✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.05 - פורטינט מרחיבה את תוכנית הכשרת והסמכת מומחי אבטחת רשת (NSE) כדי לצמצם את הפער בתחום הסייבר

IsraelClouds
|
May 2, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

לאחר שהסמיכה כ-200,000 מומחי סייבר ברחבי העולם, פורטינט מרחיבה את התוכנית ומשיקה קורסי הדרכה, הכשרה והסמכה חדשים

פורטינט ממשיכה להוביל את הדרך בהדרכה וחינוך כחלק ממאמציה לצמצם את הפער במיומנויות סייבר ומשיקה את הסמכת NSE 7 בתחום הענן במכון מומחי אבטחת הרשת של פורטינט (NSE), המורכבת מ-2 קורסי הדרכה בשם "אבטחת ענן ציבורי" ו-"אבטחת ענן פרטי". כמו כן, פורטינט פתחה את הגישה להדרכות NSE 1 ו-NSE 2 בנושא מודעות לאבטחת סייבר ללא עלות ליחידים או ארגונים המחפשים ליישם תוכנית הדרכה למודעות בתחום אבטחת סייבר. תוכנית הדרכת והסמכת מומחי אבטחת הרשת של פורטינט כוללת כיום מעל ל-140 אקדמיות במעל ל-50 מדינות.

סקר של חברת גרטנר (Gartner) מראה כי המחסור העולמי בעובדים בעלי כישורים בתחומים שונים הוא הסיכון העיקרי אשר צץ בפני ארגונים כיום. התרחבות השוק הדיגיטלי יצרה משרות רבות יותר מאשר ההיצע הקיים של מומחי אבטחה ולא קיימת כיום דרך יעילה ליצור מומחי אבטחה מיומנים. כתוצאה מכך, אין מספיק מומחים מיומנים אשר יכולים לתכנן, לנהל, לשלב ולייעל את ההתקנים, האסטרטגיות ונוהלי האבטחה כהלכה. לפי סקר בנושא כוח עבודה אשר נערך לאחרונה, 59% מהארגונים לא מצליחים לאייש עובדים למשרות של אבטחת סייבר, כאשר Frost & Sullivan צופים מחסור של 1.5 מיליון עובדים עד שנת 2020.

כדי להתמודד עם מפת איומי הסייבר הגלובלית של ימינו והמחסור בעובדים מיומנים, ארגונים מוכרחים לאמץ חינוך והדרכה בתחום הסייבר כדי להבטיח את המשך קיומם. יצירה וביצוע בפועל של אסטרטגיית אבטחה רחבה יכולים להיות משימה מייגעת, אך זוהי בדיוק האסטרטגיה של מכון ה-NSE של פורטינט, אשר הוקם כדי לספק הכשרה רחבה לעוסקים בתחום והבנה בסיסית של מפת האיומים, יחד עם הכלים והמיומנויות של אבטחת סייבר הדרושים ליישום אסטרטגיות אבטחה שונות.

המכון, אשר תוכנית הדגל שלו, ה-NSE Training and Certification, הסמיכה עד היום כ-200,000 מומחים, ממוקד גם בתוכניות חינוך כמו אקדמיית אבטחת הרשת של פורטינט (Fortinet Network Security Academy) לבתי ספר תיכונים, מכללות ואוניברסיטאות; ותוכנית FortiVets אשר מסייעת במעבר של יוצאי צבא מצטיינים לתעשיית אבטחת הסייבר על ידי אספקת נטוורקינג מקצועי, הדרכה, ייעוץ ועוד.  

אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט, אמר כי, "פורטינט מאמינה כי אסטרטגיית חינוך והדרכה מקיפה צריכה לכלול שותפויות עם ממשלות, מוסדות אקדמיים וארגונים לא ממשלתיים. לפורטינט יש מספר שותפויות גלובליות אסטרטגיות עם הפורום הכלכלי העולמי (WEF) ומרכז אבטחת הסייבר של הפורום; Cyber Threat Alliance; CompTIA ותוכניות מחקר אוניברסיטאיות רבות. פורטינט תמשיך במאמציה לשתף פעולה באופן נרחב וגלובלי, לחדש ולפתח פתרונות מתקדמים כדי להפחית ולמנוע את התקפות הסייבר הקיימות והעתידיות ולהרתיע את פושעי הסייבר".

קן קסי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל פורטינט, אמר כי, "המחסור חסר התקדים במומחים מיומנים בתחום אבטחת הסייבר הביא לכך כי צוותי הסייבר הקיימים עובדים קשה מידי, כאשר השלכות המצב ממשיכות לשחק לטובתם של פושעי הסייבר. פורטינט, מעבר להיותה חברת טכנולוגיה מובילה, היא גם ארגון אשר כל הזמן לומד ולכן, אנו מחויבים לצמצם את הפער הקיים במומחי סייבר מיומנים. כדי להשיג זאת, אנו מספקים קורסי הדרכה ואימון על גבי המוצרים והפתרונות של החברה כחלק מהמחויבות שלנו לספק תגובה לאיומי אבטחת הסייבר הגלובליים הגוברים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות