✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.12 - KPMG ומיקרוסופט חתמו על הסכם להרחבת שיתוף הפעולה הגלובלי בהשקעה של 5 מיליארד דולר

IsraelClouds
|
December 11, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

ההסכם הגלובלי הושק בישראל באירוע השנתי של KPMG   בוועידת What's Next 2020 בנוכחות מנכ"ל ויור KPMG העולמית, ביל תומאס, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רונית אטד וערן שלו, שותף מנהל של KPMG בישראל

שתי החברות יביאו לשוק הישראלי טכנולוגיה בשילוב מומחיות בסקטורים השונים בעולמות הסייבר, בינה מלאכותית, דאטה ותהליכי טרנספורמציה דיגיטלית

מיקרוסופט ו-KPMG השיקו את שיתוף הפעולה הגלובלי בוועידת  What's Next 2020 שנערכה אתמול באקספו תל אביב ועסקה בייצור צמיחה עסקית בשנת 2020, ובכלל זה בעולמות של טרנספורמציה דיגיטלית ואימוץ טכנולוגיה, חדשנות והחיבור לביזנס, עסקאות ואקזיטים, חדשנות רפואית ועוד. הוועידה בחנה את השאלות הנוגעות לשוק ההון הישראלי במודל החדש והטכנולוגי שלו ומה תפקיד הרגולטור, עתיד התעשיות הבטחוניות והתעשייה האווירית עם פיתוח טכנולוגיות מתקדמות, ביניהם מחשוב קוואנטי, מה המשמעות של יישום תשתית  G5 בישראל ואיזה מהפכה היא עשויה לחולל במגזר העסקי וכיצד בונים בנק דיגיטלי End To End בחצי שנה בלבד. שתי החברות יביאו לשוק הישראלי טכנולוגיה בשילוב מומחיות בסקטורים השונים בעולמות הסייבר, בינה מלאכותית, דאטה ותהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. את השותפות בין מיקרוסופט ל-KPMG באיזור מובילה ענת גיל, מנהלת שותפים עסקיים במיקרוסופט  באיזור Middle East & Africa.

בין הבכירים שהשתתפו: ביל תומס, יו"ר רשת KPMG העולמית שהגיע במיוחד לארץ, רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, ערן שלו, שותף – מנהל KPMG סומך חיקיין, ,ד"ר תומר סיימון, סמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות מיקרוסופט ישראל, טרי האלבורסן, CIO (מספר שלוש) בסמסונג העולמית, מייק סטון, ראש התחום הבטחוני ב- KPMG Global, ליעד אגמון ,בעלי  Dynamic Yield, דינה פסקא-רז, ראש מערך הטכנולוגיה ב- KPMG, רות שהם, ראש אגף אסטרטגיה ושיתופי פעולה, מערך הסייבר הלאומי, ענת גואטה, יו"ר רשות ניירות ערך, הראל לוקר, יו"ר דירקטוריון תעשייה אווירית, גילון בק, מנהל בכיר קרן פימי, אבי אורטל, מנכ"ל לאומי פרטנרס, ואלי יונס, לשעבר נציג חברת ההשקעות סנטרברידג' בישראל. את השותפות בין מיקרוסופט ל-KPMG באיזור מובילה ענת גיל, מנהלת שותפים עסקיים באזור Middle East Africa.

ההסכם הגלובלי עם מיקרוסופט בהשקעה של 5 מיליארד דולר,  יסייע לחברת KPMG בטרנספורמציה הדיגיטלית הפנימית שלה ויאפשר לה להרחיב את הצעת הערך שלה לשוק ולהציע ללקוחותיה פתרונות חדשניים בעולמות הביקורת, הייעוץ והמיסוי. באמצעות 3 העננים של מיקרוסופט, KPMG תתאים את תהליכי הליבה של הארגון לעולם החדש  ובכך תאפשר לאנשי המקצוע לקבל החלטות על בסיס נתונים בזמן אמת ולשפר את איכות שירותיה הפיננסיים בעולמות הביקורת, הייעוץ והמיסוי.

במסגרת ההסכם, KPMG תעשה שימוש בפלטפורמת הענן  Microsoft Azure ליצירת מערכת כוללת לשימוש ביכולות מבוססות ענן בשילוב 50 פתרונות מתקדמים כמו יכולות AI, סייבר ו- RPA (robotic process automation).

בנוסף, למעלה מ- 207,000 עובדי החברה ברחבי העולם יהנו משיפור יכולות העבודה שלהם והעלאת הפרודוקטיביות עם חבילת מיקרוסופט 356 הכוללת שימוש ב- Teams לשיתוף פעולה בין כלל הצוותים. מעל ל-30,000 עובדי החברה ב-17 משרדים צוידו גם ב- Dynamics 365 פלטפורמת ניהול המשלבת מערכת CRM ו- ERP מתקדמת בענן.

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "האסטרטגיה של מיקרוסופט מבוססת על שותפויות שמשלימות אותה על מנת להציע את הפתרון המיטבי לשוק. יחד עם KPMG אנחנו מנגישים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לצד מומחיות עסקית. טרנספורמציה דיגיטלית דורשת אמון. זכות הקיום שלנו היא האמון שהשותפים, הלקוחות והעובדים נותנים בנו. על פי המודל העסקי שלנו, לעולם לא נתחרה בלקוחות בזירה שלהם, כך למשל לא נקים בנק או רשת פארמה. בסיס השותפות הוא המחויבות הטוטאלית שלנו להצלחת המסע הדיגיטלי של ארגונים בכל התחומים".

ערן שלו, שותף מנהל KPMG סומך-חיקיין: "אני מברך על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם מיקרוסופט ברמה הגלובלית וברמה הלוקלית. זו עת שבה טרנספורמציה דיגיטלית נדרשת בכל ארגון שרוצה לשמור על רלוונטיות וחיבור לשוק המשתנה. בביצוע המסע הדיגיטלי חשוב לזכור שמדובר בתהליך משמעותי הדורש משאבים ותכנון ארוך טווח ולכן ב- KPMG נבנתה מתודולוגיה שלמה על מנת לסייע לחברות מסורתיות לחשוב לטווח הארוך. קיימים רכיבי יסוד שהם בסיס להצלחת המעבר לדיגיטציה: הנהגה מחויבת ומחוברת לתהליך, איזון בין בסיס הפעילות הקיימת לפיתוח מנועי צמיחה חדשים ואג'יליות.

פרטים נוספים בהודעה לעיתונות המשותפת לסאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט העולמית וביל תומאס, יו"ר ומנכ"ל KPMG:

https://news.microsoft.com/2019/12/05/kpmg-expects-to-invest-us5-billion-in-digital-strategy-and-expand-microsoft-alliance-to-accelerate-professional-services-transformation/

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות