✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.02 - מטריקס תייצג בישראל את פתרונות ה-Low Code של OutSystems

IsraelClouds
|
February 4, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

מטריקס חתמה על הסכם ייצוג עם ענקית ה-Rapid App Delivery OutSystems, במסגרתו היא תהיה אחראית על שיווק, שירות ותמיכה בפתרונות החברה בישראל. הפלטפורמה של Outsystems (המוכרת גם כפלטפורמת ה Low-Code המובילה) מאפשרת באמצעות ממשק UI חכם ואוסף רחב של יכולות, לפתח מערכות ללא צורך כמעט בקידוד, החל ממערכות Digital Experience ועד מערכות ליבה מורכבות. על פי מחקרים, פיתוח באמצעות פלטפורמות Low Code חוסך עד כ-75% מהזמן בהליך הפיתוח.

OutSystems, שהוקמה בשנת 2001 בפורטוגל, מדורגת על פי חברות האנליטיקה גרטנר ופורסטר כפלטפורמת הפיתוח ב-Low Code וה-Rapid App Delivery המובילה בעולם.

קרדיט יח"צ

פלטפורמת ה-Low Code מספקת למתכנתים את האופציה ליצור אפליקציות באמצעות ממשקים גרפים, קונפיגורציות וכמעט ללא צורך בקידוד. הפיתוח ב- Low Code על גבי Outsystems מביא איתו מספר יתרונות בולטים: פיתוח מהיר, צוותים מעורבים (אין צורך בתת התמחות במערכות שונות), עבודה אג'ילית, ניהול ה DevOps, ניהול ALM, ניהול שכבות אינטגרציה וכד'.

אמיר הראל, סגן מנהל במטריקס מוצרי תוכנה: "כיום בארגונים ישנן יותר ויותר מערכות מורכבות בעלות טכנולוגיות שונות, מה שגורם לכך שבסוף שנה ארגונים חייבים לבחור על איזה טכנולוגיה הם מוותרים, מכיוון שהם לא מצליחים לתת מענה לארגון במסגרת התקציב מול העבודה השוטפת. טכנולוגיית ה-Low code באה לפתור את הבעיה הזאת - פלטפורמה שלמה המאפשרת לארגון לפתח באופן מהיר ואחיד כמות גדולה מאוד של אפליקציות באיכות גבוהה, מה שמספק חיסכון של כ-75% מעלויות הפיתוח".

"Outsystems משמשת כאקוסיסטם שלם לעולם הפיתוח, שכולל בתוכו פתרונות רבים שארגונים זקוקים להם. מעבר לפיתוח ב-Low Code המתאפשר באמצעות OutSystems, המוצר מנהל את כל הקשור לאפליקציה משלב תכנון מבנה הנתונים, דרך הממשקים ועד לבניית שכבות ה-UI. יתרון נוסף של OutSystems הוא גם בחסכון בעלויות ובמשאבים וגם ביכולת לבצע שינויים מהירים בתוצר, מה שמאפשר לכל ארגן לעבוד בצורה יעילה ואג'ילית בפרקי זמן קצרים".

קרדיט יח"צ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות