✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.12 - Google Cloud מזמינה אותך להעמיק את יכולתך המקצועית בתחומי ביג דאטה ולמידת מכונה

IsraelClouds
|
December 11, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

Google Cloud מזמינה אותך להעמיק את יכולתך המקצועית בתחומי ביג דאטה ולמידת מכונה

תחום הביג דאטה וה-Machine Learning זוכה לפופולריות עצומה, והביקוש בתעשייה למקצוענים בתחום רק הולך וגובר. לאחרונה אף התבשרנו על מהלך משמעותי ביותר שמעיד על מגמה זו בישראל. לפני כשבועיים אישרה הממשלה הצעת החלטה להקמת "אגם מידע מנהלי" בישראל. ההצעה מדברת על הקמת צוות היגוי בין-משרדי בהשתתפות נציגי הלמ"ס, משרד האוצר, משרד המשפטים ומשרדים נוספים, שיציג לממשלה תוכנית מפורטת להקמת אגם מידע מנהלי שיופעל בלמ"ס. לפי פרסומים בתקשורת, יוזמי התוכנית מעריכים כי אם התוכנית תאושר ניתן יהיה להציג מחקרים ראשונים כבר בעוד שנה מהיום.

החזון שעומד מאחורי התוכנית הוא לאגם את כל מאגרי המידע המנהלי שמנוהלים כיום על ידי גופים ממשלתיים בלמ"ס בתחומי החיים השונים: דמוגרפיה, חינוך, תעסוקה, בריאות ואחרים. אנליסטים ומומחי ביג דאטה שיגוייסו על ידי הלמ"ס יבצעו על סמך המידע הזה את הניתוחים הנדרשים כדי לספק למקבלי ההחלטות את המידע המקצועי המקיף ביותר לגבי מהלכי מדיניות מתוכננים. המטרה היא לא רק לנתח את המידע הקיים, אלא גם לבנות מודלים לחיזוי וניבוי, כך שיהיה ניתן לבנות מודל שיזהה קבוצות סיכון ויידע אלו אנשים יש להכניס לקבוצת מעקב.

האם ישראל נמצאת בדרכה לעידן של תכנון מדיניות ארוכת טווח בסיוע ביג דאטה ולמידת מכונה? ימים יגידו. אולם, קשה לחשוב על למידת מכונה או ניתוח ביג דאטה ללא תשתיות ענן. למעשה, הענן מהווה כיום את הבסיס לפיתוח חדשנות טכנולוגית מכל סוג שהוא. בתוך כך, Google Cloud זוכה לעניין הולך וגובר בפיתוחים ובחדשנות שהיא מספקת למפתחים בכל העולם וגם בישראל. ניתן לראות זאת, בין היתר, במנוע חיפוש המשרות הבינלאומי Indeed.com – שם זינק ב-1,082% מספר המודעות הדורשות "ניסיון בעבודה עם Google Cloud" תוך שלוש שנים בלבד.

תומאס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud, אמר לאחרונה בכנס של החברה בלונדון, כי "המשימה של Google Cloud היא לעזור לארגונים לצמוח בעזרת טכנולוגיה", ואכן, מה שארגונים זקוקים לו כיום יותר מכל זה גמישות ומהירות, הגברת הפרודוקטיביות, וכמובן עזרה בטרנספורמציה הדיגיטלית. זה בדיוק מה שהענן מאפשר להם לעשות - בצורה הרבה יותר קלה ומהירה. לשם כך Google Cloud מפתחת ומספקת את שירותי התשתיות הטובים ביותר עם פלטפורמה לטרנספורמציה דיגיטלית, אשר כוללת פתרונות ייעודיים למגזרי התעשייה השונים. עבור אנשי דאטה, מדובר ב"ארגז כלים" שיכול להפוך את החיים להרבה יותר קלים ופשוטים.

כעת ניתן להצטרף בקלות לאקוסיסטם המתרחב במהירות של Google Cloud!

כדי לתת מענה לצורכי התעשייה ולביקוש הגדול לידע מקצועי בתחום, Google Cloud עורכת במשרדיה בתל אביב את Google Cloud Onboard - יום הדרכה שיתמקד בעולמות הביג דאטה ולמידת מכונה, ויאפשר לאנשי פיתוח, מדעני נתונים, מהנדסים ואנליסטים עסקיים להעמיק את הידע והיכולת המקצועית שלהם בסביבת הענן של Google.

Cloud OnBoard Big Data and Machine Learning הנו אירוע הדרכה מקצועית שמוענק על ידי Google Cloud ונמשך יום שלם. הכשרה זו נועדה לספק למשתתפים יסודות מוצקים של ידע ביישום פלטפורמת Google Cloud. המשתתפים יקבלו הזדמנות יוצאת דופן להרחיב את כישורי הענן שלהם הודות למבחר דמואים ומצגות בהנחיית המומחים של Google Cloud ולהדגמות מקצועיות של יישומי ביג דאטה, real-time dashboards, המלצות ופרדיקציה, וחילוץ תובנות מנתונים בעזרת Machine Learning.

למי האירוע מתאים?

Cloud OnBoard Big Data and Machine Learning מתאים למדעני נתונים, מהנדסים, אנליסטים עסקיים או מנתחי מידע, אשר מתחילים את דרכם בעולם של Google Cloud. ההכשרה מתאימה במיוחד למי שאחראים בצורה כלשהי על פיתוח ארכיטקטורה ופייפליין לניתוח נתונים, על פיתוח מודלים סטטיסטיים ולמידת מכונה, שאילתות בבסיסי נתונים, או על ויזואליזציה והכנת דו"חות לסיכום שאילתות מורכבות. המשתתפים ביום ההדרכה ילמדו על פלטפורמת הענן של גוגל, ניתוח נתונים בענן, למידת מכונה, וארכיטקטורת עיבוד נתונים.

אין דרישות מקדימות להשתתפות, אולם כדי להפיק ממנו את המירב כדאי מאוד שתהיה לך מיומנות בסיסית בשפות כמו SQL, ניסיון במידול נתונים, ניסיון בפיתוח אפליקציות בשפת תכנות נפוצה כגון Python, הכרות כלשהי עם סטטיסטיקה ו/או למידת מכונה.

ההשתתפות ב- Cloud OnBoard מהווה צעד ראשון והתחלה מצוינת במסע המקצועי בדרך לקבלת Google Cloud Platform Certification. בסוף היום תוענק למסיימים תעודת השתתפות, וכן גישה חופשית ל- Qwiklabs בכדי שניתן יהיה לתרגל את הכישורים שנלמדו במהלך היום.

Cloud OnBoard Big Data and Machine Learning ייערך במשרדי Google בתל אביב, ביום שלישי ה-24.12, בין השעות 9:00-17:00.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אולם חובה להירשם מראש. לפרטים והרשמה לחצו כאן

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות