✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

22.01 - פלסן הטמיעה את טכנולוגיית הקישוריות של RTI ברכבים הממוגנים של החברה

IsraelClouds
|
January 22, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

RTI Connext DDS מאפשר לפלסן לעמוד בהצלחה בתו התקן הייחודי של נאט"ו לתאימות בין מערכות פנימיות, NATO Generic Vehicle Architecture

חברת RTI, המתמחה בתחום האינטרנט של הדברים התעשייתי (IIOT) ומיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי מטריקס, שמחה להודיע כי פלסן, בחרה ב- Connext DDSכמערכת הקישוריות עבור הרכבים הממוגנים והחכמים שלה. פלסן מרחיבה בימים אלו את צי הרכבים הממוגנים שלה עם למעלה מ -32,000 כלי רכב ברחבי העולם. בזכות הטכנולוגיה של RTI, פלסן היא החברה הראשונה בישראל ובין הראשונות באירופה המספקת רכבים התואמים את דרישות ארכיטקטורת הרכב הגנרית  של נאט"ו (NGVA), לצד מגוון רחב של פתרונות אינטגרציה ברכבים המשוריינים של החברה.

פלסן היא החברה הראשונה בישראל המספקת תאימות ל-NGVA, התקן הסטנדרטי של נאט"ו לתאימות בין תתי מערכות (Subsystems) ברכבי משימה. NGVA עושה שימוש בארכיטקטורה פתוחה לממשק רכבים ועיצוב פרוטוקולים מבוסס Data Distribution Service (DDS). כלי הרכב הממוגנים של פלסן מציעים הגנה גבוהה ונכונות לעמידה בכל משימה בתחומי ההגנה והביטחון, תוך צמצום עלויות התפעול. במהלך שש השנים האחרונות פיתחה פלסן את יכולות הטכנולוגיה והאינטגרציה המאפשרים לציי הרכב הממוגנים של פלסן להפוך לחכמים ומכווני משימה. כלי הרכב אף בנויים באופן בו ניתן לתקשר במהירות אחד עם השני בתנאי שטח (V2V).

טכנולוגיית RTI  מאפשרת לפלסן בניית מסגרת ליבה לקישוריות חכמה במערכות הרכב. בזכות Connext DDS יוצרה תשתית ייחודית המאפשרת אינטגרציה חלקה עם מערכות שונות בהתאם למפרט של ה-NGVA. בנוסף, טכנולוגיה זו מאפשרת החלפת מידע אמינה ומהירה, וזאת ללא תלות במערכות הפעלה או חמרה ספציפית המאפשרת בקרה ושליטה ופונקציונליות מורחבת.

טכנולוגיית Connext Databus של RTI, מאפשרת לפלסן לעמוד בהצלחה בסטנדרט הגבוה של  ה-NGVA ללא תקלות וללא השבתה. כמו כן, החברה מסוגלת ליישם תאימות NGVA לכלי רכב ישנים יותר שלא היו מצוידים במקור בטכנולוגיה זו ומאפשרת תאימות לרכבים החדשים בזכות קלות השימוש והגמישות שמספקת Connext DDS.

"הקישוריות של RTI Connext DDS מאפשרת לנו תקשורת הדדית חלקה בין פתרונות הרכב החכמים שלנו ", אמר ברוך דיליאון, מנהל  מחלקת וטרוניקה ואינטגרציה בפלסן. "בזכות התאימות של רכבי פלסן סאסא ל- NGVA אנחנו מסוגלים כעת להיפתח לשווקים חדשים במגזר הצבאי והביטחוני. אנחנו סוללים את דרכינו כחברת רכבים ממוגנים בתעשייה וסבורים כי Connext DDS תאפשר לנו לפרוץ ולהתרחב גם בתעשייה העולמית".

"שמירה על רמה גבוהה ביותר של ביצועים ומהימנות בשיתוף נתונים בכל סביבת הגנה היא בעלת חשיבות עליונה. ל-RTI יש ניסיון מוכח בתחום המת"ת (Intelligent Transportation Systems), מערכות אוטונומיות ועמידה במשימות בזמן אמת, וכל זאת תוך כדי הבטחה כי האבטחה נשארת בחזית", אמר ארי רוזנבאום, מנהל פעילות RTI בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. "אנו מתרגשים לעבוד עם חברות בינלאומיות כמו פלסן המובילות חדשנות בתחום מערכות תפעוליות ופיתוח טכנולוגיה ראשונה מסוגה המשנה את השוק הבטחוני. אנו מצפים להמשיך בעבודתנו המשותפת כדי לקדם את כלי הרכבים הללו ולהגדיל את ההדדיות בשני הסקטורים".

ניסיונה של RTI במרחב הקישוריות מילאו תפקיד חשוב במיצוב של החברה, וסייעו בפיתוח פלטפורמת האינטגרציה האינטליגנטית שהיא זקוקה לה כדי לספק את המשותפות ואת יכולת הפעולה ההדדית בין המערכות השונות בכל כלי רכב.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות