✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.10 - MedOne ו- BMC הקימו בישראל ענן לשירותים דיגיטליים חכמים

IsraelClouds
|
October 28, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

שיתוף הפעולה של BMC עם MedOne יאפשר לחברות להציע לעובדיהם חוויה ארגונית חכמה מבוססת מובייל ושירותי ענן. למעשה, זו הפעם הראשונה בה ארגונים בישראל יוכלו לנהל ולתפעל את השירותים הדיגיטאליים שלהם בענן מקומי ולצמצם עלויות באופן משמעותי.

לאחר שחתמה עם מיקרוסופט על הסכם אסטרטגי להקמת פלטפורמת הענן המקומית של Azure בישראל, צירפה MedOne לפורטפוליו השירותים שלה את היכולות והשירותים הדיגיטאליים של BMC. שיתוף פעולה זה יאפשר לארגוני אטנרפרייז בישראל להשתמש בשירות חדש: Service Desk as a Service של BMC.

שירות Discovery as a Service של BMC יאפשר לעובדים לקבל חוויית שירות מתקדמת בכל מקום ובאמצעות כל מכשיר ויקנה לארגונים את היכולת להעניק שירות אופטימלי ואיכותי לעובדיהם. השירות כולל טכנולוגיה חכמה לגילוי חומרה, תוכנה, אפליקציות והקשרים ביניהם, על מנת לאפשר נראות מקסימאלית ויעילות תפעולית.

BMC הינה מובילה עולמית בפתרונות IT דיגיטאלים לארגוני Enterprise, המספקת שירותים ל-92% מהחברות המדורגות ברשימת Forbes100. MedOne הינה החברה המובילה בישראל בתחומה, המתמחה בעולמות מחשוב הענן ואירוח ואחסון מערכות מחשוב של ארגוני Enterprise. הפעילות נערכת בשיתוף חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נציגתה הבלעדית של BMC בישראל, שתאפשר ללקוחות לצרוך את הטכנולוגיות המתקדמות של BMC בענן מקומי ישראלי.

לדברי רוני שדה, מנכ"ל MedOne, "המנמ"רים מוצאים את עצמם כיום מאותגרים מקצב השינויים בארגון בעקבות המעבר לענן, שינויים רגולטוריים, כמויות מידע ענקיות, מחזורי פיתוח מהירים, לקוחות וספקים הצורכים שירותי מחשוב 24/7 מכל מקום, מתקפות סייבר, טעויות אנוש, אסונות טבע ועוד. כל אלה ועוד דורשים מה- IT משאבי מחשוב הולכים וגדלים יחד עם מתן דגש משמעותי לכמויות המידע והרגולציה המתירה שירותי ענן מנוהלים בישראל. על מנת לסייע למנמ"רים להתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים הללו, הקמנו סביבת ענן בישראל, המקשרת לקוחות וצרכנים מכל מקום לשירותי הארגון. המודל העסקי המקובל בסביבת ענן הוא תשלום עבור צריכה בפועל (Pay as you Go), שנחשב לכלכלי ומשתלם הרבה יותר״.

רוני שדה. צלם פיני סילוק פיין ארט

לדברי אלון כרמלי, מנהל איזור ב- BMC, ״חברת BMC ובמיוחד מוצר BMC Helix מעניקים לארגונים גמישות וטווח בחירה רחב בכל הנוגע לבחירת סוג הפלטפורמה בענן (cloud of choice). ל- BMC שותפות גלובאלית עם AWS, Azure, Google ו- IBM ובישראל בחרנו ליזום שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם MedOne על מנת להציע ללקוחות שלנו בחירה מגוונת יותר בשירותי הענן שלהם, לעמוד ברגולציות, לקבל את מידת האבטחה המקסימאלית בשירותי אחסון ענן פרטי ולתמוך בהמשכיות עסקית מתקדמת.

לדברי יגאל שחק מנהל חטיבת BMC בחברת מטריקס, ״BMC מאפשרת להוביל את הלקוחות במסע אל הענן וצריכת שירותי IT מתקדמים בצורה קלה, פשוטה, מהירה ובמודל עלויות מבוסס שימוש. עבודת הצוות המוצלחת של מטריקס עם BMC ישראל והסינרגיה החלקה עם MedOne, מהוות יתרון תחרותי ויאפשרו לנו לספק שירות טוב יותר ללקוחות ה- Enterprise בישראל.״

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות