✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

14.11 - בית ההשקעות פסגות ומטריקס השלימו פרויקט CRM חדשני בענן של מייקרוסופט

IsraelClouds
|
November 14, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

פסגות, בית ההשקעות הגדול בישראל וחברת מטריקס, חברת פתרונות הטכנולוגיה הגדולה בישראל, סיימו פרויקט CRM (ניהול קשרי לקוחות) חדשני ורחב-היקף בתצורת ענן של מיקרוסופט. מדובר בתהליך רוחבי בבית ההשקעות המהווה חלק מאסטרטגיית הראייה הכוללת  וההוליסטית של צרכי הלקוחות של בית ההשקעות ומיכון התהליכים שמתקיים בשנים האחרונות בחברה. המהלך כלל את כל תהליכי הקשר מול הלקוחות והתהליכים העסקיים ויאפשר לפסגות מתן מענה נרחב יותר ללקוחות במרחב האישי והדיגיטלי.

פסגות בחרה בחברת מטריקס ליישם את הפרויקט בבית ההשקעות יחד עם 2BSecure ו-CloudZone חברות אבטחת המידע והענן  של מטריקס. הפרויקט הסתיים לאחרונה וגורמים בשוק מסרו שעלותו מוערכת בכ- 5 מיליון שקלים.

פתרון ה- CRM והתהליכים הנלווים לניהול קשרי לקוחות נותנים מענה כולל לכ-600 מעובדי החברה הנמצאים בקשר עם לקוחות: אנשי שירות לקוחות, מכירות, שיווק  ותפעול. מערכת ה-CRM שהוטמעה מבוססת על פלטפורמת- Dynamics 365 ו- AZURE של מיקרוסופט ונועדה לשפר את ניהול הקשר עם הלקוחות בכל הערוצים וליצור חווית שירות רציפה ברמה גבוהה.

פלטפורמת Dynamics 365 בענן מבית מיקרוסופט כוללת מגוון מודולים עסקיים לניהול הקשר עם הלקוח: ניהול תהליכי מכירות, ניהול תהליכי שירות ושיווק מתקדמים, ניהול אנשי שטח, ניהול פרויקטים, כלים לשירות עצמי ואפליקציות למכשירים ניידים אשר מאפשרת אינטראקציה עם קהל הלקוחות.

הפתרון החדש בענן פועל בסנכרון מלא עם כלל מערכות המידע בחברה. יתרון בולט נוסף של המערכת הוא חיזוק הלקוח העסקי – המערכת מאפשרת למשתמש להחיל עדכוני מידע והגדרות בעצמו (self-service), מורידה עומס מנציגי השירות, ומשפרת את שירות הלקוחות. המערכת, המבוססת על פלטפורמה חדשנית בענן, מאפשרת Time To Market מהיר להתאמות עסקיות נדרשות, כך שמאפשרת אמינות מרבית וכן גמישות והתאמה מיטבית לצרכי החברה ותהליכים שקורים כיום בשוק.  

אלי מטיאוויס סמנכ"ל מערכות מידע בפסגות: "הטמעת מערכת CRM חדשנית בפלטפורמת הענן של מיקרוסופט הינה חלק מאסטרטגיית הדיגיטל במתן השירות ללקוחות של פסגות. באמצעות המערכת מיכנו ושיפרנו מספר תהליכים מרכזיים בפסגות כדי שהלקוח ייהנה משירות טוב יותר, מהיר יותר ומדויק יותר.  מערכת החדשה פותחת עבורנו אפשרויות ואפיקים חדשים לניהול מערכת היחסים שלנו עם לקוחותינו בצורה מיטבית, ואנו מתכננים למנף את היכולות הטכנולוגיות החדשניות כדי לתמוך בצרכים העסקיים של הארגון בהמשך"

אלכס לויטין מנהל אגף CRM במטריקס אמר: "השלמת פרויקט ה-CRM של פסגות בהצלחה על ידי מטריקס אינה רק הישג חדשני ומקיף מבחינה טכנולוגית, אלא מהווה פתרון עסקי בראייה הוליסטית של הלקוח ומערכת היחסים של הארגון מולו. המערכת שהוקמה מבוססת על פתרון מבית מיקרוסופט בענן וכוללת את מערכת Dynamics 365, רכיבי AZURE ורכיבים נוספים מסביבת הענן הנותנת Ecosystem טכנולוגי חדשני לטובת מינוף העסקים של הארגון. שמחנו לעבוד בשיתוף פעולה עם פסגות ונמשיך ללוות אותם בפרויקטים עתידיים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות