✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.10 - אורקל משיקה שירות ענן עבור Blockchain לארגונים

IsraelClouds
|
October 17, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
‍אמית זאברי, סגן נשיא בכיר באורקל העולמית

כדי לאפשר לארגונים ליהנות מאחת הטכנולוגיות המהפכניות ופורצות הדרך ביותר כיום, אורקל הכריזה עלOracle Blockchain Cloud Service . פלטפורמת הענן הארגונית המתקדמת עבור יומן חשבונות מבוזר (distributed ledger), מסייעת ללקוחות להאיץ את קצב העסקים, ליצור מקורות הכנסה חדשים ולצמצם את העלויות ואת הסיכונים באמצעות הרחבה מאובטחת של ERP, שרשרת האספקה ויישומים ארגוניים אחרים מסוג SaaS או יישומים באתר הלקוח, וזאת כדי לייצר טרנזאקציות החסינות מפני התערבות ברשת עסקית מהימנה.

שירות Oracle Blockchain Cloud Service הוא חלק מ-Oracle Cloud Platform,  ומספק פלטפורמת בלוקצ'יין ברמה ארגונית יחד עם עמידות, יכולת גידול ואבטחה המובילים בתחום. השירות מנוהל באופן מלא על ידי אורקל ומספק ללקוחות הגדרה מהירה ותפעול פשוט עם ניטור מובנה, גיבוי רציף והתאוששות בכל נקודת זמן.

"בבלוקצ'יין טמונה ההבטחה לשינוי יסודי באופן שבו פועלים עסקים, להפיכת פעילות בין עסקים למאובטחת יותר, לשקופה וליעילה", אמר עמית זאברי, סמנכ"ל בכיר, Oracle Cloud Platform. "שירות Oracle Blockchain Cloud Service מביא יכולות בלוקצ'יין ברמה ארגונית ויכול להאיץ את החדשנות עבור לקוחות של ERP באתר הלקוח ושל שירותי SaaS או PaaS מבוססי-ענן. כעת ארגונים יכולים להשיג פעילות חלקה בכל האקו-סיסטם שלהם, ולהרחיב את הנוכחות שלהם בשוק באמצעות ערוצי הכנסה חדשים, תוך שיתוף נתונים וטרנזאקציות בתוך ה-Oracle Cloud ומחוצה לו".

כחלק מהמחויבות של אורקל לסייע ללקוחות ארגוניים להפיק תועלת מבלוקצ'יין, החברה הצטרפה לאחרונה לארגון Hyperledger.  Hyperledger הוא יוזמה שיתופית בקוד מקור פתוח, אותו מארחת The Linux Foundation, שהוקם כדי לקדם טכנולוגיות בלוקצ'יין בתעשייה. באמצעות שימוש בקוד מקור פתוח ושמירה על יכולת פעולה על פי תקנים פתוחים, אורקל מאפשרת ללקוחות ליהנות מכל החדשנות בקוד מקור פתוח ולהימנע ממחויבות לספק מסוים (No Lock-in)

כשירות המוצע על ידי אורקל שהינה ספקית פלטפורמת עיבוד הטרנזאקציות המבוזרת (distributed) בעלת יכולת הגידול הגדולה ביותר בעולם, שירות Oracle Blockchain Cloud Service מאפשר ללקוחות:

• להשיג תוצאות עסקיות עם היכולת להשיק במהירות ולהגדיל בקלות את המשתתפים ברשת הגלובלית, תוך הבטחה שהפעילות תהיה רציפה, עם עמידות, זמינות גבוהה ויכולת התאוששות אוטונומית.

• להאיץ את החדשנות באמצעות יישומי Oracle Cloud על ידי הרחבת גבולות הארגון כדי לצמצם את החיכוך בתהליכים עסקיים קיימים, ולאפשר מודלים עסקיים חדשים והזדמנות לגישה למקורות הכנסה שלא נוצלו בעבר. אוסף הכלים Applications Integration toolkit מאפשר יישומים משולבים, קוד לדוגמה, תבניות ותבניות עיצוב לשם האצת השילוב של יישומי בלוקצ'יין עם משפחות היישומים של אורקל מסוג SaaS או באתר הלקוח.

• להאיץ תהליכים עסקיים באמצעות שיתוף מידע מהימן בזמן אמת בין יישומים קיימים של

Oracle ERP Cloud, Oracle SCM Cloud, Netsuite SuiteCloud Platform או באמצעות שילוב יישומי בלוקצ'יין ייחודיים.

• לצמצם סיכונים ומורכבות, להגביר יעילות באמצעות אוטומציה מאובטחת של תנועות ארגוניות ומתן אפשרות לשיתוף מידע מהימן בתוך גבולות הארגון ומחוץ להם. יחד, יכולות אלה עשויות לסייע בצמצום עלויות התנועות, לצמצם סיכוני אבטחה ופרטיות עבור ארגונים ולפשט את תחום הציות והביקורת (compliance and audits). באמצעות פלטפורמת ענן מנוהלת ומוכנה מראש, לקוחות גם יכולים לפשט מורכבות תפעולית, לשנות באופן דינמי את תצורת הרשת ולזהות ולפתור בעיות במהירות, באמצעות Dashboards לניטור בזמן אמת. כמו כן, עם ההתפתחות המהירה של טכנולוגיית בלוקצ'יין, אורקל מתכוונת להמשיך ולהוביל בעזרת היכולות העדכניות ביותר שמסייעות להבטיח כי הלקוחות לא יהיו חשופים לסיכונים מיותרים בשל שינויים טכנולוגיים.

• להאיץ את זמן ההגעה לשוק באמצעות פלטפורמה המונעת על ידי REST API ואפשרויות שילוב נרחבות במסגרת Oracle Cloud Platform. להתחיל לפתח יישומי בלוקצ'יין תוך דקות ללא הכנות והגדרות מורכבות, ולמנף פיתוח מבוסס-API עבור יישומים בענן או באתר, תוך שימוש ב-REST API ובשירות ניהול ממשקי API לשם הפעלה קלה של שירותי בלוקצ'יין ישירות או באמצעות שילוב מוכן מראש מבית Oracle Cloud.

כמו כן, בכוונת אורקל להציע את שירות Oracle BlockChain Cloud Service כחלק מהפלטפורמה Oracle Platform for Open Banking ולספק חיבוריות חלקה בין Oracle FLEXCUBE לבין בנקים אחרים, כדי לאפשר יותר אבטחה, יכולת גידול ושקיפות במידע שמוחלף בין הצדדים.

אימות של חיבוריות מוכנה מראש (Out of the box) ושילוב חלק

"חברת Accenture גאה להיות מראשוני המובילים בתחום הבלוקצ'יין, ולסייע ללקוחות בשימוש בטכנולוגיה זו עבור פתרונות חדשים וחדשניים", אמר דייויד טריט, מנכ"ל תחום בלוקצ'יין עולמי בחברת Accenture. "יכולות השילוב של אורקל והיכולת להוסיף ערך לטכנולוגיות בקוד מקור פתוח, כגון Hyperledger Fabric, הופכות את Oracle Blockchain Cloud Service למתחרה חשוב בתחום הארגוני. במבחנים הראשוניים שלנו התרשמנו מהגישה המוכנה-מראש, מקלות השילוב באמצעות ממשקי REST ומההתמקדות הבולטת בדרישות ארגוניות. אנו מצפים למנף את הטכנולוגיה ולהציע יכולות חדשות וחדשניות ללקוחותינו".

"חברת Infosys אימצה את טכנולוגיות אורקל בשלב מוקדם, ושמחה להיות שותפה להשקה החדשה של Oracle Blockchain Cloud Service", אמר אינדראניל מוקהרג'י, סמנכ"ל ומוביל תחום אורקל בחברת Infosys. "הדבר יאפשר ללקוחות להרחיב את פתרונות אורקל ERP ו-SaaS הקיימים שלהם לשימוש ברשתות עסקיות מהימנות, לצורך תנועות מאובטחות בין עסקים בזמן אמת, בכל רחבי האקו-סיסטמה של שותפי המסחר שלהם. ההשקעה של אורקל בפלטפורמת בלוקצ'יין בענן המתאימה לארגונים, יחד עם המומחיות של Infosys בתחום הבלוקצ'יין, יאפשרו ללקוחות Infosys לבנות ארגון מאובטח יותר, שקוף ויעיל, ולהיות מוכנים להצלחה בכלכלה הדיגיטלית".

"שיתוף הפעולה שלנו עם אורקל נועד לפתח שירות בלוקצ'יין בענן עבור ארגונים, אשר מסייע לקדם את הפרטיות של תנועות בלוקצ'יין ולשפר את הפעולה ההדדית של בסיסי נתונים מסורתיים עם מערכות בלוקצ'יין", אמרה ריז'אן סקילרן, סמנכ"ל קבוצת מרכזי נתונים ומנכ"ל קבוצת ספקי שירותי ענן בחברתIntel . "פלטפורמות של Intel, כגון הפלטפורמה שהוכרזה לאחרונה, Intel Xeon Scalable platform, כוללות תכונות חומרה רבות אשר מסייעות לשיפור האבטחה והביצועים של בלוקצ'יין".

מקורות נוספים

Oracle Cloud Platform

Oracle Blockchain Cloud Service Cloud

Focus on Blockchain: Oracle OpenWorld blockchain sessions, demos, and partners

• עקבו אחר Oracle Cloud בפייסבוק, בטוויטר ובאמצעות הבלוג Oracle Cloud Blog

אודות אורקל

הענן של אורקל מציע משפחות יישומי SaaS מלאות עבור ERP, HCM וכן CX בנוסף לפלטפורמת בסיס נתונים כשירות (PaaS) הטובה מסוגה וכן תשתית כשירות (IaaS) מבסיסי נתונים שנמצאים בכל רחבי אמריקה, אירופה ואסיה. למידע נוסף אודות Oracle (סימול בבורסת NYSE:ORCL), בקרו באתר oracle.com.

אודות כנס Oracle OpenWorld

כנס Oracle OpenWorld, כנס העסקים והטכנולוגיה החשוב ביותר בתעשייה מזה 20 שנה, מארח עשרות אלפי משתמשים במקום, כמו גם עוד מיליונים באינטרנט. הכנס מוקדש לסיוע לעסקים במינוף הענן עבור חדשנות וצמיחה, ומביא תובנות מעמיקות לגבי מגמות בתעשייה ופריצות דרך המבוססות על טכנולוגיה. כנס Oracle OpenWorld מיועד למשתתפים אשר רוצים להתחבר, ללמוד, לבדוק ולקבל השראה; הכנס מציע למעלה מ-2,500 הרצאות לימודיות שניתנות על ידי למעלה מ-2,000 לקוחות ושותפים המשתפים בניסיונם ממקור ראשון. עם מאות הדגמות והתנסויות מעשיות, כמו גם תערוכה בהשתתפות למעלה מ-400 שותפים ולקוחות מכל רחבי העולם, כנס Oracle OpenWorld הפך לחלון הראווה לטכנולוגיות ענן מתקדמות, מיישומי ענן ועד פלטפורמות ותשתיות ענן. למידע נוסף, לרישום או לצפייה בהרצאות המרכזיות ובהרצאות אחרות של כנס Oracle OpenWorld ועוד, בקרו באתרwww.oracle.com/openworld . הצטרפו לדיון בכנס Oracle OpenWorld בטוויטר.

סימנים מסחריים

Oracle וכן Java הם סימנים מסחריים רשומים של חברת Oracle ו/או של חברות הקשורות אליה. שמות אחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם בהתאמה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות