✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קוואלטריקס משיקה פתרונות שיסייעו לארגונים להחזיר עובדים לעבודתם ולהבטיח את אמון הלקוחות בעסקים

|
June 2, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חברת פתרונות חווית הלקוח קוואלטריקס משיקה פתרונות שיסייעו לארגונים לדעת מתי להחזיר עובדים למקום העבודה ולהבטיח את אמון הלקוחות בעסקים הנפתחים מחדש 

Return to Business ו- Back to Business הם פתרונות שעוזרים לארגונים להבין את תחושותיהם, רגשותיהם ועמדותיהם של עובדים ולקוחות בעת קבלת החלטות קריטיות לפתיחת מקומות עבודה ועסקים. פתרונות אלו זמינים מיידית ומוצעים לארגונים בחינם בשלב זה

 

חברת קוולטריקס, חברה מובילה בחוויית לקוח וניהול חוויות, אשר בבעלות חברת SAP, הכריזה על ארבעה פתרונות חדשים שיסייעו לארגונים לקבוע את הדרך והזמן הנכונים להחזיר עובדים למקום העבודה ולהבטיח את אמון הלקוחות בעת פתיחתם מחדש של עסקים. הפתרונות יוצעו בחינם בשלב זה.

על פי מחקר שנערך לאחרונה בקוולטריקס, שניים מתוך שלושה אמריקאים לא מרגישים בטוחים לחזור למקום העבודה, וכמעט מחציתם חושבים שלעולם לא "נחזור לשגרה". עד כה עסקים, ממשלות ומוסדות חינוך השתמשו בעיקר בנתונים תפעוליים כגון שיעורי אשפוז, זמינות בדיקות וכדומה כאשר התלבטו אם לפתוח מחדש. פתרונות חדשים הבודקים דעתם של עובדים או לקוחות אלה יאפשרו לארגונים לנקוט בפעולות הנדרשות כדי להבטיח שאנשים יחושו בטוחים לחזור לעבודה וכי הלקוחות ירגישו בטוחים לנהל עסקאות פנים אל פנים.

פתרון Return to Work Pulse הוא פתרון אוטומטי שמאפשר למנהלים להקשיב, להבין ולפעול על פי צרכי הבריאות והבטיחות של העובדים, כך שיוכלו לחזור למשרדיהם בביטחון. קוואלטריקס משיקה גם פתרונות Back to Business שנועדו לעזור לארגונים לשמור על קשר עם לקוחות, להבין את הציפיות וההעדפות שלהם, ולנקוט בפעולות לבניית אמון הלקוחות כאשר עסקים פותחים מחדש את דלתותיהם.

"בעודנו ממשיכים במאבק נגד הקורונה, ממשלות ומנהלים עסקיים מנסים להבין שני דברים: כיצד לשמור על האנשים שלהם בטוחים ובריאים ואיזה מידע הם צריכים לבחון על מנת להחליט אם ומתי לפתוח את מקומות העבודה והעסקים שלהם", אומר ריאן סמית', מנכ"ל קוואלטריקס. "הבעיה היא שכולם הסתמכו על אותם נתונים תפעוליים - שיעור נדבקים, אחוזי אשפוז, בדיקות פר נפש - כדי לקבל את ההחלטות שלהם, אך אין להם נתוני חוויה שיוכלו לספר להם איך אנשים מרגישים. אם חברות יפתחו שוב את משרדיהן, האם מישהו יחזור לעבוד? אם עסקים יפתחו שוב את דלתותיהם, האם הלקוחות ירגישו בנוח להגיע? הפתרונות החדשים הללו עוזרים לארגונים לדעת מה אנשים צריכים כדי להרגיש בטוחים לחזור לעבודה, לקניות, לאכול בחוץ וכו'. זה לא מספיק כדי לפתוח מחדש. עלינו לעשות זאת בדרך הנכונה, ומשמעות הדבר היא להבין כיצד אנשים מרגישים ומה אנו יכולים לעשות כדי להעניק להם את הביטחון שאנחנו יכולים לפתוח מחדש ועדיין לשמור על בריאות ובטיחות".

פתרון Return to Work Pulse מסייע לארגונים להעריך כיצד ומתי עובדים מרגישים מוכנים לחזור למקום העבודה על ידי:

- הבנת הצרכים של כל עובד ואיך ניתן להחזירו לעבודה באופן בטוח וחיובי - בין אם מדובר בצוותים שעבדו מהבית, עובדים שלא יכלו להגיע בגלל סגירת עסק זמנית, או עובדים ששהו בבית בגלל חששות בריאותיים.

- הערכה של אילו נהלים חדשים ארגונים צריכים לאמץ, כגון פרוטוקולי בריאות ובטיחות, כאשר משרדים ומקומות עבודה אחרים נפתחים מחדש.

- קביעת צרכי התקשורת לגבי כל שינוי חדש בכיוון החברה או בתפקודי עובדים שונים.

 

פתרונות Back to Business יסייעו לארגונים להבטיח את אמון הלקוחות כאשר עסקים נפתחים מחדש. פתרונות אלה כוללים:

- Frontline Connect: מאפשר לעובדים לשתף תובנות של לקוחות לגבי מה עובד ומה צריך לשפר עם פתיחת עסקים מחדש. פתרון זה יאפשר לארגונים לאסוף משוב בקנה מידה, לזהות לקוחות ספציפיים שנמצאים בסיכון, ולהגיב בזמן אמת על מנת להבטיח שהלקוחות מרגישים בטוחים וחווים חווית לקוח חיובית.

- Customer Confidence Pulse: מסייע לארגונים להבין את הצרכים וההעדפות של הלקוחות שלהם, לרבות איך הלקוחות מרגישים לגבי תגובת החברה למגיפה, אילו שינויים הארגון צריך לעשות, כמה מועילות האינטראקציות של החברה עם הלקוחות וכמה יעיל הארגון כשהוא מגיב / נוקט פעולה. כאשר עסקים פותחים את דלתותיהם מחדש, פתרון זה יעזור לארגונים לדעת שהם נוקטים בפעולות הנכונות כדי להנחיל את אמון הלקוחות.

- Digital Open Door: מאפשרת ללקוחות לשתף משוב באינטרנט ובנייד. דלת פתוחה דיגיטלית זו מאפשרת תקשורת פתוחה, דו כיוונית, בין לקוחות לעובדים, ועוזרת לארגונים לשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם באופן מקוון, תוך הכנות לפתיחה מחדש של מיקומים פיזיים.

במהלך החודש האחרון פיתחה קוואלטריקס 10 פתרונות קורונה התומכים ביותר מ- 31,000 פרויקטים של יותר מ- 8,500 ארגונים. פתרונות המיועדים למוסדות בריאות הציבור ולסוכנויות ממשלתיות נפרסו ביותר ממאה ערים ומחוזות בארה"ב וכן במדינות קולורדו, איווה, מיזורי, נברסקה, ניו ג'רזי ויוטה. פתרונות הקורונה של קוואלטריקס פעילים בכל 50 המדינות של ארה"ב, ב-90 מדינות ברחבי העולם ובשש יבשות.

פתרונות פרמיום נוספים ל- Return to Work יושקו כדי לסייע לארגונים לכונן פרוטוקולים חדשים במקום העבודה, לקבל החלטות טכנולוגיות, לשפר את זריזות המנהיגות ולתכנן חוויות חזרה-לעבודה אפקטיביות. 

פתרונות Return to Work ו- Back to Business מוצעים בחינם בשלב זה והם זמינים מיידית בכתובת qualtrics.com/back-to-business-employee ו- qualtrics.com/back-to-business-customer.

התוצאות המלאות של מחקר Return to Work ו- Back to Business של קוולטריקס זמינות כאן.




לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות