✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.05 - רד האט פותחת עם Red Hat Enterprise Linux 8 את חווית הלינוקס לכל ארגון, ענן ועומס עבודה

IsraelClouds
|
May 12, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

החל משרתים פיזיים וקונטיינרים של לינוקס ועד לעננים ציבוריים ופרטיים, פלטפורמת הלינוקס הארגונית המובילה בעולם מקדמת רמות חדשות של תבונה, אוטומציה ויעילות של מפתחים, ומספקת בסיס עסקי עקבי יותר

רד האט (Red Hat) הכריזה בכנס Red Hat Summit 2019 שמתקיים בבוסטון, ארה"ב (7-9 במאי) על Red Hat Enterprise Linux 8, מערכת ההפעלה שתוכננה לתת מענה להיקף ההטמעות ברחבי IT ארגוני. Red Hat Enterprise Linux 8 מספקת עבור כל עומס עבודה הרץ בכל סביבה נתונה, חווית לינוקס ארגונית אחידה, במטרה לענות על צרכי הטכנולוגיה הייחודיים של ארגונים בצמיחה. הדור הבא של ארגונים בנוי מעל פלטפורמת לינוקס ארגונית המובילה בעולם  למענה עבור כל שלבי התהליך, החל מפריסת עומסי עבודה לינוקס חדשים, דרך ייצור, ועד להשקת אסטרטגיות טרנספורמציה דיגיטלית.

Red Hat Enterprise Linux 8 היא מערכת ההפעלה שתוכננה מחדש עבור עידן הענן ההיברידי, ונבנתה כדי לתמוך בעומסי העבודה והפעילויות - החל ממרכזי נתונים ארגוניים ועד לעננים ציבוריים רבים. רד האט מבינה כי מערכת ההפעלה צריכה לעשות יותר מאשר להיות חלק ממערך טכנולוגי – היא צריכה להיות מנוף לחדשנות. המהדורה החדשה בנויה לא רק לתמוך ב- IT ארגוני בענן ההיברידי, אלא לסייע לאסטרטגיות טכנולוגיה חדשות החל מקונטיינרי לינוקס ועננים היברידיים ועד DevOps ובינה מלאכותית, לשגשג.

עם הגידול בחשיבות של הטמעות ענן היברידי וריבוי עננים, גם מערכת ההפעלה חייבת להתפתח. לפי IDC, 70 אחוז מהלקוחות כבר פורסים סביבות ריבוי עננים, ו- 64 אחוז מהיישומים במערך IT טיפוסי ממוקמים בסביבת ענן, בין אם ציבורי או פרטי. רד האט רואה את מערכת ההפעלה כאבן הפינה לחדשנות IT זאת ואף יותר מכך, במיוחד כאשר Red Hat Enterprise Linux עומדת להשפיע על הכנסות עסקיות גלובליות של יותר מ- 10 טריליון דולר, לפי מחקר של IDC שבוצע בחסות רד האט.

Red Hat Enterprise Linux 8: לינוקס חכמה עבור הענן ההיברידי

כבר מעל ל- 15 שנה שרד האט עוזרת לארגונים לחדש על גבי לינוקס, תחילה במרכזי הנתונים שלהם ועתה ברחבי הענן ההיברידי. עם הגידול בהיקף ובתחומי הפעילות של מרכזי נתונים, והגידול במורכבות עומסי עבודה, הופכים הכישורים הדרושים להטמעת ותחזוקת מערכות ייצור מבוססות לינוקס ליותר ויותר קריטיים. עם ההכרזה על Red Hat Enterprise Linux 8 מקבלים מנויי Red Hat Enterprise Linux אינטליגנציה ומומחיות כברירת מחדל עם Red Hat Insights, אשר עוזר לזהות בעיות IT באופן יזום ולטפל בהן, מפרצות אבטחה ועד לבעיות יציבות. הפתרון משתמש באנליטיקה חיזויית המבוססת על הידע הרחב של רד האט בטכנולוגיות פתוחות, כדי לסייע למנהלי מערכת למנוע בעיות והשבתות לא מתוכננות בסביבות ייצור. ניהול מערכות נפרדות ברחבי מגוון תשתיות באתר ובענן, עלול להיות אתגר משמעותי לארגוני טכנולוגיית מידע. תוסף  Red Hat Smart Management עבור Red Hat Enterprise Linux, עוזר לצוותי IT לזכות ביתרונות של מחשוב ענן היברידי תוך צמצום מורכבויות ניהול למינימום.

תוך שילוב של Red Hat Satellite עבור ניהול מערכת באתרי לקוחות ושירותי ניהול ענן עבור פריסות Red Hat Enterprise Linux מבוזרות, מספק Red Hat Smart Management יכולות עשירות של ניהול, תיקונים, תצורה והקצאת פריסות מערכת ההפעלה ברחבי הענן ההיברידי.

Red Hat Enterprise Linux 8: נתיב מהיר יותר ליישומים מודרניים

כדי לענות לדרישות עסקיות חדשות, ארגונים מחפשים עומסי עבודה חדשים, החל מבינה מלאכותית (AI) עד לאינטרנט של דברים (IoT), במטרה ליצור ולקדם יתרונות תחרותיים בשווקים צפופים. לינוקס מספקת את הכוח החדשני להעצמת שירותים מבדלים אלה, אך רק Red Hat Enterprise Linux 8 מספקת את היכולת החדשנית בשיתוף עם בסיס קוד מוקשח, עדכוני אבטחה נרחבים, תמיכה זוכה בפרסים, ומרחב שותפים (אקוסיסטם) גדול של טכנולוגיות תומכות שנבחנו ואושרו.

Red Hat Enterprise Linux הייתה ידועה תמיד כבסיס יציב ומאובטח עבור יישומים. עם זאת, בעבר היה קשה לקבל את השפות והמסגרות המעודכנות ביותר שמפתחים רצו, אם לא התפשרו על יציבות. Red Hat Enterprise Linux 8 מציגה Application Streams – שפות, מסגרות וכלי פיתוח שמתקדמים במהירות, המתעדכנים לעתים קרובות בלי להשפיע על משאבי הליבה שעשו את Red Hat Enterprise Linux לאמת-מידה ארגונית. דבר זה מסייע להאיץ חדשנות של מפתחים במערכת הפעלה יחידה ברמה ארגונית, תוך יציבות ייצור.

Red Hat Enterprise Linux 8: מציגים עולם של הזדמנויות לכולם

לינוקס ממשיכה להיות מערכת ההפעלה מס' 1 עבור מפתחים הבונים את הדור הבא של יישומים ארגוניים. כאשר יישומים אלה עוברים לייצור, הופכות יציבות, אבטחה משופרת ובחינות/הסמכות בחומרה ובסביבות קיימות, לצרכים קיומיים. זה מעביר את המשקל ממפתחים לצוותי תפעול, וביחד עם המגמה לראות את לינוקס כפלטפורמה עיקרית עבור יישומי ייצור, עושה כישורי ניהול לינוקס לקריטיים עבור מרכזי נתונים מודרניים. Red Hat Enterprise Linux 8 תוכננה להנמיך את מחסום הכניסה ללינוקס, ומאפשרת נגישות רבה יותר עבור מנהלי Windows, מתחילים בלינוקס ומנהלי מערכת חדשים, ללא פחד משורת הפקודה.

Red Hat Enterprise Linux 8 מפשטת הרבה מהמורכבויות העמוקות של משימות נקודתיות של מנהל מערכת מאחורי Red Hat Enterprise Linux Web Console. זו מספקת ממשק גרפי אינטואיטיבי ועקבי עבור ניהול וניטור של מערכת Red Hat Enterprise Linux, החל מתקינותן של מכונות וירטואליות ועד לביצועי מערכת כוללים. כדי לשפר את קלות השימוש תומכת Red Hat Enterprise Linux בשדרוגים במקום, ומספקת למשתמשים נתיב יעיל ומתוזמן יותר להסבת התקנות Red Hat Enterprise Linux 7 למערכת Red Hat Enterprise Linux 8.

Red Hat Enterprise Linux 8 כוללת גם אתRed Hat Enterprise Linux System Roles, אשר מבצעת אוטומציה של רבות מהמשימות היותר מורכבות סביב ניהול ותצורת לינוקס בייצור. System Roles, המושתתת על Red Hat Ansible Automation, בנויה ממודולים של Ansible בתצורה מראש, ומאפשרת לתהליכי עבודה אוטומטיים מוכנים לשימוש לטפל במשימות מורכבות נפוצות של מנהלי מערכת. אוטומציה זו מקלה על מנהלי מערכת חדשים לאמץ פרוטוקולי לינוקס, ומסייעת למנוע טעויות אנוש כסיבה של בעיות תצורה נפוצות.

Red Hat Enterprise Linux: לאפשר עולם של אפשרויות בלי להקריב אבטחה

חדשנות IT מושרשת בקוד פתוח, כשלינוקס משמשת לעתים קרובות כזרז עבור התקדמויות מרכזיות בטכנולוגיה ארגונית, מקונטיינרי לינוקס ו- Kubernets עד למחשוב ללא שרתים (Serverless) ובינה מלאכותית (AI). כשהיא מגובה על ידי שרשרת אספקת קוד פתוח מאובטחת יותר ומוקשחת, Red Hat Enterprise Linux 8 מסייעת לסלול לארגוני IT את הדרך לאימוץ חדשנות מוכנה לייצור, על ידי הטמעה של החבילות הנחוצות בלבד עבור עומסי עבודה ספציפיים. זה מקדם את האימוץ של טכנולוגיות חדשות תוך סיוע בצמצום למינימום של סיכונים פוטנציאליים.

לקידום האבטחה תומכת Red Hat Enterprise Linux 8 בתקנים קריפטוגרפיים OpenSSL 1.1.1 ו- TLS 1.3 – בין התקנים העדכניים החזקים ביותר בהגנה קריפטוגרפית שניתן להטמיע ברחבי מערכת דרך פקודה יחידה, מה שמצמצם את הצורך במדיניות וכוונון ליישומים ספציפיים.

עם יישומים ושירותים מוטי-ענן (Cloud-native) המקדמים לעתים קרובות טרנספורמציה דיגיטלית, מספקת Red Hat Enterprise Linux 8 תמיכה מלאה ב- Red Hat Container Toolkit, המבוססת על סטנדרטים ומספקת טכנולוגיות ליצירה, הרצה ושיתוף של יישומי קונטיינר. היא מסייעת לייעל פיתוח קונטיינרים, ומונעת את הצורך בתוכנות קונטיינר מסורבלות שרצות ברקע, והינן פחות מאובטחות.

כל מרכז מחשבים. כל ענן. כל יישום

Red Hat Enterprise Linux 8 מקדמת מרחב שותפים (אקוסיסטם) משגשג, כפי שמצפים ממערכת הפעלה המקיפה אלפי יישומים בעלי הסמכה, Images של קונטיינרי לינוקס, תצורות חומרה וספקי ענן. כשהיא בנויה על שיתופי פעולה עמוקים שנוצרו על ידי רד האט עם מובילי IT אחרים דרך בחינות נרחבות, Red Hat Enterprise Linux 8 מקדמת ערך נוסף עבור תצורות חומרה ועומסי עבודה ספציפיים, כולל עם ארכיטקטורות Arm ו- POWER, כמו גם יישומי זמן אמת ופתרונות SAP.

פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד האט, אמר: "במהלך שני העשורים האחרונים ראינו את לינוקס הופכת ממערכת נישה, לברירת המחדל עבור מרכזי נתונים ארגוניים. RHEL Red Hat Enterprise Linux הייתה בחזית של התפתחות זאת, תוך תמיכה כמעט בכל עומס עבודה וסביבת IT ארגונית ששותפינו ולקוחותינו יכולים לחשוב עליה. Red Hat Enterprise Linux 8 ממשיכה זאת, אך מספקת יותר מאשר רק לינוקס מוכנה לייצור - היא מספקת זרז לחדשנות בסדרי הגודל של הענן".

סטפני צ'יראס, סגנית נשיא ומנהלת כללית של Red Hat Enterprise Linux ברד האט, אמרה: "חדשנות ולינוקס הן בלתי נפרדות – מבניית עמוד השדרה של האינטרנט עד ליצירת העצבים הראשונים של בינה מלאכותית (AI), לינוקס מקדמת את ההווה והעתיד של טכנולוגיית המידע. Red Hat Enterprise Linux 8 מאמצת את תפקיד לינוקס כמנוע חדשנות של IT, ומגבשת אותו לפלטפורמה נגישה, אמינה ומאובטחת יותר. כשהיא מקיפה במלואו את הענן ההיברידי, פלטפורמת לינוקס ארגוני המובילה בעולם מספקת זרז לארגוני IT כדי לעשות יותר מאשר רק לענות על אתגרים קיימים. היא נותנת להם את היסוד והכלים להשקת העתיד שלהם, בכל מקום שהם רוצים להיות בו".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות