✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

08.08 - מטריקס נערכת ליום שאחרי מחר

IsraelClouds
|
August 8, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

יחידת החדשנות של מטריקס ערכה לאחרונה את הכנס הייחודי Mixed Reality, שעסק בשילוב של המציאות הרבודה והמציאות המדומה בשגרת היום יום, כיצד זה צפוי להשפיע על החברה הגלובלית ב-3 השנים הקרובות ומה ניתן לעשות על מנת להיערך לכך בהתאם?

הכנס נערך בקריפטון הכפר הירוק ובו נכחו כ-150  בכירים מהתעשייה וביניהם גידי מארק – מנכ"ל תגלית, גיל חליפה – מנכ"ל פלייקארגו, אסנת הבר – מנכ"לית ובעלים של אנקורי, פרופסור גבי סרוסי, חזי שאייב – מנכ"ל ארגון יבואני הרכב בישראל, עינבר רסקו – סמנכ"לית שיווק פז ועוד. האורחים נהנו מארוחת בוקר עשירה, דיונים מקצועיים והרצאות מעוררות השראה.

יריב ענבר, מנהל חדשנות עסקית במטריקס, סיפק לאורחים טעימה לאופן שבוא ייראה העולם בעתיד. ענבר הדגים כיצד באמצעות מציאות רבודה ניתן לספק הדרכות מרחוק על גבי מסך וידאו משותף בטלפון, כאשר למפעיל מרחוק יש אפשרות להנחות את הלקוח בזמן אמת בפעולות שעליו לבצע על מנת לטפל בבעיה מסוימת, כאילו הוא נמצא ממש לידו.

יהלי אדמתי, מנהלת Matrix Innovation, העבירה הרצאה בנושא העתיד של עולם העבודה, הפנאי והמשחק, ואמרה: "היום כולם מדברים על טכנולוגיות המחר - בינה מלאכותית, IOT, מכוניות אוטנומיות ועוד לא מעט שבהחלט ישפיעו על חיינו. אף אחד לא באמת מדבר על הטכנולוגיה של היום שאחרי מחר, זאת שתגיע אלינו יותר מהר ממה שאנחנו חושבים ושכרגע השוק אינו ערוך אליה. אנחנו חיים בתקופה שבה המדע הבדיוני הופך למדע".

אושיית הטלוויזיה מיכל צפיר ומנהלת Matrix Innovation, יהלי אדמתי.קרדיט: יח"צ.
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות