✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

17.08 - ריבוע הקסם של גרטנר: פורטינט נבחרה למובילה בפתרונות ניהול איומים מאוחד (UTM) בפעם השמינית ברציפות

israelclouds
|
August 17, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

גרטנר פרסמה את דוח ריבוע הקסם בנושא ניהול איומים מאוחד (SMB Multifunction Firewalls). לפי הדוח, פורטינט נבחרה כמובילה בתחום בפעם השמינית ברציפות. בחירתה של פורטינט למובילה נובעת, בין היתר, משלמות החזון שלה והיכולת להוציא אותו לפועל, כאשר הכוונה היא להערכה שבוצעה על ידי גרטנר למארג האבטחה (Security Fabric) של החברה. כמו כן, פורטינט דורגה במקום הגבוה ביותר בריבוע הקסם עבור היכולת לממש בפועל את החזון שלה בשוק ה-UTM, כאשר פתרונות ה-FortiGate UTM מספקים אבטחה ושירותי רשת מלאים, המותאמים לדרישות הביצועים והערך עבור עסקים קטנים ובינוניים וארגונים מבוזרים.

ישנה חשיבות רבה לביצוע הערכה עצמאית וניתוח שוק על ידי חברות כמו גרטנר וזאת במטרה לסייע לעסקים לזהות את הספקים המתאימים ביותר המסוגלים להגן על הנתונים והנכסים הקריטיים שלהם נגד נוף איומים ההופך ליותר ויותר עוין.

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "פורטינט גאה על בחירתה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום ניהול איומים מאוחד בפעם השמינית ברציפות. כחלוצים ומובילים קבועים של פתרונות UTM, אנו מחדשים ללא הרף את הטכנולוגיות שלנו כדי לספק אבטחת קצה-לקצה ורשתות עתירות ביצועים אשר ישמשו כבסיס לאלפי תשתיות IT לחברות SMB ולארגונים מבוזרים".

ג'ון מדיסון

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-320,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות