✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.05 - כיצד Roundforest משנה את עולם המלצות הקנייה ע״י שימוש בטכנולוגיית דאטא מתקדמות

IsraelClouds
|
May 26, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

הנה הצצה פנימה לכמה מהטכנולוגיות שמאפשרות לה לעשות זאת

עם פריחת עולם המסחר האלקטרוני, נוצרה לנו הצרכנים אתגר חדש - להחליט באיזה מוצר לבחור. אנחנו נחשפים להרים של היצע אין סופי של מוצרים ושירותים במגוון עצום של אתרים ומתקשים לא פעם לבחור את המוצר שמתאים לטעם ולהעדפות שלנו.
דן דניאל, סגן נשיא למו"פ בסטארט-אפ Roundforest מספר כיצד על ידי שימוש  בטכנולוגיה, הם עושים את כל העבודה הקשה הזו בצורה יותר טובה בשביל הצרכנים ושינו את עולם המלצות הקנייה.

מהו הפתרון ש- Roundforest פיתחה?

Roundforest, שהוקמה ע"י אלון גמזו ויונתן לויט בשנת 2014, מסייעת לצרכנים לקבל החלטות קנייה חכמות ומבוססות, בקלות.

באמצעות שימוש בטכנולוגיות AI מתקדמות ובראשן SageMaker של אמזון, Roundforest מאפשרת יצירה וניהול של המלצות רכישה מהימנות במספר תחומים: מוצרי צריכה, חשמל ואלקטרוניקה (Retail), צפייה מקוונת (Streaming) ומלונות.

על פי הנתונים שלנו, יותר מ-40 מיליון משתמשים בחודש נחשפים להמלצות של Roundforest, דרך אתרי התוכן שלנו ודרך שותפויות תוכן אסטרטגיות עם מספר פבלישרס (עיתונים דיגיטליים) מהמובילים בעולם.

Roundforest פעילה כבר 5 שנים בכל העולם והשוק המרכזי הוא ארה"ב. בנוסף, לחברה פעילות משמעותית בעשרות שווקים בכל העולם, ביניהם בריטניה, גרמניה, אוסטרליה ועוד.

                                                             

מה היא התשתית הטכנולוגית שמסייעת לפיתוח?

תעשיית ה-E-commerce שבה פועלת החברה מאופיינת במוצרים רבים ומגוונים, במלאי ובמחירים המתעדכנים בקצב מהיר. האתגר שלנו הוא לשרת מליוני לקוחות ביום ולספק להם המלצות רכישה מהימנות לעשרות מליוני מוצרים שונים. לצורך כך אנו משתמשים בטכנולוגיות AI ו-ML כדי להשיג אוטומציה מלאה בהיקף (Scale) גדול, בטכנולוגיות ביג דאטה כדי לתמוך בכמויות המידע העצומות, בחישוב מבוזר כדי לתמוך בהיקפים הגדולים ועוד. באמצעות כל אלה אנו מספקים ערך גבוה למשתמשים בגישה ייחודית ועדיפה המעניקה לנו יתרון תחרותי רב.

דן דניאל

מה הם השימושים שנעשים בענן של AWS ?

Amazon SageMaker הוא שירות למידת המכונה האסטרטגי שלנו לבניית מודלים של למידת מכונה שבאמצעותם מתבצעת ההתאמה בין מאפייני כל לקוח לבין המוצרים והשירותים המתאימים לו ביותר שעליהם ממליצה המערכת. באמצעות Amazon SageMaker אנו מסוגלים לבנות במהירות מודל למידת מכונה, לאמן אותו ולפרוס אותו לשימוש. השירות מטפל בכל שלבי בניית המודל כולל קטלוג והכנת הנתונים, בחירת אלגוריתם, אימון המודל, כיול ואופטימיזציה, פריסה והפקת ניבויים והכוונה לפעולה.

מלבד Amazon SageMaker אנו עושים שימוש במגוון נרחב של שירותי עיבוד, אחסון ושימושים רבים נוספים וביניהם: EC2, RDS, S3 ,Redshift, EMR, ElastiCache, CloudFront, ECR, ECS, EKS, Kinesis, Glue, Lambda, Data, CloudWatch  ורבים נוספים.

אנחנו מאמינים מאוד בהתמחות ולכן מבינים שרצוי להשתמש בשירותי ובמוצרי ענן שהם Best Practices בתעשייה, עם יכולות רבות ומגוונות, שפותחו ע"י הצוותים ב AWS. אנחנו מעדיפים להתמקד בפיתוח ה-Business Logic שלנו ולא בפיתוח תשתיות השירותים והמוצרים התומכים בהם וליהנות מהיתרונות הרבים של השירותים ש AWS מציעים.

מדוע בחרתם ב-AWS כתשתית הפעילות שלכם?

בחרנו ב AWS שתשתית הפעילות שלנו ממספר סיבות:

ביצועים - הביצועים של המוצרים והתשתיות של AWS עומדים בקנה אחד עם הפעילות שלנו והדרישות הלא מתפשרות שלנו לסטנדרטים גבוהים של איכות וביצועים ושל קידמה והובלה טכנולוגית בתעשייה.

אמינות - הפעילות שלנו משרתת מיליוני לקוחות מדי יום ופועלת מסביב לשעון. אנו מחויבים למתן השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו ואמינות המוצרים והתמיכה הנהדרת שיש ב AWS עוזרת לנו להשיג מטרה זו.

גמישות - העבודה עם הענן של AWS, על שלל המוצרים והשירותים שהיא מספקת, מאפשרת לנו להיות  גמישים ביכולות שלנו, להוסיף ולהוריד מוצרים ושירותים בכל עת ולהתאים את השימוש לצרכים שלנו.

לאילו כיוונים מתפתחת החברה?

לצד הגידול במספר המשתמשים בכל העולם, החברה צומחת ומשרדי החברה גדלים ועשרות משרות חדשות נפתחו רק השנה. כחלק מהצלחת החברה ומצמיחתה אנחנו מחפשים אנשים טובים שיצטרפו למשפחה למגוון תפקידים במשרדים שלנו בתל-אביב ובירושלים.

המהנדסים אצלנו נהנים בעבודה מאתגרי ה-Scale וכמויות המידע, מהאחריות והעצמאות שמקבלים מהמנהלים שלהם לביצוע המשימות המאתגרות. המנהלים אצלנו שמים דגש רב על פיתוח אישי ולמידה מקצועית של חברי הצוות ומעודדים גישה של חדשנות טכנולוגית ואוטומציה של התהליכים השונים.

מעבר ליתרונות הטכנולוגים הרבים של החברה, Roundforest מפתחת ודואגת לאנשים שלה. התחושה היא של כיף, משפחתיות ומחויבות משותפת להצלחה. לא בכדי, החברה נבחרה להיות אחת מהחברות שהכי כדאי לעבוד בהן בשנים האחרונות.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות