✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.10 - חברת אורקל משיקה יישומים חדשים בתחום Machine Learning בהרצאת הפתיחה של כנס Oracle OpenWorld 2017

IsraelClouds
|
October 2, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
‍לארי אליסון, יו"ר מועצת המנהלים ומנהל טכנולוגיות ראשי בחברת אורקל

לארי אליסון, יו"ר מועצת המנהלים ומנהל טכנולוגיה ראשי בחברת אורקל, חשף יישומים מהפכניים חדשים בתחום(ML)  Machine Learning עבור אבטחת בסיסי נתונים וסייבר, במסגרת הרצאת הפתיחה של כנס Oracle OpenWorld 2017 שנערך במרכז הכנסים Moscone Center בסן פרנסיסקו.

אליסון הציג את בסיס הנתונים האוטונומי בענן הראשון בעולם, (Oracle Autonomous Database Cloud). מדובר בבסיס נתונים אוטונומי ב-100%. כמו כן, הציג  יישומים חדשים להגנת סייבר אוטומטית, אשר מגלים ומבודדים התקפות בזמן אמת.

באמצעות אוטומציה מלאה המבוססת על ML, Oracle Autonomous Database Cloud מבטלת את הצורך בעבודה של בני אדם לשם ניהול בסיס נתונים, בכך שהיא מאפשרת לבסיס הנתונים לשדרג, לתקן ולכוונן את עצמו באופן אוטומטי תוך כדי פעולתו. עכשיו שאין עוד מקום לטעות אנוש או דרישות לבדיקת ביצועים על ידי בני-אדם, אורקל מצליחה למזער את זמן ההשבתה, המתוכנן והבלתי-מתוכנן, עד פחות מ-30 דקות לשנה ומצליחה להבטיח כי ארגונים יוכלו לצמצם את עלויותיהם במחצית בהשוואה ל-Amazon.

אליסון הציג גם תוצאות של מבחנים (benchmark) במהלך הדגמות קצרות, אשר הדגישו את פער הביצועים בין בסיס נתונים אורקל הפועל במסגרת Oracle Cloud לבין בסיס נתונים אורקל הפועל במסגרת השירות הטוב ביותר של Amazon עבור בסיס נתונים אורקל בענן, Amazon Relational Database Service (או RDS). ההשוואה הישירה הדגישה גם את הפער בין רמות האמינות והזמינות של Amazon בשיעור 99.95%, אשר לא כוללות את רוב המקורות לזמני השבתה מתוכננים ובלתי-מתוכננים, לבין הרמה המובטחת על ידי אורקל שהיא 99.995%.

ציטוטים מהרצאת הפתיחה של לארי אליסון:

• "ובכן, לא בכל שנה אני זוכה להשתמש בצירוף המילים 'טכנולוגיה חדשה מהפכנית' בכנס Oracle OpenWorld. . אנחנו לא עושים זאת – אתם יודעים, כי אין כל כך הרבה טכנולוגיות חדשות מהפכניות. אבל זו אחת מהן".

• "הדבר הזה הוא גמיש ומיידי לגמרי. אז לעולם לא תגדירו יותר משאבים מכפי שאתם זקוקים להם. זה ממש מחשוב על פי דרישה".

• "זה לא כאילו שאורקל הלכו והמציאו את ההדגמות ההזויות ביותר אותן ניתן להמציא על מנת לגרום ל-Amazon להיראות רע. אלו נתונים שבהם השתמשנו בפועל לצורך בדיקות עמידות וביצועים לשם אימות בסיס הנתונים שלנו".

• "הפתרון של Amazon יקר פי 5 עד 8 עבור עומס עבודה זהה, בהשוואה ל-Oracle Autonomous Database".

• "אנו מתחייבים בפניכם חוזית לצמצם את החשבון שלכם מ-Amazon בחצי. זה קל למדי כאשר אתה מהיר פי 5 עד 8 יותר. אנו מרגישים די בנוח".

• "זה לא חריג שהמתחרים שלנו משתמשים בטכנולוגיה שלנו. בחברת Amazon יודעים זאת. היא בין המשתמשים הגדולים ביותר באורקל על פני כדור הארץ. חברת SAP היא בין המשתמשים הגדולים ביותר באורקל על פני כדור הארץ".

• תוכנית "הבא את הרישיון שלך עבור PaaS חל על כל שירותי PaaS שלנו. לא רק בסיס הנתונים, אלא גם תוכנת middleware וכן אנליטיקה. מדובר בצמצום מחירים דרמטי".

• "אתם תראו מעבר, התפתחות של כישורי בסיס הנתונים, כאשר תתמקדו יותר בתכנון בסיס הנתונים, תכנון הסכימה, סוגים שונים של אנליטיקה עבור נתונים, כולל ML, הגדרת מדיניות לגבי מה חיוני לארגון, מה מצריך התאוששות מאסון, קביעת המדיניות בנושאים אלה".

בכנס שקדם לאירוע הכריז לארי על תוכניות חדשות אשר מקטינות עלויות באמצעות הגברת האוטומציה והגמישות, תוך מתן אפשרות ללקוחות להפיק ערך רב יותר מהשקעותיהם הקיימות במוצרי התוכנה של אורקל. תוכניות הענן החדשות של אורקל כוללות את: 'הבא את הרישיון שלך' ל- PaaS (Bring Your Own License to PaaS), וכן מודל קרדיט אוניברסלי UNIVERSAL CREDITS.

"אנו משנים לחלוטין את האופן שבו כל החברות רוכשות וצורכות שירותי ענן, באמצעות מתן גמישות ואפשרויות בחירה", אמר אליסון. " שילבנו בין המחירים הנמוכים ביותר, הביצועים הגבוהים ביותר, ויותר אוטומציה על מנת לאפשר ללקוחותינו עלות כוללת נמוכה יותר".

למרות שארגונים מאוד מעוניינים לעבור לענן, רבים מהם טרם עשו זאת בשל מכשולים שחייבו אותם לבחור בין גמישות לבין עלויות נמוכות. הם עמדו בפני קשיים בשל מורכבות הענן וחוסר היכולת לאזן בין ההוצאות עבור שירותים שונים. כמו כן, ארגונים הוגבלו על ידי הגבלת הנראות והשליטה בהוצאות בתחום הענן. עד היום, לא היה באפשרותם למנף באופן מלא את השקעותיהם בתוכנה באתר הלקוח (0n-premises) לשימוש בתחום הענן, והם היו מוגבלים לשירותים מסוג IaaS או לוויתור על תכונות מרכזיות של בסיס הנתונים בשכבת ה-PaaS. תוכניות הענן החדשות של אורקל מהוות מענה לאתגרים העומדים בפני לקוחות באימוץ הענן, באמצעות שיפור ופישוט האופן שבו הם רוכשים וצורכים שירותי ענן.

הבא את הרישיון שלך ל- Oracle Database PaaS: ניידות רישיונות מביאה ערך גבוה יותר

במצב הנוכחי, לקוחות יכולים להביא את רישיונות ה-0n-premises  ל-  IaaS של אורקל. מעכשיו, אורקל מרחיבה את ההצעה ומאפשרת ללקוחות לעשות שימוש חוזר ברישיונות התוכנה הקיימים שלהם עבור Oracle PaaS, כולל Oracle Database, Oracle Middleware, Oracle Analytics ועוד. לקוחות בעלי רישיונות 0n-premises קיימים יכולים למנף השקעה זו לשימוש ב-Oracle Database Cloud במחיר נמוך משמעותית ממחיר PaaS בעבר. הפעלת Oracle Database במסגרת Oracle IaaS היא מהירה יותר ומציעה יותר אפשרויות מאשר אמזון, יחד עם עלות כוללת הנמוכה ביותר בענף!! כמו כן, לקוחות יכולים להקטין עוד יותר את עלויות הניהול והתפעול הנדרשות עבור תחזוקה באתר הלקוח, באמצעות ניצול האוטומציה של PaaS.

Universal Credits: אפשרויות גמישות לרכישה וצריכה של שירותי PaaS ו- IaaS של אורקל

אורקל משיקה את Universal Credits, המודל הגמיש ביותר בענף לרכישה ולצריכה של שירותי ענן. באמצעות Universal Credits, ללקוחות יש חוזה פשוט אחד, המספק גישה בלתי מוגבלת לכל השירותים הקיימים והעתידיים של Oracle PaaS וכן IaaS, כולל Oracle Cloud וגם Oracle Cloud at Customer.  לקוחות מקבלים גישה על-פי-דרישה לכל השירותים וכן נהנים מעלות נמוכה יותר של שירותים בתשלום מראש. כמו כן, הם נהנים מגמישות בשדרוג, הרחבת או העברת שירותים בין מרכזי נתונים, על פי צורכיהם. באמצעות Universal Credits, לקוחות נהנים מהאפשרות לעבור בין שירותי PaaS או IaaS בהם הם משתמשים, ללא צורך להודיע על כך לאורקל. לקוחות נהנים גם מהשימוש בשירותים חדשים, כאשר אלה זמינים,  באמצעות האוסף הקיים של זיכויי ענן שלהם.

התוכניות החדשות של אורקל, Universal Credit וכן Bring Your Own License to PaaS, זמינות מעכשיו. תוכניות אלה כוללות את Oracle Cloud וכן את Oracle Cloud at Customer.

וידאו של ההכרזה:

http://www.oracle.com/us/corporate/events/cloud-announcement/index.html

אודות אורקל

הענן של אורקל מציע משפחות יישומי SaaS מלאות עבור ERP, HCM וכן CX בנוסף על פלטפורמת בסיס נתונים כשרות (PaaS) הטובה מסוגה וכן תשתית כשרות (IaaS) מבסיסי נתונים שנמצאים בכל רחבי אמריקה, אירופה ואסיה. למידע נוסף אודות Oracle (סימול בבורסת NYSE: ORCL), בקרו באתר www.oracle.com.

אודות כנס Oracle OpenWorld

כנס Oracle OpenWorld, כנס העסקים והטכנולוגיה החשוב ביותר בתעשייה מזה 20 שנה, מארח עשרות אלפי משתמשים במקום בנוסף על מיליונים באינטרנט. הכנס מוקדש לסיוע לעסקים במינוף הענן עבור חדשנות וצמיחה, מביא תובנות מעמיקות לגבי מגמות בתעשייה ופריצות דרך המבוססות על טכנולוגיה. כנס Oracle OpenWorld מיועד למשתתפים אשר רוצים להתחבר, ללמוד, לבדוק ולקבל השראה; הכנס מציע למעלה מ-2,500 הרצאות לימודיות שניתנות על ידי למעלה מ-2,000 לקוחות ושותפים המשתפים בניסיונם מכלי ראשון. עם מאות הדגמות והתנסויות מעשיות, כמו גם תערוכה בהשתתפות למעלה מ-400 שותפים ולקוחות מכל רחבי העולם, כנס Oracle OpenWorld הפך לחלון הראווה לטכנולוגיות ענן מתקדמות, מיישומי ענן ועד פלטפורמת ותשתיות ענן. למידע נוסף, לרישום או לצפייה בהרצאות המרכזיות ובהרצאות אחרות של כנס Oracle OpenWorld ועוד, בקרו באתר www.oracle.com/openworld. הצטרפו לדיון בכנס Oracle OpenWorld בטוויטר.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות