✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.09 - אורקל מאיצה את התרחבות פריסת הענן הגלובלית שלה כדי להביא תשתית ענן ללקוחות בכל העולם

IsraelClouds
|
September 18, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

20 אזורים (Regions) חדשים של ענן אורקל, יושקו עד סוף 2020, בהם אזור חדש בענן של אורקל בישראל (Region), המורכב ממספר דאטה-סנטרים

אורקל הודיעה בפתיחת כנס Oracle OpenWorld, ועידת העסקים והטכנולוגיה הגדולה בתעשייה, כי כחלק מהתמיכה בלקוחותיה ברחבי העולם, היא מתכוונת להשיק 20 אזורים (הכוללים דאטה סנטרים) של ענן אורקל עד סוף שנת 2020, שיסתכמו ל-36 אזורים עם תשתיות ענן של Oracle Cloud. התרחבות זו כוללת דאטה סנטרים במדינות חדשות, לצד אזורים כפולים, אך מופרדים גיאוגרפית בארה"ב, קנדה, ברזיל, בריטניה, האיחוד האירופי, יפן, דרום קוריאה, אוסטרליה, הודו, איחוד האמירויות הערביות, ערב הסעודית, ישראל, וכן אזורים ממשלתיים חדשים בבריטניה ובישראל. בנוסף, אורקל הכריזה על עדכונים במפת הדרכים שלה כחלק מהאינטר-קונקטיביות עם Microsoft Azure.

יותר לקוחות ושותפים יוכלו לרתום את כוח הענן של אורקל כדי להאיץ חדשנות ולהניע צמיחה עסקית. בזכות האזורים הכפולים, יוכלו לקוחות לפרוס הן יכולת production והן יכולת התאוששות מאסון בתוך גבולות מדינתם או בתחום השיפוט שלהם, וכך להבטיח רציפות עסקית ועמידה בדרישות. באזורים אלה הלקוחות ייהנו כעת מגישה לכל שירותי תשתית הענן של אורקל , ובכלל זה לבסיס הנתונים האוטונומי (Oracle Autonomous Database) וליישומי Oracle Fusion Applications .

"לקוחות ארגוניים בכל העולם זקוקים לאזורים המפוזרים גיאוגרפית כדי להבטיח רציפות עסקית אמיתית, הגנה מאסונות ועמידה ברגולציות אזוריות. דומיינים עם זמינות מרובה בתוך אותו אזור לא יתנו מענה לבעיה", מסביר דון ג'ונסון, סגן נשיא בכיר בחטיבת תשתיות הענן של אורקל. "שלא כמו ספקי ענן אחרים, אורקל מחויבת להציע אזור נוסף להתאוששות מאסון בכל מדינה שבה אנו משיקים את שירותי תשתיות הענן שלנו, וזאת כחלק מאסטרטגיה שמיישרת קו עם צרכי הלקוחות שלנו."

לארי אליסון

Oracle Cloud חנכה 12 אזורים (של דאטה סנטרים) בשנה האחרונה, והיא מפעילה כיום 16 אזורים ברחבי העולם - 11 מסחריים ו-5 ממשלתיים - ההתרחבות המהירה ביותר מבין ספקי הענן הגדולים.

האזורים הזמינים כוללים את:

אמריקה: פיניקס, אשברן, טורונטו, סאו פאולו

אירופה: פרנקפורט, לונדון, ציריך

אסיה: טוקיו, סיאול, מומביי, סידני

ממשלתיים: שני אזורים של ממשלת ארה"ב, ושלושה אזורים של משרד ההגנה האמריקני.

התרחבות מהירה באזורים מסחריים וממשלתיים

אורקל צפויה לפתוח בממוצע אזור אחד בכל 23 יום במהלך 15 החודשים הקרובים, ובסך הכל 20 אזורים נוספים (17 מסחריים ו-3 ממשלתיים). כמתוכנן, 11 מהמדינות או תחומי השיפוט שמקבלים שירותים מאזור ענן מקומי, ייהנו משני אזורים או יותר, וזאת כדי לסייע ליכולת התאוששות מאסון בתוך המדינה או תחום השיפוט. תשתית הענן מדור שני של אורקל מאפשרת זאת, הודות לטכנולוגיות פריסה אזוריות מותאמות במיוחד, שמסוגלות להטמיע מרכז נתונים שלם ומוגדר לתוכנה ושירותי ענן מוכווני-לקוח בתוך ימים ספורים.

אזורי ענן חדשים של אורקל יוקמו ב-ארה"ב (אזור המפרץ, קליפורניה), קנדה (מונטריאול), ברזיל (בלו הוריזונטה), בריטניה (ניופורט, וויילס), האיחוד האירופי (אמסטרדם), יפן (אוסאקה), אוסטרליה ( מלבורן), הודו (היידראבאד), דרום קוריאה (צ'ונצ'און), סינגפור, ישראל, דרום אפריקה, צ'ילה, שני אזורים בסעודיה ושניים באיחוד האמירויות. כמו כן, אורקל מתעתדת לפתוח שני אזורים לשימושה של ממשלת בריטניה ואחד לממשלת ישראל.

הרחבת האינטר-קונקטיביות עם מיקרוסופט במיקומים חדשים, כולל באזורים ממשלתיים

אורקל מרחיבה את האזורים בעלי האינטר-קונקטיביות ל- Microsoft Azure. מאז יוני 2019, הודיעה אורקל על שני אזורים מסחריים עם אינטר-קונקטיביות ל-Microsoft Azure: אשבורן ולונדון. ברבעונים הקרובים היא תרחיב את האינטר-קונקטיביות בצורה גלובלית, למערב ארה"ב, אסיה ואירופה. בדומה לאזורים המסחריים, Oracle Cloud ו- Microsoft Azure ירחיבו את יכולת האינטר-אופרביליות שלהם גם לאזורים הממשלתיים. הדבר יאפשר כעת ללקוחות ממשלתיים משותפים של אורקל ומיקרוסופט להעביר ביתר קלות יישומים לענן, ולשמור על השקעות הטכנולוגיה הקיימות שלהם תוך ניצול הדור הבא של טכנולוגיות Native בענן.

ענן אורקל נותן מענה לצרכי הארגון

"ככל שעולה השימוש שעושים ארגונים בעולם בענן לעומסי עבודה קריטיים למשימה, כך אורקל מוכיחה את אמינותה בקרב הלקוחות, והתוצאה מובילה לשילוב של שימור לקוחות וגידול בלקוחות. לדברי אורקל, יותר ויותר לקוחות קיימים של החברה פונים לשירותי הענן שלה, לצד צמיחה בשיעור הלקוחות החדשים שעוברים ל-Oracle Cloud", אומר רוי אילסלי, אנליסט בכיר בפתרונות תשתית של Ovum. "תוכנית ההרחבה האגרסיבית של הדאטה סנטרים הגלובלית של אורקל מסייעת לצמיחה זו. עם המוניטין של אורקל מבחינת אמינות, ביצועים גבוהים ורמת אבטחה, אנו מאמינים שאורקל הופכת בהדרגה לספקית ענן בעלת השפעה ברמה הארגונית. "

כיום אורקל היא החברה היחידה המספקת מערך שלם ומשולב של שירותי ענן, ומכניסה בינה לתוך כל שכבה בענן: מתשתית הענן, דרך כלים לפיתוח ואינטגרציה של יישומים, ועד יישומי ענן לכספים, תכנון משאבים ארגוניים, חווית לקוח וניתוחי אנליטיקס. בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל, כלי האנליטיקה של אורקל, וכן שירותי פלטפורמה לפיתוח ואינטגרציה של יישומים יהיו גם הם זמינים באזורים אלה.

יישומי Oracle Fusion Applications רצים כעת על תשתית הענן של אורקל בחמישה אזורים של דאטה סנטרים, ויהיו זמינים בכל האזורים הגלובליים בתוך מספר חודשים ממועד ההשקה של כל אזור. זו תהיה פלטפורמת יישומי הענן המבוזרת ביותר בשוק, שתוכל לעמוד בדרישות לריבונות על נתונים (data sovereignty) של כל מדינה ותחום שיפוט. לקוחות הזקוקים לאינטגרציה בין היישומים בענן אורקל ליישומי on-premise (בחצר הלקוח), יפיקו גם הם תועלת מהזמינות הגלובלית של שירותי האינטגרציה מבוססי הענן.

דור 2 של ענן אורקל תוכנן במיוחד כדי לענות על צורכי הארגון, ומציע ללקוחות מערך אמין של שירותי ענן מתקדמים. עם תשתית הענן של אורקל, הלקוחות נהנים מהאבטחה הטובה ביותר מסוגה, ביצועים גבוהים באופן עקבי, תמחור פשוט וצפוי, ומהכלים והמומחיות הדרושים כדי להעביר עומסי עבודה ארגוניים לענן במהירות וביעילות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות