של פתרונות אסטרטגיים וטכנולוגיים חדשים בכנס SAPPHIRE NOW, אשר נועדו לסייע לארגונים להתמודד עם האתגרים חסרי התקדים בפניהם הם ניצבים כיום ולספק להם תובנות על מנת לתמוך טוב יותר בעובדים, לקוחות וספקים. SAP הציגה אסטרטגיות נרחבות לשיפור שרשרת האספקה מקצה לקצה, תוך ייעול תהליכים ייעודים לארגונים בתעשיות שונות. SAP גם הציגה פתרונות לחיזוק רשת קשרי הספקים העסקיים הגלובאלית המאפשרת שיתופי פעולה בין ארגונים, המסייעת לשמור על עמידות עסקית ומעודדת הצלחה.

כנס SAPPHIRE NOW Converge מתקיים השבוע בוולדורף, גרמניה ומשודר לכל העולם און ליין ועל פי דרישה.

פתרונות לניתוח זיהום אויר והפחתתו

SAP הכריזה בפתיחת הכנס על תוכנית Climate 21 שנועדה לתמוך בלקוחות המעוניינים לפעול בתחומים הקשורים לצמצום פליטת גז החממה והגנת הסביבה. במסגרת מפת דרכים רב שנתית, SAP תעבוד עם שותפי החדשנות שלה כדי להטמיע מדדים סביבתיים בכל מערך הפתרונות של SAP. הדבר יסייע ללקוחות להבין, לנתח, ולבצע אופטימיזציה לפליטות הפחמן של המוצרים והפעילות שלהם לאורך שרשרת הערך של פעילות הארגון. כחלק מכך, הפתרון הראשון עליו הכריזה SAP היא אפליקצייה לניתוח אנליטי של פליטות פחמן אשר זמינה כבר כעת. האפליקציה משתמשת בנתונים מ- SAP S/4HANA וממקורות חיצוניים נוספים כדי לחשב את המידע במסגרת פתרון SAP Analytics Cloud.

ענן מגזרי התעשייה

ארגון חכם נדרש לפעול על התפר שבין אופטימיזציה של המודלים העסקיים הקיימים, לבין חדשנות ענפית שנועדה לייצר הכנסות חדשות ולהגדיל את פוטנציאל הצמיחה בערוצים דיגיטליים. SAP ושותפיה העסקיים מציעים פתרונות ענן ורטיקליים, המותאמים למגזרי תעשיה שונים, אשר מרחיבים את התהליכים החכמים המנוהלים במערכות SAP  ומאפשרים לארגונים להרחיב את פעילות הליבה שלהם בהתאם לענף בו הם פועלים. פתרונות אלה יבנו על בסיס טכנולוגיות הנמצאות במערך Business Technology Platform, וישתמשו ב- open API, מודל של תהליכים פתוחים, מודל דומיין פתוח, ושירותים עסקיים נפוצים כדי לייצר חוויית משתמש ולקוח טובה יותר. ההתממשקות עם מערך המוצרים החכם של SAP יאפשר פיתוח, הפעלה ואינטגרציה מהירים. טכנולוגיות בינה מלאכותית,  אינטרנט של הדברים, וטכנולוגיות נוספות של SAP, אשר יהיו זמינות כדי לסייע למפתחים כדי להאיץ את הפיתוח ולייצר ערך גדול יותר לעסקים ולמגזרים ורטיקליים.

רשת עסקית מאוחדת

SAP הכריזה על אסטרטגיה שנועדה להביא שקיפות מקצה לקצה, יעילות מוגברת ושיתופיות, לאורך כל תהליכי שרשרת האספקה – ובכלל זה: תכנון, הקצאת משאבים, רכש, ייצור, לוגיסטיקה ותפעול נכסים. באמצעות יצירת רשת של ארגונים חכמים, SAP מסייעת לחברות לבצע דיגיטציה של תהליכים הדומים במספר ארגונים. היא מאפשרת  שקיפות ושיתופיות טובות יותר לאורך כל שרשרת האספקה. היוזמה החדשה מקיפה את כלל פתרונות SAP, כולל תובנות מ- ERP  בזמן אמת, אנליטיקה מתקדמת ופתרונות רשת מצליחים, כגון Ariba Network, SAP Asset Intelligence Network, SAP Logistics Business Network ו- SAO Fieldglass. עם יותר מ- 3.3 טריליארד דולר הזורמים במסגרת עסקאות ה- B2B בפלטפורמות הללו, SAP תסייע לבנות שרשרות אספקה, לשנות מודלים עסקיים, ולספק אג'יליות במטרה להגן מפני משברים עסקיים.

4.0 Industry לאורך שרשרת האספקה 

SAP מספקת פתרונות חדשניים לכל אורך שרשרת האספקה משלב התכנון ועד לתפעול, כדי לייצר תובנות משמעותיות, אוטומציה ויכולת תגובה במסגרת יוזמות של Industry 4.0. החדשנות הזו יכולה לסייע לחברות לתכנן ולייצר מוצרים חכמים ונכסים עם יכולת ללכוד ולנתח את ההיקפים הגוברים של מידע הזורמים מחיישנים בכל שלבי שרשרת האספקה. הדבר מאפשר ללקוחות לעבור מיוזמות Industry 4.0 הממוקדות בייצור אל בנייה של אסטרטגיה עסקית החוצה את כל החברה.

"בזמנים של חוסר וודאות, חברות צריכות שותף אמין שיסייע להם לבצע החלטות מושכלות כדי לקדם גמישות, זריזות ועמידות במהלך משבר COVID-19 ולאחריו", אמר תומס סאורסיג, חבר מועצת המנהלים של SAP, בתחום הנדסת מוצרים. "בעולם ההיפר-מקושר של היום, חשוב מתמיד שעסקים יוכלו להגיב במהירות לסביבה ולשינויים בשוק. אנו מסייעים להם לענות על האתגרים האלה באמצעות דרכים חדשות בהן לקוחות יכולים להגיע ליציבות, לבנות הובלה בענף שלהם ולהצמיח את רשתות הקשרים העסקיים. ל- SAP יש את האסטרטגיה, המומחיות, הפתרונות ואת מערך השותפים, המאפשרים ללקוחות לנהל את העסקים שלהם כארגון חכם".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות