✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.09 - היטאצ'י מכריזה על חברה חדשה: Hitachi Vantara המחויבת לפתור את האתגרים העסקיים והחברתיים המורכבים ביותר

IsraelClouds
|
September 25, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

תאגיד היטאצ'י הבינלאומי הכריז על הקמת חברה חדשה – Hitachi Vantara – ישות עסקית חדשה אשר תאחד תחת קורת גג אחת את גופי הפיתוח ופורטפוליו הפתרונות של תאגיד היטאצ'י בתחום ה-Data. החברה החדשה תאגד את הפעילויות של Hitachi Data Systems (הפועלת בישראל מאז שנת 1979), Hitachi Insight Group ו-Pentaho בחברה עסקית אחת אשר תספק טכנולוגיות תפעוליות (OT) וטכנולוגיות מידע (IT).

היטאצ'י היא מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיות התפעוליות (OT) למעלה מ-100 שנה במגוון ענפים, החל מהתחום הפיננסי, משרדי ממשלה, ייצור, אנרגיה ותשתיות ועד תחבורה. היא מספקת  פתרונות שהשפיעו באופן חיובי על ערים, מפעלים ועסקים קטנים ועד גדולים. בנוסף, החברה מובילה את תחום ה-IT למעלה מ-50 שנה, תוך שהיא מספקת יישומי IT, מערכות אנליטיות, מערכות ניהול תוכן, טכנולוגיות ענן ותשתיות IT, אשר שינו את הדרך שבה ארגונים עושים עסקים.

Hitachi Vantara תשמש כשותפה עסקית עבור לקוחות בתחומים מבוססי נתונים, עם יכולות שאינן קיימות בחברות אחרות וזאת באמצעות שילוב המומחיות הנרחבת של היטאצ'י בתחומי ה-OT וה-IT.

" Hitachi Vantaraמסמלת שינוי אדיר בתאגיד היטאצ'י, כאשר באמצעות הכרזה זו אנו ממשיכים לקדם את החזון הארגוני המאוחד שלנו בתחום החדשנות החברתית", אמר טושיאקי היגאשיהארה, נשיא ומנכ"ל היטאצ'י. "מזה שנים רבות היטאצ'י מסייעת ללקוחותיה לרתום את הכוח של הנתונים שלהם במטרה לתמוך בפעולות עסקיות בעלות משמעות. כעת, כאשר העולם חווה שינוי בזכות כלים ותהליכים דיגיטליים, אנו מאחדים את החברות שלנו, המפתחות את הפתרונות הדיגיטליים החזקים ביותר שלנו, תחת חברה חדשה של היטאצ'י, אשר תעניק אפקט עסקי אדיר ללקוחותינו ולמען שיפור החברה שלנו. הקמתה של Hitachi Vantara מדגישה את המחויבות של היטאצ'י ליצירה משותפת עם הלקוחות והשותפים שלנו והיא תהיה שותפה אמיתית של יצירת חדשנות בעידן ה-IoT".  

אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ישראל, אמר כי: "Hitachi Vantara יכולה לסייע ללקוחות לנצל באופן ייחודי את כל הערכים הטמונים בנתונים שלהם. Hitachi Vantara תסייע ללקוחותיה להשיג תוצאות מוחשיות שיניעו קדימה את העסקים באמצעות פתרונות ושירותים מבוססי נתונים, בעידן שבו הנתונים הפכו לערך החשוב ביותר עבור ארגונים שיכולים להפיק מהם תובנות ביצועיות. נתונים מהווים כיום את המפתח להניב הכנסות חדשות לארגון, חוויית לקוח טובה יותר, תובנות ברורות יותר על השוק וצמצום הוצאות".

אלי משה

Hitachi Vantara מתכוונת להתמקד בשוק ה-IoT

Hitachi Vantara מתכוונת להתמקד בשוק ה-IoT המתפתח שבו עדיין אין חברה מנצחת המזוהה עם התחום. על פי גרטנר, "למעלה מ-440 מיליארד דולר יושקעו בתחום ה-IoT עד שנת 2020. בגרנטר מעריכים כי עד 2020 יהיו למעלה מ-21 מיליארד חיישנים מחוברים וטכנולוגיות אחרות בנקודות קצה. על מנת לענות על הצרכים בשוק זה,  Hitachi Vantara תרתום טכנולוגיות בתחום ה-OT וה-IT על מנת לבנות פתרונות נרחבים מבוססי נתונים. ארגונים יוכלו לנהל, לאחסן, לשלוט, לערבב, לנתח ולהפוך נתונים לתמונה עסקית ברורה ובהתאם לכך יוכלו לנקוט בפעולה המבוססת על התובנות הללו. Hitachi Vantara תמשיך לפתח טכנולוגיות לניהול וניתוח אנליטי של נתונים – תחום בו היטאצ'י מתמחה – עם פתרונות פופולריים בתחום תשתית הנתונים, אחסון, מחשוב וכלים אנליטיים.

בתוך כך הכריזה Hitachi Vantara על התקן חדש ליישום האינטרנט של הדברים (IoT): Hitachi IoT Appliance המבוסס על פלטפורמת ה-IoT של היטאצ'י – Lumada. ההתקן משלב את טכנולוגית המחשוב והאחסון הטובות מסוגן של היטאצ'י עם טכנולוגיות תקשורת הרשתות ומגיע עם תוכנת Lumada החדשה של היטאצ'י. התקן ה-IoT של היטאצ'י יכול לסייע למשתמשים לקבל את מערך ה-IoT שלהם פועל ועובד בזמן מהיר מאוד. משתמשים יכולים להבין מהר מאוד את היתרונות של כלי הבינה העסקית Lumada, המאפשרת לערבב ולחבר יחד נתונים, בינה מלאכותית, למידת מכונה ויכולות אנליטיות, ועל ידי כך לאגד נתונים למטרת ניתוח להפקת תובנות התומכות בהחלטות עסקיות.

התקן ה-IoT של היטאצ'י מגיע עם ארכיטקטורה מוכנה מראש, כך שהוא ניתן להתקנה פשוטה וקלה בתוך לא יותר משעה. תכונה זו מספקת למשתמשים את היכולת לחבר את ההתקן במהירות, לבצע ניטור ולחלץ תובנות ביצועיות מן המשאבים העסקיים והתעשייתיים שלהם.  

התקן ה-IoT של היטאצ'י נבנה על מנת לענות על הצרכים העסקיים של ארגונים כיום. ארגונים המחפשים להטמיע פתרון IoT כחלק מאסטרטגיית הארגון הדיגיטלי שלהם חייבים לשלב פתרון IoT מאובטח על מנת לחבר משאבים פיזיים, לשלב ולערבב נתונים ממקורות שונים במהירות גבוהה ולהפוך את הנתונים הללו לתובנות ביצועיות מבלי להפריע לתפקוד הרציף של הארגון.

ההתקן של היטאצ'י מפשט את יישום מערכות ה-IoT והוא ניתן לשילוב בכל מקום בו הלקוח בוחר, מקצה הארגון ועד ליבת פעילות הארגון. ההתקן מאפשר התמודדות פשוטה יותר עם אתגרים כמו: שמירה על פרטיות המידע, תאימות לרגולציה, מגבלות הרשת ועוד. כמו כן, ניתן לצמצם משמעותית את הסיכון הכרוך בהטמעת מערכות IoT, המורכבות וחוסר הוודאות בסביבות של ארגונים גדולים וארגוני תעשייה עם קבלת תובנות עסקיות, ערך ותוצרים במהירות רבה יותר.

אודות Hitachi Vantara

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות