✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

13.05 - Google Cloud תקיים ב-29 במאי את אירוע הדגל שלה שיכלול את התערוכה הגדולה ביותר של גוגל בישראל

IsraelClouds
|
May 13, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

בין הבכירים שישתתפו בוועידת הכנס:

אדם סליגמן, סגן נשיא ב-Google ומנהל הקשר עם קהילת המפתחים העולמית;

יוסי מטיאס, סגן נשיא להנדסה ומנהל מרכז המו"פ של Google בישראל;

ברק רגב, מנכ"ל Google ישראל

הכנס הגדול ביותר של גוגל בישראל, Google Cloud Summit, ייפתח ביום רביעי ה-29 במאי, בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות מפתחים, אנשי מחשוב ודאטה, ובכירי ארגוני אנטרפרייז וסטארט-אפים מקהיליית ההייטק בישראל. כנס Google Cloud Summit המתקיים זו השנה החמישית בישראל, מרכז במקום אחד וביום אחד, את המידע המקיף ביותר בנושא טכנולוגיות הדור הבא בענן. בצד הכנס תתקיים התערוכה הגדולה ביותר של Google בישראל עד כה, במסגרתה יוצגו הדגמות חיות והוכחת יכולות של מגוון טכנולוגיות Google בענן.

אלית בן בסט נוריאל, Head of Google Cloud Marketing, ישראל ומזרח-מרכז אירופה: "הענן הוא אחד מתחומי ההשקעה העיקריים של Google כיום, מפני שהוא מאפשר לחולל שינוי אמיתי בדרך עבודתם של מפתחים וביכולות של ארגונים מכל מגזרי השוק. לנו ב-Google Cloud יש מחויבות עמוקה וארוכת טווח, להציע למפתחים ולארגונים את הפתרונות החדשניים ביותר ולספק להם ייעוץ ותמיכה. בכנס השנה, לצד החידושים הטכנולוגיים וההדגמות השונות שנציג, תינתן תשומת לב מיוחדת לקהילת המפתחים הישראלית, וכן לארגונים גדולים, שיזכו למסלולי תוכן ייעודיים עבורם".

אלית בן בסט נוריאל

בכנס ישתתפו מספר מנהלים בכירים של Google, ביניהם: אדם סליגמן (Adam Seligman), סגן נשיא ב-Google והאיש שמוביל ומנהל את הקשר המיוחד של Google עם קהילת המפתחים העולמית; יוסי מטיאס, סגן נשיא להנדסה ומנהל מרכז המו"פ של Google בישראל; ברק רגב, מנכ"ל Google ישראל. בנוסף, תגיע לישראל נבחרת של מומחי פיתוח, ארכיטקטים, מהנדסים ומנהלי מוצר מ-Google, ביניהם דמויות מוכרות היטב לקהילת המפתחים בארץ ובחו"ל, כמו אפארנה סינהא (Aparna Sinha), מנהלת קבוצת Anthos ו-Kubernetes ב-Google Cloud; אפרובה דסאי (Apurva Desai) שמוביל את הפיתוח בתחומי Data analytics ב-Google Cloud; אנה ברנברג (Anna Berenberg), קייסי ווסט (Casey West), רוברט סאקסבי (Robert Saxby), ואחרים.

לאחר מליאת הפתיחה בהובלת ברק רגב, אדם סליגמן ויוסי מטיאס, הכנס יציע ארבעה מסלולי תוכן בנושאים הבאים: מסלול Compute Modernization in Enterprise, שיתמקד באתגרי המחשוב של ארגונים גדולים ובפתרונות ש- Google פיתחה עבורם; מסלול Application Development המיועד בעיקר לאנשי פיתוח; מסלול שיתמקד ב-Smart Analytics & Data Management; ומסלול רביעי שיעסוק ב- Infrastructure Modernization.

בנוסף, ישתתפו בכנס פיטר סובוט (Peter Sobot), מהנדס בכיר ב-Spotify, וג'ונתן פלואי (Jonathan Poelhuis), מדען נתונים בכיר ב-Booking.com, אשר יציגו את השימוש שעושות Spotify ו-Booking.com בטכנולוגיה שפיתחה Google Cloud על מנת לנתח כמויות עצומות של נתונים ולגבש המלצות אישיות שיתאימו לטעמם של הגולשים.

לפרטים והרשמה >

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות