✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.07 - מטריקס השלימה פרויקט שדרוג תשתיות תקשורת רחב- היקף במרכז הבינתחומי הרצליה בשווי מיליון שקלים

IsraelClouds
|
July 3, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

מטריקס אינטגרציה ותשתיות סיימה בימים אלו פרויקט שדרוג רחב-היקף לתשתיות התקשורת של המרכז הבינתחומי הרצליה, במהלכו הוחלפו מעל ל- 100 מתגים ומתג הליבה בדאטה סנטר למתגים ומערכת ניהול HPE ARUBA

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס סיימה לאחרונה פרויקט שדרוג תשתיות תקשורת רחב- היקף עבור המרכז הבינתחומי הרצליה, בעלות של מעל מיליון שקלים. הפרויקט, שהסתיים בהצלחה תוך חודשיים בלבד, כלל החלפת תשתית התקשורת של מרכזי נתונים והרשת המקומית בכל הקמפוס הכוללת התקנת מאות מתגים מבית HPE ARUBA ומערכת ניהול אחודה והטמעתה.

הפרויקט עתיד לשפר משמעותית את ביצועי התקשורת ברחבי המרכז הבינתחומי ואת קלות ניהול ציוד התקשורת. התשתית החדשה תשרת מעל 10,000 סטודנטים, חוקרים ואנשי סגל. ההסכם כולל גם שירות ותחזוקה של מטריקס ל-5 שנים הבאות.

הפרויקט יצא לדרך עקב התיישנותה של המערכת הקודמת. החלפת המתגים והקמת רשת אחידה והומוגנית מבית HPE ARUBA המנוטרת ומנוהלת דרך מערכת שליטה ובקרה מרכזית מאפשר למחלקת תשתיות ה- IT של המרכז הבינתחומי לייעל תהליכי תחזוקה שוטפים.

יורי פרנקלך, CTO Matrix Infrastructure Division - "הפתרון שהצענו למרכז הבינתחומי נבחר בקפידה לאחר בחינת מספר פתרונות אפשריים, ותוך מתן דגש על קלות התפעול העתידית, עלויות תחזוקה נמוכות ויחס עלות/תועלת אופטימלי. הפתרון החדש עומד בכל דרישות הביצועים של המרכז הבינתחומי וגם בדרישות אמינות, שרידות, ועלויות כוללות".

מייק ריי, מנמ"ר המרכז הבינתחומי – " מתוך מגוון הפתרונות שבחנו מטריקס הם היחידים שעמדו בדרישותינו, שכללו בין השאר, שרידות, ביצועים גבוהים, סיום הפרויקט תוך זמן קצר, ויחס עלות / תועלת מצוין. הפתרון שנבחר ייתן מענה בשנים הקרובות לקמפוס שהולך וגדל. אני רוצה לציין לטובה את תהליך המשא ומתן עם ארובה ומטריקס ואת צוות מטריקס שהופקד על ביצוע המשימה. כוח האדם היה מקצועי, מיומן ואדיב, ועמד בלוח הזמנים שלנו בהצלחה רבה."

במרכז הבינתחומי הרצליה, אשר מציין השנה 25 שנים להקמתו, לומדים כ-7,000 סטודנטים הלומדים לתואר ראשון, תואר שני, ולתואר שלישי (דוקטור) במשפטים. הוא מוסד אקדמי פרטי (ללא מטרות רווח) שאינו מתוקצב על ידי המדינה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות