✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.06 - מיקרוסופט ואורקל יחברו את Microsoft Azure ואת Oracle Cloud

IsraelClouds
|
June 6, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

מיקרוסופט ואורקל הכריזו על שותפות לפעולה הדדית בענן, שתאפשר ללקוחות להעביר ולהפעיל משימות ארגוניות קריטיות ב-Microsoft Azure וב-Oracle Cloud. כיום ארגונים יכולים לחבר באופן חלק שירותי Azure, כגון אנליטיקה ובינה מלאכותית, לשירותי Oracle Cloud, כגון בסיס הנתונים האוטונומי. באמצעות מתן אפשרות ללקוחות להפעיל חלק אחד של המשימה ב-Azure וחלק אחר של אותה משימה ב-Oracle Cloud, השותפות תאפשר חוויה ממוטבת של הטוב בשני עולמות הענן. בפעולה משותפת, Azure ו-Oracle Cloud מציעים ללקוחות את כל שירותי הענן והיישומים הנחוצים להם לשם הפעלת כל עסקיהם, וזאת תחת קורת גג אחת.

החיבור בין Azure לבין Oracle Cloud באמצעות זיהוי ופעולה הדדית ברשת מאפשר לבצע בצורה חלקה מעבר תוך כדי שיפור. שותפות זו מספקת חיבוריות רשת ישירה, מהירה ואמינה ביותר בין שתי מערכות הענן, תוך המשכיות בתמיכה ושירות לקוחות מהמעלה הראשונה שארגונים מצפים להם משתי החברות. בנוסף על מתן אפשרות לפעולה הדדית ללקוחות שמשתמשים בתוכנת Oracle ב-Oracle Cloud ובתוכנת Microsoft ב-Azure, השותפות מאפשרת תרחישים חדשים וחדשניים, כגון הפעלת Oracle E-Business Suite או Oracle JD Edwards ב-Azure מול בסיס נתונים אוטונומי של Oracle אשר פועל על תשתית Exadata בענן של אורקל.

"בהיותנו הענן המועדף על ארגונים, עם למעלה מ-95% מחברות Fortune 500 אשר משתמשות ב-Azure, תמיד התמקדנו בראש ובראשונה בסיוע ללקוחות להצליח במסעם לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית", אומר Scott Guthrie, סמנכ"ל בכיר בחטיבת ענן ובינה מלאכותית של מיקרוסופט. "עם המומחיות הארגונית של אורקל, שותפות זו היא הבחירה הטבעית עבורנו כדי לעזור ללקוחותינו המשותפים להאיץ את המעבר של יישומים ארגוניים ובסיסי נתונים לענן הציבורי".

"הענן של Oracle מציע אוסף מלא של יישומים משולבים עבור מכירות, שירות, שיווק, משאבי אנוש, מימון, שרשרת אספקה וייצור, כמו גם תשתית בעלת רמת אוטומציה גבוהה ומאובטחת מדור 2, אשר כוללת את בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל", אמר Don Johnson, סמנכ"ל בכיר, תשתית ענן אורקל (OCI). "אורקל ומיקרוסופט נותנות מענה לצרכי הלקוחות הארגוניים מזה עשרות שנים. עם שותפות זו, לקוחותינו המשותפים יכולים להעביר את כל היישומים הקיימים שלהם לענן, ללא כל צורך בתכנון מחדש, תוך שמירה על ההשקעות הגדולות שכבר השקיעו".

כתוצאה משותפות מורחבת זו, שתי החברות מציעות כיום אוסף יכולות חדש:

• חיבור חלק בין Azure לבין Oracle Cloud, שמאפשר ללקוחות להרחיב את מרכזי הנתונים שלהם באתר הלקוח לשתי מערכות ענן אלה. חיבור ישיר זה זמין כבר מהיום בין ענן אורקל ב-Ashburn (צפון אמריקה) לענן מייקרוסופט ב-Azure US East ומתוכנן להתרחב לאזורים נוספים בעתיד.

• ניהול אחוד של זהויות וגישה, באמצעות חוויית התחברות יחידה ואחודה, עם הגדרת משתמשים אוטומטית, לשם ניהול משאבים ב-Azure וב-Oracle Cloud גם יחד. כמו כן, האפשרות ליישומי אורקל להשתמש ב-Azure Active Directory כספק הזהויות וכן עבור גישה מותנית, זמינה היום בהצגה מוקדמת.

• תמיכה בפרישה של יישומי אורקל מותאמים וארוזים (JD Edwards EnterpriseOne, E-Business Suite, PeopleSoft, Oracle Retail, Hyperion) ב-Azure עם בסיסי נתונים של אורקל (RAC, Exadata, Autonomous Database) אשר נפרשו בענן של אורקל. אותם יישומי אורקל יאושרו גם להפעלה ב-Azure עם בסיסי נתונים של אורקל בענן של אורקל.

• מודל תמיכה משולבת שמסייע לארגוני מערכות מידע ליישם יכולות חדשות אלה ומאפשר להם למנף את הקשרים והתהליכים הקיימים לתמיכת לקוחות.

• בסיס הנתונים אורקל ימשיך ויהיה מאושר להפעלה ב-Azure על מגוון מערכות הפעלה, וביניהן Windows Server וכן Oracle Linux.

"החיבור בין מיקרוסופט לבין אורקל הוא חדשות טובות בזמן בו אנו מאיצים את הטרנספורמציה הדיגיטלית של Albertsons וממנפים את מלוא הערך של הענן הציבורי", אמר Anuj Dhanda, סמנכ"ל בכיר ומנהל מערכות מידע ראשי של Albertsons Companies. "זה יאפשר לנו ליצור פתרונות בין-עננים למיטוב חלק ניכר מההשקעות הקיימות שלנו, תוך מקסום הגמישות, יכולת הגידול והיעילות של הענן הציבורי".

"כשאנו מעוניינים לקרב את החוויה הכלל-ערוצית שלנו ולבצע טרנספורמציה של הפלטפורמה הטכנולוגית שמאחורי המותגים של Gap Inc., שיתוף הפעולה בין אורקל לבין מיקרוסופט יקל עלינו לגדול ולספק יכולות בכלל הערוצים שלנו", אומרת Sally Gilligan, מנהלת מערכות מידע ראשית של  Gap. "הפעילות ההדדית בין Azure לבין הענן של אורקל תאפשר לנו לפרוש יישומי אורקל או יישומים מותאמים על גבי Azure ובסיסי נתונים של אורקל בענן של אורקל".

"יש לנו, בחברת Halliburton, היסטוריה ארוכה של הפעלת טכנולוגיות של אורקל ושל מיקרוסופט עבור היישומים הקריטיים ביותר שלנו. הניסיון המעמיק שלנו עם שני הספקים האסטרטגיים הללו הביא לפרישת יישומים בעלי יציבות וביצועים עקביים", אמר Ken Braud, סמנכ"ל בכיר ומנהל מערכות מידע ראשי של Halliburton. "חיבור זה מעניק לנו גמישות ותמיכה רצופה להמשך המינוף של הארכיטקטורות הסטנדרטיות שלנו, תוך שהוא מאפשר לנו להתמקד בהשגת תוצאות עסקיות להשאת התשואה עבור בעלי המניות שלנו".

למידע נוסף בקרו באתר https://aka.ms/OracleOnAzure

או באתר  https://www.oracle.com/cloud/oci-azure.html


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות