✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.05 - Google Cloud Summit 2019

IsraelClouds
|
May 30, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

קרול קרפנטר, סגנית נשיא גוגל קלאוד, בכנס Google Cloud Summit בתל אביב: "גוגל קלאוד מציגה מהפכה ומאפשרת לעבוד בכל סביבת מחשוב עם כל יתרונות הענן"

בכירי גוגל העולמית הציגו אתמול, יום ד', את טכנולוגיות הענן המתקדמות ביותר של החברה בפני אלפי משתתפים בכנס Google Cloud Summit 2019 שהתקיים זו השנה החמישית בישראל. מהנדסים, מפתחים, מנהלי תשתיות ומערכות מידע, יזמים ומשקיעים, הגיעו למתחם האקספו בתל אביב, ונהנו מתערוכה מקיפה, מסלולי תוכן ומתחם ייעודי למפתחים.

ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל, פתח את הכנס ואמר כי זהו האירוע הגדול ביותר של Google Cloud מאז הכנס העולמי שערכה החברה בסן פרנסיסקו לפני כחודשיים. "גוגל השקיעה בענן 45 מיליארד דולר בשלוש השנים האחרונות. במציאות שבה הנעלם הכי גדול הוא כיצד ייראה העתיד, הדבר הבטוח הוא שחברות צריכות להיות ערוכות לביצוע שינויים כדי להתאים עצמן לצורכי השוק והרגולציה המשתנה. נהוג לומר בשוק שמדובר במסע שבסופו תתבצע הטרנספורמציה הדיגיטלית, אבל למעשה המסע הוא בלתי נגמר. אנו מאמינים שיש לנו את היכולת לאפשר לחברות וסטארט-אפים לעבוד טוב יותר, מהר יותר, ובצורה מאובטחת יותר תוך שימוש בסביבת הענן שלנו ובכלים שאנו מעמידים לרשות המפתחים".

אדם סליגמן, סגן נשיא ומנהל קשרי מפתחים ב-Google Cloud העולמית: "מה שמפתחים אוהבים זה לכתוב שורות קוד שהופכות בסוף למוצר שיוצא לשוק, ולא להתעסק בשרתים ותשתיות מחשוב. גוגל קלאוד מעניקה להם את כל הדרוש כדי לפתח דברים מדליקים, במהירות ובקלות. חברות מכל הגדלים ברחבי העולם, כולל ארגונים רבים מאוד בישראל – שהיא שוק חשוב עבורנו - משתמשים בפתרונות תשתית הענן שלנו". סליגמן הזכיר את חברת Trax הישראלית, אשר הודיעה השבוע על גיוס מאה מיליון דולר, כחברה המשתמשת בפתרונות ניהול המידע של Google Cloud.

יוסי מטיאס, סגן נשיא לפיתוח ומנהל מרכז המו"פ של Google בישראל: "יש לנו בישראל צוות פיתוח ענן משמעותי שהולך וגדל, במסגרת מרכז המו"פ הישראלי של גוגל. הדבר המרגש ביותר עבורנו הוא להשתמש בטכנולוגיה כדי לעזור לאנשים, והיום בעזרת בינה מלאכותית, אנו פותרים בעיות שעד לא מזמן נראו כמו מדע בדיוני". מטיאס ציין את התרומה הרבה של מעל אלף המפתחים והמהנדסים בגוגל ישראל לדור הבא של טכנולוגיות החברה העולמית, בתחומי הענן, האבטחה, החיפוש, למידת מכונה ורשת, אשר משפיעות על מיליארדי אנשים בעולם.

קרול קרפנטר, סגנית נשיא ומנהלת שיווק מוצר ב-Google Cloud העולמית: "אנו מאפשרים לחברות מדהימות כמו Wix, Outbrain, Spotify ו-Plarium לחדש את תשתיות המחשוב שלהן, כאשר גולת הכותרת בתחום זה היא פלטפורמת הענן ההיברידי Anthos – המייצגת את הדרך שלנו לפרוץ דרך בעבודה על תשתית מודרנית ולרתום את יתרונות הענן בכל סביבת עבודה: בענן של גוגל, בסביבת הלקוח (on-prem), וכן בענן של ספקיות אחרות".

פיטר סובוט, מהנדס בכיר ב-Spotify: "לספוטיפיי קהל של מיליוני מאזינים בכל העולם ומאגר מנוהל של יותר מ-50 מיליון שירים. הטכנולוגיה של Google Cloud היא מה שמאפשר למנוע ההמלצות האישיות של ספוטיפיי להיות מדויק ומהיר כפי שהוא. זאת, בעזרת מודלים של למידת מכונה ובינה מלאכותית המעניקים לנו מהירות, דיוק, יכולת גידול וגם חיסכון בעלויות המחשוב".

בכירים נוספים שהשתתפו בכנס: שירה קמחי, מנהלת פעילות המכירות של Google Cloud בישראל; אלית בן-בסט נוריאל, מובילת פעילות השיווק של Google Cloud בישראל ו-CEE; אפרובה דסאי שמוביל את הפיתוח בתחומי Data analytics ב-Google Cloud; איסי בן שאול, מנהל הנדסה ב-Google Cloud ולשעבר מנכ"ל וממקימי Velostrata הישראלית שנרכשה על ידי Google Cloud ב-2018; זיו אורן, מנהל מערכות המידע של סייבריזון; גלעד כץ, סגן נשיא לפיתוח ב-Appsflyer.

קרדיט צלם: תומר פולטין


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות