✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.05 - אנבידיה בסדרת השקות בועידת קומפיוטקס בטיוואן

IsraelClouds
|
May 27, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

משיקה את NVIDIA EGX: פלטפורמת מחשוב קצה מואצת ליישומי בינה מלאכותית בזמן אמת

• יצרני המחשבים המובילים בעולם כבר אימצו את פלטפורמת NVIDIA EGX, המציעה שרתי  GPU ליחידות הקצה ומאפשרים ביצועי בינה מלאכותית מידיים בזמן אמת למידע הזורם באופן שוטף

• EGX משלב את הטווח המלא של טכנולוגיות המחשוב של NVIDIA AI עם טכנולוגיות של Mellanox ו- Cisco, בתחומי הקישוריות, האחסון והאבטחה

• למידע על כלל ההשקות של החברה בכנס, התעדכנו כאן: https://nvidianews.nvidia.com/

ענקית המעבדים הגראפיים NVIDIA מודיעה היום (ב') בתערוכת המחשוב הבינלאומית Computex  בטיוואן על השקת  NVIDIA EGX, פלטפורמת מחשוב מואצת המאפשרת לחברות להגיע לביצועי בינה מלאכותית (AI) מידיים במחשוב הקצה – על מנת לתפוס, להבין ולפעול בזמן אמת על נתונים שזורמים באופן רציף בין תחנות בסיס G5, מחסנים, חנויות, מפעלים ועוד.

NVIDIA EGX נוצר על מנת לענות על הדרישה הגוברת לביצועי AI מיידים ובתפוקה גבוהה ביחידות הקצה - המקום בו הנתונים נוצרים – עם זמני תגובה מובטחים ותוך הקטנת כמות הנתונים שיש לשלוח לענן.

עד שנת 2025, 150 מיליארד חיישני מכונות וציוד IoT יזרימו נתונים רציפים אשר יהיה צורך לעבד  - יותר מסדר הגודל שמיוצר כיום על ידי אנשים המשתמשים בטלפונים חכמים. שרתי הקצה , כמו אלה בפלטפורמת ה- NVIDIA EGX יופצו ברחבי העולם וישמשו לעיבוד נתונים בזמן אמת מחיישנים אלה.

"ארגונים דורשים מחשוב חזק יותר בקצה כדי לעבד את אוקיינוס הנתונים הגולמיים שלהם, שזורמים מאינספור אינטראקציות עם לקוחות ומתקנים, כדי לקבל החלטות מהירות ומשופרות על ידי תובנות של הבינה המלאכותית,  שיכולות להניע את העסק שלהם", אמר בוב פטה, סגן נשיא ומנהל תחום ה-Enterprise ו- Edge Computing ב- NVIDIA. "פלטפורמה משודרגת כמו NVIDIA EGX מאפשרת להם לפרוס בקלות מערכות כדי לענות על הצרכים שלהם באתר החברה, בענן או בשניהם".

מנעד השימוש בפלטפורמת ה-EGX מתחיל במעבד הקטן NVIDIA Jetson Nano, אשר יכול לספק בשימוש בכמה וואטים כחצי טריליון פעולות עיבוד לשנייה (TOPS) למשימות כגון זיהוי דמויות, ומגיע עד לשרתים הגדולים ביותר כגון NVIDIA T4, בהם ניתן להעביר 10,000TOPS לשימושים כגון זיהוי דיבור בזמן אמת ומשימות AI נוספות בזמן אמת.

NVIDIA חברה בשיתוף פעולה עם Red Hat כדי לאפשר אינטגרציה ואופטימיזציה של תוכנת NVIDIA Edge Stack עם OpenShift, פלטפורמה מובילה ברמת הארגון בתחום ה-Kubernetes container orchestration platform. NVIDIA Edge Stack הינה תוכנת אופטימיזציה אשר כוללת מעבדים של אנבידיה, פלאג-אין מסוג CUDA Kubernetes, CUDA Container runtime, ספריות CUDA-X ויישומים ומסגרות עבודה בקונטיינרים ל-AI כגון TensorRT. NVIDIA Edge Stack הינה פלטפורמה אופטימלית לשרתים מאושרים וניתן להוריד אותה מ- NVIDIA NGC™ registry.

"ענן AI בקופסה On-Prem"

EGX משלב את הטווח המלא של טכנולוגיות המחשוב של NVIDIA AI עם Red Hat  OpenShift ו- NVIDIA Edge Stack יחד עם טכנולוגיות של Mellanox ו- Cisco, בתחומי הקישוריות, האחסון והאבטחה. זה מאפשר לחברות בתעשיות הגדולות - טלקום, ייצור, קמעונאות, בריאות ותחבורה – להעמיד במהירות תשתית בינה מלאכותית שהינה ברמת  State of the art המתאימה לרמה הנדרשת בארגונים ומאובטחת.

"ה-NICs החכמים והמתגים של מלאנוקס מספקים את הקישוריות האידאלית לכניסה ויציאה (I/O) של נתונים אשר מתקבלים מיחידות הקצה וזורמים למחשבי העל בדאטה סנטר", אמר מיכאל קגן, הטכנולוג הראשי של מלאנוקס, " השילוב של ביצועים גבוהים, זמן תגובה נמוך וקישוריות רשתית מואצת, מספק רמה חדשה של תשתיות מחשוב, שהן קריטיות לגישה יעילה ולהספקת הנתונים הדרושים כדי לתדלק את הדור הבא של פתרונות AI מתקדמים בפלטפורמות קצה כגון NVIDIA EGX".

ענן היברידי  ו- Multi-Cloud IoT

NVIDIA AI Computing מוצע על ידי חברות הענן המובילות ומבחינה ארכיטכטונית הוא מתאים גם  ל-NVIDIA EGX.  יישומי AI שפותחו בענן יכול לרוץ על NVIDIA EGX ולהיפך. NVIDIA Edge Stack מתחבר לשירותי ענן IoT גדולים, ולקוחות יכולים לנהל מרחוק את שירותיהם מ- AWS IoT Greengrass של אמזון ו- Microsoft Azure IoT Edge  של מיקרוסופט.

"Azure IoT Edge מסייע ללקוחות לפרוס שירות ענן למכשירי IoT שלהם במהירות ובבטחה", אמר סם ג'ורג ', מנהל Azure IoT Edge. "אנו מצפים לתמוך בפלטפורמת קצה EGX של NVIDIA במכשירי IoT Edge מסוג Azure, כך שלקוחות יוכלו לפרוס עומסי עבודה של AI הממוקדים לחומרה תואמת EGX".

תמיכה נרחבת במפתחים

NVIDIA EGX מביאה לאופטימיזציה של בינה מלאכותית בקצה לאקוסיסטם הצומח של פתרונות תוכנה. כולל יישומים של וידאו אנליטיקס, שהם אידיאליים עבור רשתות קמעונאיות גדולות וערים חכמות, מספקי תוכנה כגון AnyVision, DeepVision, IronYun ומלונג טכנולוגיות, כמו גם הצעות תוכנה ספציפיות לתחום ההלת'קר כגון  Sigma, Infervision, Qunatib ו Subtle .

אימוץ על ידי יצרני המחשוב המובילים בעולם  

שרתי EGX זמינים מיצרני ציוד מחשוב ארגוניים גלובליים, Cisco, Dell EMC, Fujitsu, Hewlett Packard Enterprise, Inspur ו- Lenovo. הם זמינים גם מיצרני שרתים ומערכות IOT מרכזייםAcac, ADLINK, Advantech, ASRock Rack, ASUS, AverMedia, Cloudian, Connect Tech, Curtiss-Wright, GIGABYTE, Hitachi, Leetop, MiiVii, Musashi Seimitsu, QCT, Sugon, Supermicro, טיאן, WiBase ו Wiwynn.

משקיעה מיליוני דולרים בחברת הסטרטאפ הישראלית Deep Instinct, החברה הראשונה שמיישמת את טכנולוגיית הלמידה העמוקה בסייבר. החברה פתחה בסבב משקיעים שגייס עד כה 32 מיליון דולר, וכלל בין היתר את CNTP, NVIDIA, Coatue Management ועוד חברות מובילות.

Deep Instinct, שזכתה בתואר "החדשנית ביותר" בתחרות טכנולוגיות הבינה המלאכותית של NVIDIA, מפתחת טכנולוגית הגנה בסייבר מבוססת על למידה עמוקה, שמסוגלת לאתר את ניסיונות הפריצה המתוחכמות ביותר, ולהגן מפניהן. המערכת יודעת למנוע מידית התקפות סייבר ולהגיב בצורה אוטומטית.

"טכנולוגית הבינה המלאכותית היא החשובה ביותר כיום", אומר ג'ף הרבסט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של NVIDIA, " 'Deep Instinct' היא פורצת דרך ביישום הלמידה העמוקה בסייבר, שיכולה לתת פתרונות חדשניים לארגונים רבים."

"הפתרונות הקיימים כיום לא מסוגלים לגלות ולמנוע את כל איומי הסייבר", " הוסיף ליין בס, יו"ר מועצת המנהלים ב-Deep Instinct. "הלמידה העמוקה תסגור את הפער שנוצר כתוצאה מהטכנולוגיה הקיימת כיום, ותגיע לתוצאה של בינה מלאכותית של המערכות."

אודות Deep Instinct

Deep Instinct היא החברה הראשונה שמכניסה את טכנולוגית הלמידה העמוקה בתחום ההגנה בסייבר. מינוף יכולות הלמידה של הלמידה העמוקה נותן פיתרון אקטיבי להתקפות סייבר מתוחכמות. החברה מספקת הגנת סייבר מקיפה, שמטרתה למנוע ניסיונות פריצה ולהגיב אליהן בצורה מידית.

בקרו באתר: www.deepinstinct.com .


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות