✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.12 - ONE חושפת את CloudBuzz - פעילות אינטגרציה ושרותי מומחה חדשה המתמקדת בפתרונות הענן של אמזון (AWS)

IsraelClouds
|
December 2, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

שני אנקוריון, מנכ"ל CloudBuzz: "בכוונתנו להרחיב ולהעמיק את האימוץ של פתרונות AWS בישראל, בקרב ארגוני אנטרפרייז ובשוק הסטארטאפים"

חברת ONE, הנסחרת בבורסה בת"א, מכריזה על הקמת CloudBuzz - פעילות שרותי מומחה שתעניק שירותי ייעוץ, אפיון, ארכיטקטורה, מיגרציה ויכולות פיתוח מתקדמות בעולם פתרונות הענן של AWS. CloudBuzz הוסמכה על ידי אמזון העולמית כשותפה המעסיקה יועצים מוסמכים וכבר היום מעניקה את שירותיה ללקוחות בישראל.

CloudBuzz מנוהלת על ידי המנכ"ל שני אנקוריון, חברת הנהלה בכירה ב-ONE, ונתי נחמיאס, משנה למנכ"ל. CloudBuzz מציעה את שירותיה לחברות סטארט-אפ ולארגונים גדולים יותר במגזר הפרטי והציבורי בישראל. בימים אלה היא מגייסת לשורותיה מומחים בעלי ניסיון בתכנון והקמת מערכות ענן מורכבות ואנשי DevOps.

שני אנקוריון, מנכ"ל CloudBuzz: "הענן של אמזון - AWS - מהווה את חברת הענן הציבורי הגדולה והמובילה בעולם, ו-CloudBuzz היא שותפה ייחודית שלה בשוק המקומי. בכוונתנו למנף את ההיכרות העמוקה שלנו עם שוק ה-IT בישראל ולהעמיק את האימוץ של פתרונות AWS בקרב ארגוני אנטרפרייז וסטארטאפים, אשר מתמודדים עם אתגרי המחר במעבר לענן, וזקוקים לשותף מקצועי שילווה אותם - הן בפן הטכנולוגי והן בפן העסקי".

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל CloudBuzz: "פרויקט ענן מוצלח לא מסתיים בשלב המיגרציה אלא רק מתחיל בה, ומשם ממשיך למגוון עצום של אפשרויות והזדמנויות להפיק ערך עסקי מתוך הדאטה של הארגון. לפיכך, אנו מתכוונים להעניק לכל לקוחותינו - מחברות סטארטאפ קטנות ועד לארגונים גדולים במגזר הפרטי והציבורי - את מיטב היכולות המקצועיות שלנו, לצד ליווי צמוד ומקצועי כשותף נאמן במסע לענן, ולהגדלת הערך שניתן להפיק ממנו עבור הארגון".

אנקוריון הוסיפה כי "בימים אלה אנו מגייסים לשורות CloudBuzz את אנשי המקצוע הטובים בישראל, ובהמשך נבחן אפשרות להרחיב את פעילותנו גם לשוק הבינלאומי".

שני אנקוריון ונתי נחמיאס
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות