✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.10 - אלסטיק מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם גוגל

IsraelClouds
|
October 24, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

שירות Elasticsearch זמין כעת בגוגל קלאוד מרקטפלייס ותומך בדרישות הלקוחות הפועלים על גבי הענן

חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC), החברה שמאחורי Elasticsearch ו-Elastic Stack, הודיעה כי שירות Elasticsearch זמין כעת גם על גוגל קלאוד מרקטפלייס (GCP Marketplace).

הודעה זו הינה בהמשך להודעת אלסטיק מוקדם יותר השנה, על הרחבת שיתוף הפעולה עם גוגל במטרה לספק למשתמשי פלטפורמת גוגל קלאוד (GCP) גישה קלה יותר לשירות Elasticsearch על גבי Elastic Cloud. כעת, אלסטיק מממשת אבן דרך ראשונה של יוזמה זו: זמינות של שירות Elasticsearch על גבי GCP מרקטפלייס, בעקבות גרסת הבטא המוצלחת שכללה מספר לקוחות. לקוחות GCP יכולים כעת להצטרף ל Elasticsearch service באמצעות GCP מרקטפלייס, כאשר חשבון GCP שלהם מפשט את תהליך הרכישה והם מחוייבים באמצעותו על השימוש ב Elasticsearch service. הם יכולים להרשם ל Elasticsearch service  באמצעות GCP מרקטפלייס ולקבל גישה לכל היכולות הבלעדיות שרק אלסטיק יכולה להציע, כולל Elastic SIEM, APM, לוגים, ניטור תשתיות ועוד.

"הזמינות של Elasticsearch service על גבי GCP מרקטפלייס מעניקה למשתמשים שלנו דרך פשוטה לצרוך את השירות הזה ישירות דרך חשבון הגוגל קלאוד שלהם. אנחנו מחוייבים לספק ללקוחות המשותפים שלנו את חוויית השימוש הטובה ביותר על גבי גוגל קלאוד. זהו אחד היתרונות העיקריים במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם אלסטיק", אמר מנבינדר סינג, מנהל שותפויות בגוגל קלאוד.

מה הלאה?

אלסטיק מתכננת להמשיך לשחרר את שירות Elasticsearch service באזורים נוספים של GCP, להרחיב את האינטגרציה ואת שיתוף הפעולה עם גוגל על מנת ליצור פלטפורמה משולבת - הכוללת את כל היכולות של השירות ומספקת את חוויית השימוש ב Elastic Cloud הטובה ביותר עבור לקוחות GCP.

התחילו להשתמש ב Elasticsearch service  דרך GCP מרקטפלייס

לקוחות GCP יכולים להכנס למרקטפלייס על מנת להרשם כבר היום. לקוחות Elasticsearch service קיימים על גבי GCP צריכים ליצור חשבון חדש באמצעות המרקטפלייס על מנת ליהנות מהאינטגרציה הזו ולהעביר לחשבון החדש את הפעילות שלהם. לקבלת מידע על כל ועוד אנא עיינו במידע הקיים כאן וכן הרשמו לוובינר הזה. אנו באלסטיק זמינים לענות על כל שאלה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות