✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.05 - בעקבות רכישת SAP: Qualtrics משיקה פתרון ניהול חווית לקוח המשלב בין נתונים תפעוליים לנתוני חוויית משתמש

IsraelClouds
|
May 21, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

שלושה חודשים לאחר השלמת הרכישה של Qualtrics על ידי SAP בסכום של 8 מיליארד דולר, הכריזה SAP על 10 פתרונות חדשים לניהול חוויית משתמש, שתאפשר שילוב בין נתוני X-data ((Experience data לבין נתוני O-data (Operational data), במטרה לבדוק, לייעל ולשפר את חווית המשתמש בארבעה ערכי ליבה מרכזיים הקיימים בארגון – לקוח, עובד, מוצר ומותג.

תחום ה- X-dataמתמקד באיסוף, ניטור, זיהוי והקשבה לתחושות וכוונות, ואף ניתוח נתוני חוויית הלקוחות, העובדים והמוצרים בכל ארגון ומותג. תחום ה-  O-dataמתמקד באיסוף נתונים תפעוליים. השילוב בין שני הממשקים יאפשר ללקוחות לנהל באופן מיטבי את כלל מערכי הארגון, לזהות מגמות עתידיות, להיות קשובים לעובדים וללקוחות ולבצע שינויים ארגוניים בזמן אמת. המערכת החדשה תתממשק לשאר היישומים של הארגון כגון מערכות CRM, ERP או HCM.

SAP מציעה כבר היום חבילת ניהול חוויית משתמש באמצעות פתרונות ענן, ועתה, התוספת החדשה כוללת 10 יישומים חדשים אשר יעניקו את היתרון התחרותי בתחום ניהול החוויה עבור עסקים וארגונים בכל גודל, כולל סטארטאפים וחברות עם מספר עובדים קטן. "ניהול חוויית משתמש הוא הרף העליון החדש של העסקים המובילים בעולם", אמר מנכ"ל SAP, ביל מק'דרמוט, "אנחנו נחושים לסייע ללקוחות שלנו להיות כוח מניע של צמיחה, חדשנות ואופטימיות".

טל זייברט, מנהל תחום חווית לקוח ב-SAP ישראל, מסביר על הצורך של חברות וארגונים בניתוח מידע מהותי על הלקוחות והעובדים שלהם. "עסקים מעוניינים למפות את המסע שעוברים הלקוחות והעובדים שלהם בכל רגע נתון. ,Qualtrics מהווה את החוליה החסרה שמשלימה את התמונה לא רק לגבי הפעולה הנעשית על ידם, אלא גם מדוע הם עושים אותה. למשל, מדוע בחר לקוח דווקא במוצר מסוים? או מדוע לא השלים את תהליך הקנייה? המערכת מזהה תחושות ורגשות ונותנת להם ביטוי בסביבה הארגונית בזמן אמת. מי לא רוצה לדעת למה הלקוחות שלו מתוסכלים ולמצוא להם פתרון הולם ומיידי"?

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות