✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.11 - ג'וניפר נטוורקס משיקה יכולות בינה מלאכותית חדשות להגשמת חזון הרשת האוטונומית

IsraelClouds
|
November 12, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

מעתה תאפשר תפעול רשתות Wireless LAN ארגוניות בפשטות ובאמינות בעזרת שירותי ניטור חווית המשתמש של Mist ומערכת ה- Actions Marvis™

סאניוויל קליפורניה, 11 בנובמבר, 2019 – Mist Systems, חברה בת של ג'וניפר נטוורקס (NYSE: JNPR) הודיעה היום על השקת רשת אוטונומית מבוססת בינה מלאכותית (AI-Driven Self-Driving Network™) ראשונה מסוגה לארגונים. הרשת החדשה משתמשת במנוע הבינה המלאכותית (AI) ושירותי ה- microservices של Mist, על מנת לייעל את תפעול ה- IT, לפשט פתרון בעיות ברחבי רשת ה- LAN ורשת ה- Wireless LAN ולספק חוויה משופרת למשתמשי הרשת. בעזרת תוספת שיפורים ייחודיים אלו לפלטפורמה זוכת הפרסים של Mist, ג'וניפר ממשיכה לשפר את רשתות הארגונים בעזרת אוטומציה ויכולות אנליטיקה.

• ניטור חווית משתמש (Wired Assurance Service), מאפשר תפעול אוטומטי ורמות שירות ללקוחות בעזרת מנוע ה- AI/ML של Mist.

• Marvis Actions הינה מערכת אוטומטית לתיקון בעיות ברשת, הממירה יכולות אנליטיקה לבינה מלאכותית לטובת תפעול IT פרואקטיבי ויעיל יותר.

שירות ניטור חוויית המשתמש של Mist עבור רשת LAN

Mist מרחיבה את הפלטפורמה שלה בעזרת שירות ענן חדש לניטור חווית משתמש ברשת LAN (Wired Assurance). תכונה חדשה זו מביאה נתונים רבים מהמתג לתוך שירותי ה- microservices לענן ומנוע ה- AI של Mist לטובת תפעול פשוט יותר, קיצור זמן ממוצע לתיקון תקלות וראות טובה יותר של חוויית משתמש הקצה. בעזרת היכולות הבאות, Mist יכולה להמשיך להקטין את הנטל עבור מקצועני ה- IT:

• ציפיות רמת שירות מותאמות אישית (Customizable Service Level Expectations) למדידת חוויית משתמש ברשת LAN וביצועים קדם/אחר החיבור לנקודות קצה ב- IoT.

• איתור אנומליות (Anomaly detection) כך שמנהלי ה-IT יוכלו לקבל התראות באופן פרואקטיבי כאשר ישנה סטיה בביצועי המתג מהשלב הראשון, עוד לפני שהמשתמשים חווים את הבעיות.

• המסייע הוירטואלי, Marvis,  על בסיס בינה מלאכותית (Marvis AI-driven Virtual Network Assistant) הורחב על מנת לכסות הן רשתות LAN והן רשתות Wireless LAN, מאפשר למנהלי ה- IT לשאול שאלות בשפה רגילה ולקבל תשובות מפורטות לפתרון בעיות ומידע פנים.

• תיקון אוטונומי (Self-Driving remediation) מזהה את שורש הבעיות ברשתות ה- LAN וה- Wireless LAN ונוקט בפעולות אוטומטיות ככל הניתן, לרבות הוספה אוטומטית של הגדרות VLAN חסרות ותיקון אוטומטי של הגדרה שגויה עבור port של מתג.

מערכת Actions Marvis חדשה

למערכת Actions Marvis, יכולת חדשה של מסייע הרשת הוירטואלי של Mist הנקרא Marvis Virtual Assistant (MVA). יכולת זו מהווה צעד משמעותי לעבר החזון של ג'וניפר לספק רשת אוטונומית חכמה. בעזרת מינוף מנוע ה- AI המשולב של Mist, מזהה Marvis את שורש הבעיות על פני סביבות ה- IT השונות (WLAN, LAN, WAN ואבטחת מידע) ופותר אותן באופן אוטומטי במידת האפשר. במידה והבעיה נמצאת מחוץ לאזור הגישה של הרשת, Marvis יספק ערכה של פעולות מומלצות ל- IT על מנת לפתור אותה.

Marvis מספק גם ראות של רשת ה- LAN למתגי צד שלישי, מזהה בעיות באופן פרואקטיבי כמו VLAN חסר/לא פעיל, תאימות חומרה, מגבלות תקציב PoE, ותובנות לגבי בעיות של משתמשי הרשת האלחוטית אשר נגרמו כתוצאה מבעיה ברשת ה- LAN.

ציטוטים:

"רשת ה- campus שלנו וצוות התמיכה הטכנית נמצאים תחת לחץ תמידי לטיפול בשטף האינפורמציה המגיע ממכשירי מובייל ו- IoT חדשים, לצד עליה בדרישה ליוזמות למידה דיגיטלית הדורשות חווית LAN ו- Wireless LAN אמינה ויציבה. אנו משנים את רשת ה- campus שלנו על מנת שתוכל להתמודד עם אתגרים אלו עם 6 נקודות גישת Mist Whi-Fi המתקדמות ביותר, QFX של ג'וניפר ומתגי EX, ומנוע AI מאוחד בענן המספק פתרון בעיות פרואקטיבי, מהיר, תפעול אוטומטי, ותובנות רשת טובות יותר המאפשרות קבלת החלטות טובה יותר", אמר פרנק פגנס, סמנכ"ל IT ו- CIO, ב- UT דאלאס.

"הדרך הנכונה לגשת לתפעול רשת היום – כפי הנמדד על ידי הפחתת הוצאות תפעול, הגברת יעילות הצוות, ביצועי רשת אמינים, ניהול רשת LAN/Wireless LAN אחידה – היא לשלב טכנולוגיות ניהול מתקדמות שהופכות את כל זה לשל יותר. Mist וג'וניפר כבר משתמשות בבינה מלאכותית מתקדמת, למידת מכונה, יכולות שפה רגילות ואוטומטיות לפלטפורמה שלהם הממוקמת בענן, כך שהרשת האוטונומית הראשונה – חזון ותיק, מאתגר וחיוני זה, סוף סוף הגיע", אמר קרייג מתינס, מנהל בקבוצת Farpoint .

"Marvis Actions מספק תובנות רשת מתוך מנוע הבינה המלאכותית שלנו, כמו שורש הבעיה, והופך אותה לתובנה בעלת פתרון עבור מנהלי ה- IT. זהו המקום הראשון, ולעיתים היחיד בו לקוחותינו מסתכלים על מנת לנטר ולנהל את תקינות רשת ה- Mist שלהם. פשטות זו, תבונה וקלות הופכת את Mist בעקביות לפלטפורמה הנבחרת עבור חברות מובילות בכל העולם ומבדלת אותנו מהמתחרים במסע אל רשתות אוטונומיות מונעות בינה מלאכותית", אמר סודהיר מטה, סמנכ"ל ניהול מוצר ב- Mist.

מערכת Marvis Actions זמינה היום עבור לקוחות Mist אשר רכשו את Marvis Virtual Network Assistant Service.

למידע נוסף:

• בלוג ההשקה: Two giant leaps for IT-kind

• וידאו: Mist Wired Assurance

Mist Systems Website

Juniper Networks Website

Mist Platform

Mist Services

Mist LinkedIn and Mist Twitter

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות