✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.07 - פורטינט מרחיבה את פורטפוליו ה-FortiCloud של החברה ומתמקדת בתחום האבטחה כשירות

IsraelClouds
|
July 7, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

פורטינט תספק כלים, מכונה ווירטואלית, ענן מקומי ו-SaaS כחלק ממארג האבטחה של החברה

פורטינט הכריזה על הרחבת פתרונות האבטחה-כשירות (SaaS) לתחום הענן. פתרונות ה-FortiCloud החדשים מספקים את הפורטפוליו המקיף ביותר בתעשייה של שירותי ניהול-כשירות (MaaS) ושירותי אבטחה-כשירות. מגוון השירותים החדשים מספק לשותפים וללקוחות החברה את היכולת לבחור פתרונות אבטחה וניהול ענן קלים להטמעה וניהול, גמישים וניתנים להתאמה ככל שהעסק גדל. בנוסף, פורטפוליו שירותי ה-FortiCloud הרחב של פורטינט מאפשר ללקוחות לאחד בין מספר ספקי פתרונות אבטחה כדי לייעל את הקורלציה ביניהם לצורך התמודדות עם איומים.

שירותי ה-FortiCloud מספקים אופציות לפלטפורמות עבור משתמשי קצה, כאשר שירותים רבים זמינים על פלטפורמות מרובות כמו כלים, מכונה ווירטואלית וענן, ומציעים לשותפים וללקוחות את היכולת להתאים אישית את שירותי ה-FortiCloud לצרכיהם האישיים. למשל: ייעול תפעולי באמצעות אוטומציה וניהול מרכזי; מודלים עסקיים גמישים המסייעים לשותפים להתאים עצמם לצרכי הלקוחות; והאפשרות להציע מאפיינים עם התקנים אשר תוכננו עבור ביצועי אבטחה גבוהים, המתורגמים ל-ROI מהיר יותר של הוצאות תפעול.

שירותי ה-FortiCloud כוללים את פתרונות ה-MaaS וה-SaaS הבאים: FortiGate Cloud – כלי ניהול פיירוול מבוסס-ענן; FortiAP – מספק גישה אלחוטית מאובטחת ומשולבת; FortiExtender – מאריך רשת תקשורת מרחבית (WAN) אלחוטי LTE המספק קישוריות של 3G/4G לחיבור אמין לאינטרנט; FortiSwitch – מספק פתרון Ethernet מאובטח, פשוט וניתן להתאמה בעל אבטחה, ביצועים וניהול מצוינים; FortiManager – מציע ללקוחות יכולות ניהול אחודות ומבוססות אוטומציה; FortiPresence – מנתח נוכחות ואינטראקציה של לקוחות עם חיבור WiFi; FortiToken – מספק ניהול ענן מאובטח עם אימות דו-שלבי (2FA) עבור FortiGate;FortiCASB  – מספק ניתוח וניהול אבטחת ענן; FortiMail – שירות דואר אלקטרוני מאובטח; ו-FortiWeb – יישום ווב של פיירוול-כשירות מבוסס-ענן.

אתי שני, מנהלת שותפים עסקיים בפורטינט ישראל, אמרה כי, "פורטינט מסייעת לשותפיה וללקוחותיה לקדם את אימוץ הענן על ידי אספקת הפתרונות המקיפים ביותר של אבטחת MaaS ו-SaaS בתעשייה. שירותי ה-FortiCloud מספקים לשותפינו את ההזדמנות להציע ללקוחותיהם פתרונות אבטחה מוכחים, סקלביליים, קלים להטמעה ולניהול".

אתי שני. צילום: קובי קנטור
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות