✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.11 - מגדל השלימה פרויקט מעבר לטכנולוגיית Notouch Desktop שיאפשר חסכון של מיליוני שקלים

IsraelClouds
|
November 3, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

את הפרויקט, המאפשר הפשטת תהליכים תפעוליים ושיפור אבטחת המידע בארגון, ניהלה Yael Smartsoft – זרוע האבטחה של Yael Group

ענקית הביטוח מגדל השלימה פרויקט מעבר תחנות קצה למערכת ההפעלה NoTouch Desktop מתוצרת Stratodesk, במסגרת הטמעת תשתית CITRIX (סיטריקס) בחברה. הפרויקט, אותו ניהלה Yael Smartsoft - זרוע האבטחה של Yael Group, יאפשר למגדל לחסוך מיליוני שקלים באמצעות מעבר למערכת הפעלה "רזה" המנוהלת באופן מרכזי, תוך ניצול תחנות קצה קיימות וללא רכישה של תחנות קצה "רזות" חדשות. בנוסף, תאפשר המערכת את אבטחת המידע ופישוט תהליכי התפעול של עמדות הקצה בארגון.

חברת מגדל השלימה כבר לפני מספר שנים הטמעה של פלטפורמת סיטריקס ופריסה של עמדות קצה "רזות" בארגון. הפרויקט הנוכחי משלים את התהליך בהתבסס על טכנולוגיה של NoTouch Desktop תוך ניצול השקעות עבר שכבר בוצעו בציוד ובמקביל, מאפשר התרחבות לעמדות "רזות" נוספות בעלויות נמוכות משמעותית.

יואב הורניק, מנכ"ל סמארטסופט מקבוצת יעל: "נוצר מצב אבסורדי בו פרוייקט מחשוב מרכזי שאמור לחסוך בתקורות התפעוליות והחומרתיות בפועל, גורם להכפלת העלויות. נוכחנו לראות כי בפרויקטי מחשוב מרכזי, דוגמת סיטריקס, נותרים ארגונים רבים עם תחנות קצה "מלאות" ולמעשה, מנהלים סביבת עבודה כפולה - גם מחשוב מרכזי וגם תחנות קצה מלאות. תחנות הקצה הופכות להיות מיותרות, כיוון שכוח העיבוד עובר אל שרתי המחשוב המרכזי, דוגמת סיטריקס ו- VMWARE. המסקנה המתבקשת היא, כי אין טעם להמשיך לנהל תחנות מלאות.

הפתרון הטבעי היה מעבר לתחנות 'רזות' (Thin Clients או Zero Clients) המנוהלות משרת מרכזי, אבל זהו תהליך הכרוך בעלויות גבוהות המטילות בספק את כדאיות ההשקעה בפרוייקט כולו שכן, כל תחנה 'רזה' כזו עולה כמה מאות דולרים. לחברת Stratodesk יש פתרון לאבסורד הזה: במקום לרכוש אלפי מחשבים 'רזים' כדי לחסוך את התקורה התפעולית, מערכת סטראטודסק מאפשרת להפוך כל מחשב קיים לתחנה רזה המנוהלת באופן מרכזי. מדובר גם בחיסכון עצום בעלויות, גם בניצול השקעה קיימת וגם בהורדת תקורה עצומה בניהול תחנות Windows."

סטראטודסק מאפשרת למגדל לנצל את תחנות הקצה הקיימות, תוך הסרת Windows ומערכות ההגנה הנילוות ובכך, לחסוך מיליוני שקלים בתהליך. הניהול של סטראטודסק מנהל את מערכת ההפעלה בתחנה, ללא כל תלות ביצרן החומרה, כך שמגדל יכולה לשלב בין חומרות של יצרנים שונים, מה שלא היה אפשרי בתחנות רזות עד כה.

יגאל אהרונוביץ, ראש תחום תשתיות ותפעול במגדל טכנולוגיות מוסר: "פרויקט המעבר לתחנות קצה רזות, מאפשר התקנת Stratodesk ברוב דגמי המחשבים במגדל, ובנוסף, מאפשר לנצל יכולות חומרה משופרות כגון אלה של המאיץ הגרפי והמעבד של המחשב. המערכת מתוצרת Stratodesk ניחנת בממשק ניהול עשיר במיוחד, בהתקנה פשוטה וביכולת שדרוג מהיר וקל יחסית, גם מרחוק. הודות לכל אלה, פרויקט השלמת המעבר שלנו למערכת Notouch Desktop מאפשר שדרוג שיש לו היבטים, טכנולוגיים, ארגוניים וכספיים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות