✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.07 - זברה טכנולוגיות תפיץ את מותג RSA בישראל

IsraelClouds
|
July 4, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת RSA, המשויכת לחטיבה עסקית של Dell Technologies, בחרה בזברה טכנולוגיות להפיץ את פתרונות אבטחת המידע ומערכות ההגנה לארגונים שלה בישראל. זברה טכנולוגיות תקלוט לתוכה ותקדם את פעילות ענקית אבטחת המידע בישראל בכל הוורטיקאליים, לרבות מול המשווקים ולקוחות הקצה ותטפל בפעילות החברה בצד הטכנולוגי והמסחרי גם יחד.

בנוסף ולצד קשת מוצרי אבטחת המידע המוכרים של RSA, זברה טכנולוגיות תוביל גם את כניסתם והטמעתם של פתרונות נוספים וחדשים לשוק הישראלי, בתחומים כמו evolved SIEM או ניהול סיכונים, בהם RSA נחשבת כמובילת שוק גלובאלית ע״פ גארטנר.

לדברי ערן זילברמן, מנהל פעילות RSA בישראל, יוון, קפריסין ומלטה ״כחלק מאסטרטגיית ההתפתחות שלנו בארץ, היה הכרחי שנבחר בפרטנרים הטובים ביותר בשוק ואנחנו מאד שמחים על הבחירה בזברה טכנולוגיות. גם מנהל השותפים שלנו ב- EMEA לקח חלק בתהליך הבחירה בזברה טכנולוגיות. בעת ביקורו בישראל התרשם עמוקות מהאיכות והמקצועיות של הצוות בזברה טכנולוגיות כמו גם מהאפשרות לקבל Turn Key Solution כמעטפת רחבה מאד של כל שלב בחיי הפעילות שלנו – במכירה, בשלב ה- POC ואף בתהליך ההטמעה. על בסיס זה ולצד הצלחות מוכחות בשוק המקומי, אנחנו יודעים שבחרנו שותף אמיתי לדרך״.

ערן זילברמן

לדברי שרית דדיה קטן, מנהלת פעילות RSA בזברה טכנולוגיות ״בשנה הקרובה אנחנו הולכים לחזק ולהרחיב את פעילות RSA בישראל ולתת ערך מוסף משמעותי כשותף פרואקטיבי ואסטרטגי, בהתאם לחזון ה- VAD - Value Added Distributer  שלנו. במסגרת הפעילות אנחנו מייעדים איש מכירות, איש פריסייל צמוד ומנהל אישי על מנת לתת את המעטפת המקצועית המלאה ולא פחות חשוב מכך, ליווי יום יומי ויחס אישי, יד ביד לאורך כל הדרך. באופן זה אנחנו נגדיל את הצלחת המותג בישראל, נפתח הזדמנויות חדשות ונעבוד בצמוד עם לקוחות הקצה״.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות