✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

20.08 - אלסטיק משדרגת את חוויית החיפוש הארגוני משחררת גרסת בטא 2 של Elastic Enterprise Search

IsraelClouds
|
August 20, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

חברת החיפוש אלסטיק שיחררה את גרסת בטא 2 של Elastic Enterprise Search, אשר מספקת חוויית חיפוש ארגוני למקורות מידע רבים, בין היתר מבוססי ענן. גרסת בטא 2 כוללת תכונות חדשות המאפשרות לקשר את העובדים בארגון עם הנתונים שהם מחפשים – במהירות ולפי דרגת הרלוונטיות של החיפוש.

גרסה בטא 1 הציגה את תכונות הבסיס הבאות: חיפוש ארגוני עשיר ורחב בשפה הטבעית של המשתמשים והארגון, מערכת קשרים לאפליקציה וניהול קבוצות גמיש. גרסת בטא 2 מרחיבה את החיפוש הארגוני ומציעה קישוריות וגמישות רבה יותר. צוותי עבודה שמשתפים פעולה טוב יותר ופועלים במהירות כאשר הם יכולים למצוא בקלות כל נתון שהם צריכים.

"עם ההכרזה האחרונה על Elastic Enterprise Search, אנו שמחים להמשיך לעבוד באופן הדוק עם הצוות של אלסטיק על מנת לספק פתרון חיפוש ארגוני מקיף יותר. אנחנו מספקים ללקוחותינו המשותפים את היכולת לבצע חיפוש ביעילות יותר בכל מקור תוכן הנתמך על ידי BA Insight, אשר כולל כיום למעלה מ 70 מערכות ארגוניות", אמר מסעוד זארביאן, מנכ"ל BA Insight.

מקורות API מותאמים אישית

הצוותים יכולים לחבר אפליקציות פופולריות מבוססות ענן כמו דרופבוקס, גוגל דרייב, גיטהאב וסיילפורס באמצעות קונקטורים קלים לשימוש. אך, עד כמה שהאפליקציות הללו הפכו להיות חיוניות, הארגון אינו מורכב רק מאפליקציות צד שלישי. לכל ארגון ישנן גם אפליקציות פנים-ארגוניות רבות אשר נותנות פתרונות ספציפיים לארגון ולמטרותיו העסקיות.

בטא 2 מרחיבה את היכולות לתמיכה במקורות API מותאמים אישית וכעת כל מקור API מותאם אישית יכול לכלול גם סכמה מותאמת אישית. באופן זה כל מקור ייחודי יכול לבחור מהם הנתונים החשובים ולהציג אותם בחיפוש. הארגון יכול לחבר כל אחת מהמערכות הפנימיות ולהראות אותן בכל דרך שיבחר.

החיפוש הארגוני תומך בשילוב של אובייקטים מותאמים אישית מכל הסוגים, ללא אילוצים של סכימה נוקשה. כל משתמש יכול להכניס מסמכים ואובייקטים כפי שהם קיימים בפלטפורמות שונות. מאחר ולא כל המסמכים והאובייקטים נוצרו באופן זהה, מפתחים יכולים כעת להתרכז בבניית קונקטורים הממפים את המאפיינים הייחודיים של פלטפורמות התוכן אליהם הם מתחברים.

לדוגמא, הנתונים והמטא-נתונים של מסמך שנמצא בפלטפורמת ארכיב משפטית שונים מאוד מרשומות לוג בשרת או מאובייקטים הנמצאים ב- CRM כגון סיילספורס. לכן, השימוש בכל מקור API חייב להיות גמיש.

ניתן להשתמש בסכימה להלן מתוך פלטפורמת הארכיב המשפטי:

assigned: "lucy legal",

reviewer_activity: "discovery",

status: "open",

completion_date: date

לחלופין, ניתן לאנדקס רשומות לוג של שרת כלשהו:

urgency: "critical",

server: "sophisticated-samuel",

error: "Not enough energy :sad_face:",

created_at: date

Or even record sales leads:

lead_temperature: "hot",

account: "Searchies Inc.",

notes: "Needs help with accounting software. Loves sushi.",

point_person: "Jennifer",

updated_at: date

ניתן ליצור ייצוג לכל סוג של נתוני אפליקציות שרוצים לאפשר חיפוש על גביהן.

ספריית קונקטורים גדלה והולכת

קונקטורים מבוססי API מותאמים אישית מאפשרים גמישות מירבית והם עדיין הדרך הקלה ביותר לגשת לנתונים עבור חיפוש ארגוני. בדרך כלל, לכל צוות בארגון יש מספר מועט של אפליקציות באמת שימושיות. לדוגמה, צוותי פיתוח עובדים עם אפליקציה אחת או שתיים, כגון JIRA ו-  Confluence, המסייעות לצוותים לתקשר בצורה יעילה יותר.

"אנחנו משתמשים בטכנולוגיית הקוד הפתוח של אלסטיק במשך שנים רבות ומבצעים פרויקטים של חיפוש ארגוני ללקוחותינו. שחרור Elastic Enterprise Search, מהווה קפיצה משמעותית בפישוט וייעול התהליכים בפרויקטים אלו. זוהי גישה חדשה לאתגר ותיק - לאפשר למשתמשים למצוא נתונים מכל מקור מידע ארגוני. אנחנו מצפים לראות את התכונות החדשות שישוחררו בכל גרסה של המוצר החדשני הזה", אמר מיכאל קיזמר, מייסד MC+A.

ליטוש, ליטוש

גרסת בטא 2 של Elastic Enterprise Search כוללת תכונות חדשות מעבר לאלו שהוצגו בגרסה בטא 1. זה הזמן לבדוק מה חדש, לשלוח לנו פידבק ולעזור לנו להפוך את המוצר למדויק ורלוונטי יותר עבורכם. נשמח לשמוע מכם. מוכנים להתחיל? קראו איך להצטרף לבטא או צפו בוובינר.

הרץ, חפש

דרישות המערכת עבור Elastic Enterprise Search:

Java 8 או Java 11

קלאסטר Elasticsearch 7.1.x

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות