✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

10.10 - אורקל מחוללת מהפכה באבטחה ובניהול של מערכות מידע, הודות ליכולות חדשות בתחום Machine Learning

IsraelClouds
|
October 10, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events
לארי אליסון

לארי אליסון, יו"ר מועצת המנהלים ומנהל טכנולוגיה ראשי בחברת אורקל, הדגים יכולות חדשות בתחום Machine Learning (ML) לאבטחת סייבר, אשר מחוללות מהפכה באבטחה ובניהול של מערכות מידע. יכולות האבטחה החדשות, המתבססות על ML, מהוות חלק בלתי נפרד מהשיפורים ב-Oracle Management Cloud, פתרון מלא ומשולב עבור אבטחה וניהול של מערכות מידע שמאפשר לארגונים לנטר ולנתח את נתוני התפעול והאבטחה שלהם באמצעות פתרון יחיד.

"הגישות הקיימות בנוגע לאבטחה ולניהול אינן מספיקות עוד – ולכן אנו רואים כיום כל כך הרבה כותרות על פריצות ומתקפות סייבר, ועל השבתת  פעילות של ארגונים", אמר אליסון. "החזון שלנו בנושא אבטחה וניהול הוא פשוט ביותר. אנו צריכים שכל המידע יהיה במקום אחד. אנו זקוקים למכונות לומדות ייעודיות שבהן יכולים להעזר מקצועני אבטחה ותפעול, לא Data scientists. אנו זקוקים לתיקון אוטומטי ללא התערבות אדם. וזה בדיוק מה שבנינו עם Oracle Management Cloud".

אליסון השווה בין Oracle Management Cloud לבין יכולות האבטחה והניהול של Splunk. בניתוח שערך הדגיש אליסון כי ל-Splunk חסרים נתונים מרכזיים הנחוצים עבור תפעול ואבטחה מיטביים.

• Oracle Management Cloud מציע ארכיטקטורת נתונים מלאה באמצעות מודל ישויות מאוחד הכולל טופולוגיה, קישורים, טלמטריה ואיומים. לעומת זאת,

ל-Splunk אין מודל ישויות אמיתי, והוא משאיר נתונים במאגרים שונים רבים של ספקים.

• Oracle Management Cloud מספק תובנות בזמן אמת, באמצעות ML מחוץ לקופסא, המיושמת ישר במקור, הפלטפורמה קלה לתפעול ולשימוש. לעומת זאת, Splunk מספקת אוסף כלים אשר מחייבים Data scientist.

• Oracle Management Cloud מספק תיקון משולב ואוטומטי אשר מסייע לצמצום טעויות אנוש. לעומת זאת, Splunk אינה מציעה יכולות תיקון.

ציטוטים מההרצאה של לארי אליסון

• "עלינו לשנות את סדר העדיפות ולחשוב מחדש על האופן שבו אנו מגנים על המידע שלנו. אנו זקוקים למערכות חדשות. זה לא יכול להיות האנשים שלנו מול המחשבים שלהם. במלחמה הזו אנחנו נפסיד. זה חייב להיות המחשבים שלנו מול המחשבים שלהם. ואל תתבלבלו: זוהי מלחמה".

• "חברות מפסידות במלחמת הסייבר, וזה הולך ונעשה גרוע יותר מדי שנה. חברות צריכות להגן על עצמן כנגד מדינות אשר גונבות את הנתונים שלהן וכנגד פושעי סייבר מתוחכמים ביותר אשר גונבים את הנתונים שלהן".

• "הדרך לאבטח את הנתונים שלנו, הדרך למנוע גניבת נתונים, היא באמצעות אוטומציה. אנו זקוקים למערכת הגנת סייבר אשר מגלה באופן אוטומטי פגיעויות והתקפות".

• "ושתי המערכות הללו, Oracle Autonomous Database וכן מערכות הגנת הסייבר האוטומטיות ביותר שלנו, תוכננו למנוע גניבת נתונים".

• "Oracle Autonomous Database ומערכת האבטחה האוטומטית שלנו מבוססים על טכנולוגיה חדשה – Machine Learning. ML היא הטכנולוגיה החשובה ביותר שהופיעה מזה זמן רב. היא בוחנת את כל הכניסות עם כל כתובת ה-IP וכתובות ה-URL, מבחינה בין התנהגות רגילה לבין התנהגות חריגה ומסוכנת.

• "בסיס הנתונים מגדיר את עצמו, משדרג את עצמו, מתקין עדכונים, מגבה את עצמו ומכוונן את עצמו באופן אוטומטי תוך כדי פעולתו. ומכיוון שאין כל התערבות אנושית, אין כל טעות אנוש".

• "Oracle Management Cloud כולל ארכיטקטורת נתונים אחידה. ניהול הטכנולוגיה של כל אחד – באתר, בענן אחר, בענן שלנו, ללא כל צורך בשילוב. אנחנו דאגנו לכך שכל החלקים הללו יתאימו זה לזה. אנחנו מאחדים את הנתונים, מנתחים את הנתונים, מגלים את החריגות ומתקנים אותן באופן אוטומטי. זוהי מערכת אחת, והיא יחסית קלה לשימוש, קלה הרבה יותר לעומת מערכות אחרות".

• "זוהי לא סתם מערכת אנליטית כמו Splunk. זוהי מערכת לניטור ולניהול אבטחה, אשר נועדה לגלות בעיות ולתקן אותן".

אודות אורקל

הענן של אורקל מציע משפחות יישומי SaaS מלאות עבור ERP, HCM וכן CX בנוסף לפלטפורמת בסיס נתונים כשירות (PaaS) הטובה מסוגה וכן תשתית כשירות (IaaS) מבסיסי נתונים שנמצאים בכל רחבי אמריקה, אירופה ואסיה. למידע נוסף אודות Oracle (סימול בבורסת NYSE:ORCL), בקרו באתר oracle.com.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות