✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

ניר כמון מונה למוביל הטכנולוגי של קווסט בישראל

|
April 5, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

ניר כמון נבחר להוביל את המערך הטכנולוגי של ענקית האבטחה וניהול המידע, קווסט, בישראל.

ניר כמון, מוביל טכנולוגי , קווסט ישראל

קווסט מספקת פתרונות ל-130,000 חברות בכ-100 מדינות בעולם, לרבות 95% מחברות ה- Fortune 50 ו-90% מחברות ה- Global 100. בישראל משרדי החברה ממוקמים במרכז עזריאלי בחולון והוא כולל מרכז פיתוח וגוף מכירות.

 

בטרם כניסתו לתפקיד הוביל כמון את תחום ה-sales engineering בישראל וב-EMEA בחברת Safe-T ולפני כן שימש כ-Solution Engineer, בחטיבה הביטחונית בישראל, אירופה ואמריקה הלטינית, בחברת CybrtBit.

 

לדברי כמון: ״בעשור האחרון הייתי שותף במגוון פרוייקטים בארגוני enterprise בכל הסקטורים, החל מתחום הצבא והממשל ועד לתחום הפיננסי והרפואי, גם בשוק המקומי וגם באזור המזרח התיכון ואירופה. המעורבות של קווסט במערכות הליבה של הארגון מספקת מענה לאתגרים טכנולוגיים ובעלת יכולת אמיתית להשפיע. בעיקר היום תחת משבר הקורונה, כשכולם דואגים להמשכיות העסקית ע״י עבודה מהבית, הארגון מייצר יותר הזדמנויות לתוקפים ויותר נקודות תקיפה. בדיוק בנקודה הזו קווסט נכנסת עם מוצרי visibility, בקרה, ניטור ושמירה על הנכסים האסטרטגיים של הארגון תוך מתן חווית שימוש קלה ונוחה למנהלי מערכות, גם כשהם לא נוכחים במשרד״.

 

לדברי גיל באומל, מנהל הפעילות העסקית של קווסט בישראל ״ההצטרפות של ניר לצוות שלנו מעידה על פוטנציאל הצמיחה ורצון להעמקת הקשר של קווסט עם לקוחות בישראל. מדובר בחיזוק משמעותי לפעילות העסקית שלנו בישראל, במיוחד בתקופה רגישה זו. היכולת של קווסט להנגיש משאבים וכלים מחוץ לארגון וגם לנהל את הסביבה הארגונית בצורה מאובטחת ויעליה יותר, מעניקה היום משמעות חדשה ומהווה חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית ההמשכיות העסקית של הארגון. כשותף פיתוח של Microsoft, השקנו לאחרונה מספר שירותי ענן המשלימים, לרישוי Teams של מיקרוסופט, שמביאים גם לשיפור האבטחה וגם לשיפור היכולת של ארגונים לבחון אימוץ כלי הענן של Microsoft Office 365. באופן זה, מקבלי ההחלטות בארגונים יכולים לקבל את התמונה המלאה באשר לניצול הרישוי בפועל ולנהל מדיניות אבטחה סביב קבוצות המשתמשים״.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות