✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.02 - PTC דורגה כטכנולוגיה המובילה בשוק ה- PLM בדו"ח של חברת הייעוץ הבינלאומית Quadrant

IsraelClouds
|
February 5, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

PTC שמיוצגת בישראל על ידי מטריקס,  הוגדרה כמובילה טכנולוגית מובהקת בשוק ה- PLM העולמי בגין הפגנת מצוינות ביכולות הטכנולוגיות וההשפעה על הלקוחות.

PTC הודיעה כי חברת הייעוץ הבינלאומית Quadrant Knowledge Solutions הכריזה עליה כמובילה בשוק העולמי בתחום ניהול מחזור החיים של מוצר (PLM), בגין הפגנת מצוינות ביכולות הטכנולוגיות וההשפעה על הלקוחות.

"PTC קיבלה דירוגים גבוהים עבור פלטפורמת הטכנולוגיה המתוחכמת שלה, אסטרטגית הבידול שלה, במגוון היישומים שהיא מציעה ללקוחות, קלות הפריסה והשימוש, וההשפעה הכללית על הלקוח," אמר וישל שארמה,  מנהל חקר התעשייה של Quadrant. "בהתבסס על הדירוגים החזקים האלה, PTC הינה מובילה טכנולוגית מובהקת בשוק ה- PLM העולמי".

במחקר, PTC זכתה לשבחים על כך ששילבה בהצלחה את יכולות ה- PLM של התוכנה שלה יחד עם טכנולוגיית ה- IoT שלה, המאפשרים ליצרנים לאחד את הנתונים התפעוליים של המוצר שלהם לפלטפורמת IoT. זה מאפשר לנהל את תכנון המוצר, לפקח על הביצועים התפעוליים של המוצר, לעבוד על שיפור ערך המוצר ואיכותו.

סוויטת מוצרי ה- PLM של PTC, מאפשרת למשתמשים למנף שרשור דיגיטלי מעודכן ומאוחד של מידע על מוצר; כולל נתונים מקושרים. היכולות העצומות של המוצר מאפשרות לארגונים להפחית את זמן ההגעה לשוק, לקצץ בעלויות ולשפר את האיכות. המשתמשים יכולים לאורך שרשרת האספקה לקיים אינטראקציה עם הנתונים באופן דינמי בתלת מימד – הן על המסך ועל ידי מציאות רבודה. אפשרויות הפריסה הינם רבות, כולל בענן וברשת מקומית.

"אנו גאים להיות מוכרים כמובילים חדשניים בשוק ה- PLM העולמי", אמר קווין וורן, מנהל חטיבת ה-   PLM של PTC. "דירוג זה ממחיש את מסירותה של PTC להוביל את מרחב ה- PLM, עם פונקציונאליות הליבה שלנו ויכולותיה החדשניות המשלבות מציאות רבודה ושילוב עם IoT תעשייתי".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות