✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.07 - היטאצ'י נבחרה בפעם השנייה כבעלת חזון בריבוע הקסם של גרטנר בתחום פלטפורמות IoT תעשייתיות

IsraelClouds
|
July 21, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

תאגיד היטאצ'י והיטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara) מוקמו בפעם השנייה ברציפות ברביע החברות "בעלות החזון" בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2019 בתחום פלטפורמות IoT תעשייתיות עבור תוכנת ה-IoT של החברה – Lumada. היטאצ'י מוקמה ברביע זה הודות ליכולת הביצוע ולשלמות חזונה בבחינת השוק. גרטנר טרם הציבה  חברות ברביע המובילים (Leaders) וברביע קוראי התיגר (Challengers).

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, ציין כי, "ל-IoT התעשייתי השפעה משמעותית במגוון ענפים אשר מסתמכים על השימוש האפקטיבי בנתונים, כולל בתחום הייצור, התחבורה, האנרגיה והשירותים ומרחבים חכמים. אנו גאים לקבל שוב הכרה כבעלי חזון בשוק מתפתח אשר משתנה במהירות. המגוון ההולך וגדל של יכולות Lumada מאפשר לנו להמשיך ולשבור שיאי חדשנות אשר יסייעו ללקוחות להפיק את המירב מהנתונים שברשותם".

חיים כהן, צילום אלישר

Lumada מציעה תוכנה גמישה במיוחד, חכמה, אשר ניתן לשלב את מרכיביה בצורות שונות (composable) כדי להאיץ את זמן יצירת פתרון ה-IoT עבור לקוחות. התוכנה מחזקת את פורטפוליו היישומים התעשייתיים המתפתח של היטאצ'י ונטרה, הכולל את Lumada Maintenance Insights. הארכיטקטורה הניידת של הפתרון הופכת אותו לאידיאלי לשימוש באתר הלקוח, בענן ובסביבות היברידיות והוא תומך בפריסות IoT תעשייתיות הן בקצה והן בליבה.

Lumada הוא פתרון לניהול נתונים ברמה הארגונית והוא משלב את עוצמת הבינה המלאכותית עם יכולות אנליטיות וכן Asset Avatars חכמים – המוכרים גם בשם תאומים דיגיטליים – לצורך פישוט הניהול של עסקים מקושרים ונכסים תעשייתיים. דבר זה משפר את השימוש ומקצר את זמן הפקת התשואה מיוזמות IoT, תוך האצת תובנות ותוצאות עסקיות בעלות ערך גבוה עבור לקוחות תעשייתיים וארגוניים. התוצאות הללו כוללות שיפור היעילות התפעולית וחיסכון בעלויות; שיפור הבטיחות והאמינות התפעולית; שיפור השימוש, ניהול הביצועים ואיכות המוצר; וכן יצירה של מודלים עסקיים חדשים.

לקוחות המעוניינים להאיץ את זמן הפקת הערך מיוזמות ה-IoT התעשייתי שלהם בעזרת Lumada, יהנו גם ממעורבות ביצירת שירותים משותפים עם היטא'צי, אשר תחבר אותם עם מומחיות טכנולוגית תפעולית ותעשייתית (OT) וכן עם טכנולוגיית המידע (IT) המקיפה של היטאצ'י ליצירה של פתרונות IoT המותאמים לדרישות הייחודיות שלהם.

להורדת דוח גרטנר המלא לחצו כאן.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות