✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.07 - מטריקס DevOps תייצג בישראל את פתרון הפלטפורמות החברתיות Linchpin

IsraelClouds
|
July 31, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, מטריקס תהיה אחראית על שיווק ומכירה של פלטפורמת Linchpin בישראל, וכך תתרום להגדלת הנוכחות שלה בשוק הישראלי

מטריקס DevOps, זרוע ה- DevOps של מטריקס, נבחרה לייצג בישראל את הפתרון Linchpin של חברת Seibert Media - פלטפורמת אינטרה-נט חברתית מבוססת Confluence המחברת את ההנהלה עם העובדים בארגון ומנהלת את הידע הארגוני במקום אחד. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין החברות, מטריקסDevOps  תהיה אחראית על שיווק ומכירה של הפתרון ותתרום להגדלת הנוכחות שלו בשוק הישראלי.

Linchpin למעשה עושה את החיבור הרצוי והנדרש בין שיתוף הפעולה הדיגיטלי המתקיים בין חברי צוות בארגון לבין דרישות הניהול הקלאסיות. בנוסף לכך, המוצר מציע לעובדים חווית משתמש מותאמת אישית גם בארגונים בהם הסביבה מבוזרת באתרים שונים בעולם עם תנאים מיטביים לעבודת צוות פרודוקטיבית, יצירה ורכישה יעילה של מידע וניהול ידע מובנה. Linchpin הוא כלי ויזואלי המותאם למראה ולתחושה של החברה, עם תוכן ותכונות מותאמים לעובד, עבודתו בחברה, תחומי העניין והפרופיל שלו: הוא מכיל חדשות, אירועים, הודעות, מידע, ניהול חווית עובד חדש בארגון ועוד.

המרכיב המרכזי ב-Linchpin הוא Atlassian Confluence ובזכותו יש למוצר בסיס תוכנה חזק, בשילוב עם יישומים מודולריים של Linchpin שפותחו על ידי Seibert Media (שפיתחה גם את ה- ADDON DRAW.IO ו- AGILE HIVE ) המספקים פלטפורמת שיתוף פעולה המתאימה את עצמה לצרכים ולדרישות של ארגון. מערכת האינטרה-נט מאפשרת לארגון למצוא את כל הכלים הנדרשים למשימה במקום אחד, מוטמעים ונגישים.

Seibert Media חברת האם הגרמנית נוסדה ב-1996, החברה מספקת שירותי אינטרנט ואינטרה-נט מקצועיים בויזבדן גרמניה ובסן דיאגו ארה"ב. החברה מעסיקה כיום 147 עובדים, מחציתם מפתחים המתמחים בפיתוח תוכנה אג'ילית. החברה עוסקת בכל האספקטים של אסטרטגיה, ייעוץ, עיצוב, פיתוח תוכנה, תהליכים ואבטחת מידע. החברה הינה שותף עסקי פלטינום של Atlassian.  

אדיל נסרי, מנהל שותפים ב-Seibert Media: "אנו שמחים להציע את הפתרונות שלנו בתחום הפלטפורמות החברתיות לשוק הישראלי, הנחשב לשוק חלוצי המאמץ טכנולוגיות חדשניות במהרה. בחרנו לחתום על הסכם שיתוף הפעולה עם מטריקס DevOps בשל המקצועיות של הצוות והיותם חלק מחברת מטריקס, המובילה את השוק הישראלי ומספקת פתרונות טכנולוגיים מקצה לקצה."

אורן קרוג, מנהל פעילות ב-מטריקס DevOps: נחשפנו לחברת LINCHPIN בכנסAtlassian  בווגאס. התרשמתי מאוד מהכלי, שנמכר בארה"ב ובאירופה ע"י שותפים שלAtlassian  ולאחר בחינה מעמיקה של הכלי החלטנו שיש בישראל מקום לכלי שהופך את מוצר Confluence מכלי WIKI ששומר מסמכים (בדומה ל-SHARE POINT) לכלי חוצה ארגון, עשיר ב- FEATURES ומצמצם בצורה דרמטית את השימוש במיילים הפנימיים בארגון ומקרב את הנהלת החברה לעובדים שלה".

אדיל ואורן. צילום. אלי מנדלבאום


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות