✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.01 - Infinity Labs R&D משיקה סניף חדש בצפון הארץ

IsraelClouds
|
January 27, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

בוגרי הסניף החדש ישובצו למשרות בחברות הייטק הממוקמות בצפון

Infinity Labs R&D, מרכז החדשנות של חברת מטריקס, המבצעת הכשרה למקצועות ההיי-טק בשיטה ייחודית וחדשנית, פתחה סניף חדש בצפון הארץ, שמצטרף לסניף הראשון ברמת גן. הסניף, שממוקם באזור התעשייה בטירת הכרמל (בסמוך למת"מ ולתחנת הרכבת), פונה לבוגרי אוניברסיטאות המתגוררים בצפון ומעוניינים לבצע הסבה למקצועות פיתוח התוכנה, על חשבון החברה באמצעות מודל הכשרה אינטנסיבי וייחודי שבסופו הבוגרים יוצאים עם ניסיון מעשי ויכולות לימוד עצמי. בוגרי הסניף מיועדים לעבודה בחברות הייטק הממוקמות באזור, וכך למנוע בריחת מוחות למרכז ולחזק את תעשיית ההייטק בצפון הארץ.

לאחרונה קלטה Infinity Labs R&D כמה ממפוטרי חיפה כימיקלים, לאחר ההודעה על סגירת המפעל בחיפה. המפוטרים שולבו בתוכנית ההכשרה של אינפינטי לאבס ובחודשים הקרובים יחלו לעבוד בחברות ההייטק המובילות בישראל, הממוקמות בצפון.

המודל הייחודי של Infinity Labs R&D מאפשר למשתתפים להשתלב בהצלחה בתפקידי פיתוח תוכנה משמעותיים, ללא קשר לניסיון או לידע הקודם שלהם. התכנית מציידת את בוגריה בכלים ויכולות חשובות כגון למידה עצמית, חשיבה מחוץ לקופסא, מציאת פתרונות מהירים ויעילים, היכרות ועבודה עם טכנולוגיות שונות, עם שיטות העבודה בהייטק ועוד. התוכנית של אינפיניטי לאבס מיועדת לבעלי תואר ראשון בעלי פסיכומטרי של 680 ומעלה.

רן פרנק, מנהל סניף Infinity Labs R&D בחיפה: "אינפיניטי לאבס ומטריקס רואות חשיבות רבה במינוף ענף ההייטק בצפון הארץ, שצומח ומתפתח כל הזמן. כיום ניתן למצוא בצפון עשרות מרכזי פיתוח של חברות ענק, סטרטאפים צעירים ועוד. בזכות ההכשרה היחודית של אינפיניטי לאבס, הבוגרים שלנו שווי ערך לאנשי פיתוח בעלי 3+ שנות ניסיון. כך זוכות חברות ההייטק תוך פרק זמן קצר של כ-7 חודשים, בעובדים מנוסים, איכותיים ובעלי יכולת למידה עצמית.

סטיבן הררי, מנכ"ל משותף ומייסד ב-Infinity Labs R&D: אנחנו מעריכים שישנו כיום בישראל מחסור של כ-10,000 אנשים איכותיים, בעלי ניסיון במקצועות הפיתוח, שרק ילך ויגדל בשנים הקרובות. המחסור בענף ההייטק עלול לגרום להאטת התקדמותו ומעבר של פרוייקטי פיתוח לחו"ל. Infinity Labs R&D עונה על המחסור החמור על ידי הסבה איכותית ומקצועית. בוגרי תכנית ההכשרה שלנו ממלאים תפקידים בצוותים של אנשי פיתוח מנוסים. סוד ההצלחה שלנו טמון ביכולת להפוך אדם מצוין לאיש פיתוח מנוסה, תוך כ-7 חודשים בלבד.

אודות Infinity Labs

ב-Infinity Labs R&D, מרכז החדשנות של מטריקס, מאתרים ובוחרים בכל שנה מאות בוגרי אוניברסיטה מצטיינים מבין אלפי מועמדים, לתוכנית יוקרתית ואינטנסיבית המבטיחה קריירה ארוכת שנים בהייטק, בתפקידי פיתוח תוכנה ובחברות הייטק מובילות. טרם תחילת העבודה הבוגרים עוברים הכשרה מקיפה וייחודית על חשבון Infinity Labs R&D. ההכשרה בהיקף של כ-7 חודשים ובין היתר מדמה את חיי היום יום של איש/ת פיתוח ונותנת מענה מהיום הראשון לכל אתגר שאיש/ת הפיתוח ייתקלו במהלך דרכם המקצועית, לרבות מעבר בין שפות תכנות, טכנולוגיות וסביבות עבודה. התוכנית עוצבה בשיטות הכשרה מתקדמות המתאימות למאה ה-21. החוקרים והמפתחים של Infinity Labs R&D הם אלה שחונכים ומגדלים את הדור הבא של מובילי הטכנולוגיה. משתתפי התכנית רוכשים תובנות, כישורים ויכולת יישום בפועל, המאפשרים להם להתמודד בהצלחה עם תפקידים המיועדים לאנשי פיתוח בעלי ניסיון של 3+ שנים, וזאת מהיום הראשון לאחר ההכשרה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות