✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.07 - ווי אנקור השלימה פרוייקט ליישום מערך הגיבוי של קומוולט ואחסון בחברת DSP

IsraelClouds
|
July 2, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

ווי אנקור השלימה פרוייקט ליישום מערך הגיבוי של קומוולט יחד עם מערך אחסון של נטאפ בחברת DSP.

חברת DSP הוקמה ב-1987, ומתמחה בפיתוח שבבים ייחודיים ומורכבים ליישומי תקשורת שונים. DSP ידועה כאחת מהחברות המובילות בתחום האותות הדיגיטליים והתקשורת הסלולרית, בעיקר בטווחים קצרים - גם עבור שוק התקשורת הביתי. ל-DSP  לקוחות בינלאומיים גדולים בכל העולם, כגון סמסונג, סיסקו , ג'נרל אלקטריק, סוני, פנסוניק ומוטורולה. לחברה סניפים בכל רחבי העולם כאשר מרכזה העולמי מצוי בסן חוזה , קליפורניה, ומרכז הפיתוח בישראל שוכן בהרצליה פיתוח.

המעבר לגיבוי נתונים בכלים של  קומוולט סיפק לחברת DSP קפיצת מדרגה ביכולות הגיבוי והשחזור תוך העלאה ניכרת ברמות השרידות וההמשכיות העסקית. היכולת של  קומוולט לבצע גיבוי מהיר, תוך השפעה מינימלית על ביצועי המערכת סיפק מענה לאתגרי חלונות הזמן והגידול במידע. היכולת של קומוולט לבצע חיפוש מידע ברמת התוכן אפשר לחסוך את הצורך בקניית תוכנה לחיפוש של צד שלישי.  ולבסוף, אתגר זמינות המידע קיבל מענה הולם הודות ליכולת של קומוולט לאפשר גישה מהירה ומיידית למידע ללא צורך בהמתנה בזמן השחזור.

כחברה גלובלית המחזיקה סניפים בכל רחבי העולם DSP גיבתה בעבר את מערכות המידע שלה באמצעות מערכת מיושנת יחסית - Backup to Tape. מערכות אלו סבלו ממורכבות תפעולית, מסרבול ומקושי לעמוד בחלונות הגיבוי שעמדו לרשותן. DSP Group  חיפשה מענה טכנולוגי שיאפשר לה גיבוי מרוחק, תוך אפשרות להעביר דאטה של גיבוי מאתר אחד לאתר אחר. צורת העבודה הנוכחית כללה גיבוי של הדיסקים באתר בהרצליה ושמירה שלהם באתר ה-DR , באופן דומה גובו אתרים נוספים ברחבי העולם דרך קווי התקשורת לישראל, תוך שמירת עותקי הגיבוי באתר ה-DR.

ישגב שטיינברג, מנהל ה-IT ב- DSP Group מספר כי:  "מערכת הגיבוי מבוססת הקלטות הייתה תובענית למדי מבחינה תפעולית – היא דרשה מאתנו לשנע את הקלטות, לאחסן אותן ולהתמודד עם מורכבות לא פשוטה בכל פעילות של שחזור. מורכבות זו המשיכה גם לתחום העלויות, שם נדרשנו לשלם סכומים לא מבוטלים עבור התוכנה, שירותי התחזוקה של מערך הקלטות והשדרוגים של רובוט הגיבוי בכל פעם שהטכנולוגיה השתנתה. כמו כן, המערכת סבלה מחלונות גיבוי ארוכים שלרוב לא הספיקו להשלים את הגיבוי הנדרש, דבר שפגם בעדכניות הגיבויים".

"הפיתרון של קומוולט סיפק לנו שליטה בתהליכי הגיבוי הגלובליים מנקודה מרכזית אחת", מספר שטיינברג. "על פי התחשיבים שערכנו המערכת החדשה מספקת ROI מצוין ומחזירה את עצמה תוך פרק זמן קצר יחסית.

יגאל בביאן, מנהל תיק הלקוח, שהוביל את הפרויקט מטעם ווי אנקור אומר: "הטמעת הפתרון של Commvault  על ידי DSP לוותה בתהליך מקצועי וקפדני של בחינת הפתרון, ביצוע POC ובדיקה של כל נתוני הקצה האפשריים. אין ספק כי הבחירה בווי אנקור כאינטגרטור הוכיחה את עצמה, במיוחד כאשר אנשי DSP נוכחו בדרך שבה ווי אנקור וקומוולט עבדו יחד בשיתוף פעולה. יישום הפתרון של קומוולט משדרג את רמות השרידות העסקית של DSP ומספק לה יכולות שליטה מרכזיות המפשטות לאין ערוך את תהליך הגיבוי הכולל".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות